"שקד חלפים". צילום: יוסי והב
"שקד חלפים". צילום: יוסי והב

"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ": טיפים לרכב שכדאי להכיר

פורסם בתאריך: 23.7.20 08:29

בשביל להפוך כמעט כל לקוח למרוצה, דרושים שני רכיבים עיקריים: שירות אישי ומחיר הוגן. אך בעוד שיחס אישי תלוי רק בנותן השירות שעומד מולכם, קביעת המחיר היא עניין הרבה יותר מסובך. אין מה לעשות, ישנם מוצרים יקרים יותר ויקרים פחות, ולפעמים תצטרכו להשקיע סכום גבוה בשביל לקבל את הפריט לו אתם זקוקים. אולם כשהדבר נוגע לחלקי חילוף לרכב, יש הטוענים שניתן לקבל חלקי חילוף מקוריים במחיר נמוך יותר ממה שרבים רגילים לו.

חנות האביזרים הוותיקה לרכב "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ" מציעה מגוון אביזרים, מוצרי טיפוח, מצברים, שמנים וחלקי חילוף מקוריים וחליפיים לכל סוגי הרכבים במחירים שווים לכל כיס. יוסי, מייסד "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ", מנהל את המקום כבר 25 שנים ביד רמה ותמיד שואף לעשות את המרב על מנת להעניק לכל לקוח את המענה הטוב ביותר. לאורך שנות ניסיונו הרבות בתחום, מצא יוסי מספר עצות אותם שמח לשתף עמנו.

"שקד חלפים". צילום: יוסי והב

"שקד חלפים". צילום: יוסי והב

כשברכב מתעוררת תקלה ואנו זקוקים לחלק חילוף מסוים, רבים מאיתנו מעוניינים לקבל את החלף באריזה מקורית הנושאת את מותג חברת הרכב שלנו. יוסי, מנהל "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ", מסביר: "חברות רכבים רבות פונות למפעל כלשהו על מנת שייצר עבורן חלקי חילוף מסוימים. לעתים, המפעלים מוציאים את חלקי החילוף בשתי דלתות: אל חברת הרכב באריזה מקורית עם מותג החברה, ואל השוק הפרטי באריזה הנושאת את שם המפעל בלבד".

יוסי ממשיך: "במקרים מסוימים, יצרן הרכב מוכר את החלפים באריזה המקורית בחנויות היבואן הרשמיות, ואילו המוצר באריזות המפעל יוצא אל השוק הפרטי במחיר נמוך יותר לרוב. לפעמים המפעל אף מוציא פס ייצור נוסף של המוצר אל השוק הפרטי עם אריזה הנושאת את שם חברת הרכב, אך גם הוא יוצא במחיר גבוה יחסית למוצר באריזת המפעל. אופן מכירת החלפים תלוי כמובן בהסכם שנחתם בין חברת הרכב למפעל.

לקוחות רבים שנתקלים בשתי האריזות, בוחרים באריזה עם מותג חברת הרכב מתוך מחשבה שזהו חלק החילוף המקורי ואילו באריזה השנייה עם שם המפעל מצוי חלק חליפי. בפועל, בשתי האריזות קיים את אותו המוצר בדיוק. לכן, אני דואג להסביר לכל לקוח שמבקש חלק חילוף מסוים באריזה מקורית את העניין הזה ואף לעתים מוציא את החלקים משתי האריזות על מנת להראות לו שמדובר בדיוק באותו המוצר וכך לשכנע אותו לקנות את הפריט במחיר נמוך יותר".

נוסף לעצה הזו, ממליץ גם יוסי להגיע לחנות חלפים על מנת לרכוש את חלקי החילוף ולא לעשות זאת אצל המוסך. זאת מכיוון שכך לטענתו נחסכים דמי התיווך בין חנות החלפים למוסך, מה שלעתים משפיע בסופו של דבר על המחיר הסופי. אגב, אצל "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ" אין צורך גם להגיע למוסך על מנת לאתר את התקלות ברכב, שכן ב"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ" יוכלו לבצע עבורכם סריקת ליקויים חינמית באמצעות סקאנר המצוי במקום. במקרים מסוימים אף מגיעים אל יוסי לקוחות עם בקשה לחלק חילוף מסוים, שיוסי יודע שיכול להצביע על בעיה ממקור אחר לחלוטין, ובהתאם לערך השקיפות העומד לנגד עיניו בעת מתן שירות ללקוח, הוא מעיר לו על כך ומציע לבדוק את העניין עם הסקאנר.

את כל העצות הללו מחלק יוסי ללקוחותיו מתוך אינטרס חד וברור: להעניק להם מענה מקצועי ומדויק. זוהי המטרה העיקרית של "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ",אשר בזכותה מצליח יוסי למשוך לקוחות רבים לחנות כבר למעלה מעשרים שנים. בעוד שעד כה סיפרנו לכם על העצות של יוסי עבור לקוחותיו, בעצם התנהלותו הוא גם מצליח להעניק באופן עקיף טיפ נוסף עבור כל בעל עסק באשר הוא: יחס אישי הוא המרכיב החשוב ביותר במתן שירות ללקוח.

 

"שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ"

כתובת: הירקונים 37, פתח תקוה

טלפון: 03-9344448

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-17:00, יום ו' 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

"שקד חלפים". צילום: יוסי והב

"שקד חלפים". צילום: יוסי והב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר