מוצרי אפייה בפתח תקוה: "התבלין" בטעמים שלא הכרתם. צילום עצמי
מוצרי אפייה בפתח תקוה: "התבלין" בטעמים שלא הכרתם. צילום עצמי

מוצרי אפייה בפתח תקוה: "התבלין" בטעמים שלא הכרתם

עולם האפייה הוא עולם עשיר בדיוק כמו הטעם המושלם של עוגה היוצאת מהתנור. בשביל תוצאות מבטיחות ותהליך מהנה ומתקתק, אתם צריכים את המצרכים הנכונים. "התבלין" מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל חוויה מפנקת ואפויה

פורסם בתאריך: 8.7.20 18:25

בכולנו מתחבא שף קטן עמוק בפנים, חלקנו מצליחים להוציא אותו החוצה ולהפוך את המטבח שלנו להיכל עבודה מרשים ומלא ביצירות ואצל החלק האחר, השף הקטן נשאר רדום וקופץ לביקור אחת לכמה זמן. כך או כך, ההנאה שלנו מה״עבודה״ במטבח לא קשורה אך ורק ל״פרס״ הטעים שלו אנחנו זוכים בסוף התהליך, אלא גם בדרך לאותו פרס. היכנסו למטבח של בשלנים אמיתיים ותראו מגוון של מרכיבים, חומרים, תבלינים ותוספים. מי שאוהב להכין אוכל ממלא את סביבתו בערימות של מרכיבים שהופכים את כל התהליך לחוויה כיפית ומרתקת.

כשזה מגיע לאפיה, מדובר בקטגוריה בפני עצמה, שלה המרכיבים, הכלים, המכשירים והאביזרים הייחודיים. אם אתם אוהבים לאפות ורק מחכים לרגע בו תפתחו את התנור החם ותקבלו את עננת האדים היישר לפנים, כנראה שגם אתם צריכים את מוצרי הבסיס למטבח (אף פעם אין יותר מדי).

חנות ״התבלין״, המתמחה בתבלינים, מציעה מחלקה מרשימה של חומרי גלם לאפיה שתכבוש את לבבותיהם של כל חובבי האפייה באשר הם. המחלקה הגדולה מציעה מבחר גדול הנע בין סוגי קמח שונים, אגר אגר, ג’לטין, תמציות, מוצרי קקאו, וכל המצרכים הנדרשים כדי להגיע ממאפה בסיסי ועד לפריזייה צרפתי.

כל המרכיבים במקום אחד

החנות החלה את דרכה כחנות המתמחה בטחינה במקום של תבלינים טריים מלאי טעם וארומה, וכיום אפשר למצוא בה עוד מגוון רחב של מוצרים למטבח, מאכלים ומרכיבים, כשהתבלינים והתערובות המיוחדות שמייצרת החנות הם הלב הפועם שלה.

נוסף על מחלקת התבלינים, מציעה החנות גם מחלקת קפה שנטחן במקום, תערובות לתה,  גבינות ויינות (כולל גבינות טבעוניות), סוכריות ומתוקים (גם כאלה המופחתים בסוכר), צמחי מרפא, אגוזים, פיצוחים ועוד. במקום לקפוץ לסיבוב בשוק, להתבלבל מכל הרעש וההמולה ולחזור הביתה בידיים ריקות, תוכלו להגיע אל ״התבלין״ להסתובב בכיף, להריח, לגעת, לטעום ולמצוא את המרכיבים המושלמים עבור הפרויקט הבא שלכם.

לאפות בלי להכניס לתנור

בואו נודה באמת, גם חובבי האפייה הגדולים ביותר רוצים חופשה מפעם לפעם. נכון, זה כיף לעמוד במטבח, להקשיב למוזיקה ולהכין עוגה מרשימה, אבל לפעמים בא לנו לנוח ולתת למישהו אחר לעשות את העבודה. ״התבלין״ עובדת עם שף קונדיטור פרטי המכין עוגות, עוגיות ומאפים בהזמנה אישית ולפי בחירתכם. בין אם אתם מתכננים אירוע גדול או סתם רוצים להזמין עוגה מפנקת או כמה מאפים טעימים לסוף השבוע, תוכלו להתקשר לחנות, להסביר איזה סוג מאפה אתם רוצים, מהם הדגשים (מתאים לרגישים לגלוטן, ללא סוכר, טבעוני וכו’), ולמתי אתם רוצים אותה, וכשיגיע הזמן תקבלו את ההזמנה שלכם ישירות עד למפתן הדלת.

בשלנים ואופים אמיתיים צריכים את הציוד הנכון כדי להפוך את העבודה במטבח לסביבת עבודה מקצועית, כיפית וקלה. אם אתם מחפשים מוצרי אפיה, תבלינים או מרכיבים מיוחדים, תוכלו להגיע ל״התבלין״ ולהיכנס לעולם שכולו מדבר קולינריה.

 

תבלין

כתובת: אהרון קציר 4, פתח תקווה

טלפון: 054-6812213

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-08:00

ו: 15:00-08:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

משלוחים כל השבוע אפשר להזמין בטלפון או באתר

ומה התבלין המועדף עליכם? צילום עצמי

ומה התבלין המועדף עליכם? צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר