אינסטלטור בפתח תקווה
אינסטלטור בפתח תקוה וראש העין: הכירו את טלאור אינסטלציה. צילום: Shutterstock - visivastudio

אינסטלטור בפתח תקוה וראש העין: הכירו את טלאור אינסטלציה

יש לכם סתימה בכיור או באמבטיה? הברז דולף? הבחנתם בנזילה מהניאגרה? מים עולים על גדותיהם ממערכת הביוב? תחום האינסטלציה הוא רחב ובהתאם ישנן מגוון רחב של בעיות אינסטלציה שעלולות לצוץ בכל בית. הגיע הזמן שתכירו את טלאור אינסטלציה לפתרון יעיל ומקצועי

פורסם בתאריך: 22.7.20 14:23

אז איך בעצם בוחרים אינסטלטור? ישנם מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת אינסטלטור – ניסיון ומקצועיות, זמינות ומחיר. אם אתם מחפשים אינסטלטור טוב שהוא קודם כל בן- אדם, הגעתם למקום הנכון.

טלאור תם החליט לשלב בין אהבתו לתחום האינסטלציה ואהבתו לעזור ולסייע לאנשים, והחל לפני מספר שנים לעבוד כאינסטלטור. "להיות אינסטלטור זה קודם כל להפעיל את הראש", אומר טלאור, "להבין איך מערכות הצנרת עובדות ולזהות היכן קיימת הבעיה במערכת". לדבריו, את הידע והניסיון שלו רכש לאורך השנים בעבודה צמודה בתחום לצד חמו, אינסטלטור ותיק שעסק בתחום במשך עשרות שנים.

כיום מציע טלאור שירותי הרכבת והחלפת ברזים, תיקון נזילות, איתור ופתיחת סתימות בפתח תקווה ובראש העין. כאשר לקוח פונה אליו, ראשית מברר טלאור כיצד הבעיה מתבטאת ואף מבקש תמונות מהלקוח. הדבר מסייע לו להעריך את הבעיה ולהגיע בהתאם לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש.

טלאור מציין כי ברשותו רוב החלפים הנדרשים לתיקון בעיות אינסטלציה שכיחות. במידת הצורך, כאשר מדובר בחלקי חילוף ייחודיים (אינטרפוצים, צינורות ביוב גדולים ועוד), טלאור ירכוש את החלקים בעצמו ויגיע עמם לבית הלקוח. טלאור מתחייב להעניק ללקוחותיו שירות אמין ומקצועי, תוך שימת דגש על עמידה בזמני הביקור כפי שתואם מול הלקוח.

"אני מתאים את עצמי לשעות הנוחות ללקוח ומגיע במהירות האפשרית, עוד באותו היום או למחרת בבוקר", הוא מספר. טלאור מתחייב למתן שירות במחיר הטוב ביותר ועל הביקור עצמו הוא אינו גובה כל תשלום. עבור קשישים עריריים מציע טלאור את שירותיו בחצי מחיר. לדבריו, גם כאשר מתגלות בעיות פשוטות ביותר במערכת האינסטלציה של הלקוח (חיבור ברז רופף לדוגמא), הוא אינו גובה על כך תשלום.

לקוחותיו מגיעים אליו מפה לאוזן, רבים מהם יוצרים עמו קשר בעקבות המלצה ומעידים עליו כבעל מקצוע אמין וישר. לקוחותיו שומרים עמו על קשר ואף מתייעצים עמו טלפונית בכל בעיה שמתגלה במערכת האינסטלציה בביתם.

"המטרה שלי היא קודם כל לעזור לאנשים ולפתור להם את הבעיה במהירות האפשרית וביעילות", מסכם טלאור. הוא מציע לכל אחד הזקוק לאינסטלטור, לבצע סקר שוק קצר ולפנות למספר אינסטלטורים לפני קבלת ההחלטה על בעל המקצוע. לדבריו, כבר בשיחת טלפון ובתיאור הבעיה ניתן להתרשם ממקצועיותו ומניסיונו של האינסטלטור, וכדאי אף לבקש ממנו פרטי קשר של לקוחות ממליצים.

 

טלאור אינסטלציה

טלפון: 054-467-0700

לעמוד הפייסבוק

טלאור אינסטלציה. כרטיס ביקור באדיבות הלקוח

טלאור אינסטלציה. כרטיס ביקור באדיבות הלקוח

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר