חנות פירות וירקות בפתח תקוה: שפע פירות וירקות בתוצרת ישראלית מובחרת. צילום: שלומי נאור
חנות פירות וירקות בפתח תקוה: שפע פירות וירקות בתוצרת ישראלית מובחרת. צילום: שלומי נאור

חנות פירות וירקות בפתח תקוה: שפע פירות וירקות בתוצרת ישראלית מובחרת

שפע פירות וירקות אינה עוד 'ירקניה'. מדובר בחנות הפירות והירקות הגדולה ביותר בפתח תקוה שתעשה לכם חשק בלתי נשלט לפרי או ירק עסיסי, והכי חשוב - הסחורה טרייה, מובחרת ולא מתפשרת

פורסם בתאריך: 19.7.20 16:59

שפע פירות וירקות ידועה כחנות המקפידה על איכות וטריות גבוהה של המוצרים בה. ניתן למצוא בחנות מגוון עשיר של פירות וירקות מכל הסוגים, כולם תוצרת ישראלית. "אנחנו מקפידים לרכוש אך ורק תוצרת חקלאית ישראלית, ובכך לתרום לעידוד החקלאות בישראל", אומר שלומי, מבעלי העסק.

שפע פירות וירקות הינה עסק משפחתי שהקים אב המשפחה כבר לפני שלושים שנה ועם השנים גדלה והתחרבה, כאשר כיום מדובר בקומפלקס המשתרע על שטח של 200 מ"ר. בעשר השנים האחרונות החנות מנוהלת על ידי שלומי נאור, הבן הבכור במשפחה.

לצד הפירות והירקות השכיחים וצמחי תבלין המגיעים לחנות מדי בוקר, מציעה שפע פירות וירקות מגוון גדול של פירות טרופיים כמו אננס פפאיה ופיטאיה, ליצ'י וקוקוס טריים, באיכות שלא ניתן להשיג במקומות אחרים. כמו כן ניתן למצוא בחנות פירות יער טריים בכל עונות השנה. כל התוצרת החקלאית שומרת על טריות לאורך זמן. בחנות ניתן לרכוש גם פיצוחים, מוצרי שמן זית איכותי, פירות יבשים ומוצרים בסיסיים.

לחנות מאות רבות של לקוחות המגיעים מכל קצוות העיר. רבים מהם הינם לקוחות נאמנים שחוזרים לקנות בחנות לאורך שנים. "מי שקונה אצלנו פעם אחת, מרגיש בהבדל באיכות התוצרת מול ירקנים אחרים, וחוזר אלינו שוב ושוב. את האפשרות להציע ללקוחות שלנו פירות וירקות מהמובחרים ביותר אנחנו רואים כשליחות", אומר שלומי.

חלק מהלקוחות מכירים את שלומי עוד מהתקופה בה הגיע לחנות כילד, יחד עם אביו. מדובר בלקוחות שנוצר עמם קשר קרוב ושלומי מספר שהוא רואה בהם בני משפחה. צוות החנות הוותיק מקפיד על שירותיות גבוהה לכל לקוח, ואף מעניק ללקוחות עצות באשר לשמירת טריות המוצרים ולאופן שבו כדאי לאחסן פירות וירקות.

לא יכולים להגיע לחנות? ניתן לבצע הזמנה טלפונית או באמצעות הוואטסאפ, ולקבל את ההזמנה בשליחות עד הדלת, עוד באותו היום.

מערך המשלוחים של שפע פירות וירקות פעיל משעות הבוקר המוקדמות ועד עשר בלילה, ומגיע לכל רחבי פתח תקווה, וכן למושבים הסמוכים ואף לסביון ולקריית אונו. השליחות הינה ללא תוספת תשלום ברחבי פתח תקווה.

שליחי החנות מעניקים שירות ייחודי הכולל סידור מוצרי ההזמנה במקרר הלקוח במקרה הצורך. השירות רלוונטי בייחוד עבור מבוגרים וקשישים.

המוצרים נארזים למשלוח תוך הקפדה גבוהה על היגיינה, כאשר צוות החנות מקפיד על עטיית מסכה וכפפות. בתקופת הקורונה צוות החנות שומר גם על נהלי משרד הבריאות, והחנות מחזיקה ב'תו הסגול'.

 

שפע פירות וירקות

טלפון: 03-9314694

להזמנות בוואטסאפ: 052-8038899

כתובת: חפץ חיים 6, פתח תקווה

טרי, ישראלי ומפתה. צילום: שלומי נאור

טרי, ישראלי ומפתה. צילום: שלומי נאור

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר