שפע פירות וירקות. צילום: שלומי נאור
שפע פירות וירקות. צילום: שלומי נאור

שפע פירות וירקות: כי מגיע לכם תוצרת טרייה, איכותית וישראלית

אתם תושבי פתח תקוה ומחפשים ירקניה עם תוצרת טובה ואיכותית, שתורמת לחקלאות הישראלית? בוודאי כבר שמעתם על 'שפע פירות וירקות', אבל אם בכל זאת טרם נחשפתם לשם, זה הזמן להכי את החנות שתגרום לכם לרצות לאכול בריא

פורסם בתאריך: 23.7.20 16:52

שפע פירות וירקות הינה חנות הפירות והירקות הגדולה ביותר בפתח תקוה. כמה גדולה? מדובר בקומפלקס של 200 מ"ר, בו תמצאו כל פרי וירק שנפשכם חשקה בו.

את העסק המשפחתי מנהל בעשר השנים האחרונות שלומי נאור, לאחר עשרות שנים בהן אביו ניהל את החנות. סיפורה של החנות החל למעשה לפני שלושים שנה, כשאב המשפחה פתח דוכן פירות וירקות בשוק פתח תקוה. לאחר מכן התרחב העסק ונפתחה חנות קטנה, שהלכה והתרחבה עם השנים. "אני דור שלישי למשפחת חקלאים", מספר שלומי, שסבו היה חקלאי בקיבוץ באיזור עוטף עזה.

"כילד אהבתי להתרוצץ בשדות. אחר-כך עברנו לעיר ועברתי להתרוצץ בין הפירות והירקות בחנות", הוא ממשיך בחיוך. עם סיום השירות הצבאי, שלומי מצא את עצמו מתלבט באשר לעתיד שבו הוא מעוניין לבחור. הוא חשב להרשם ללימודים אקדמאים, אך לבסוף החליט שברצונו לתת כתף ולסייע בפיתוח העסק המשפחתי. "אין דבר שאני אוהב יותר מלהיות בחנות ולהיות מוקף בפירות וירקות. זה גורם לי להתחבר לשורשים ואני מרגיש שזה המקום שלי", הוא מספר.

לקוחות החנות מגיעים מכל קצוות העיר פתח תקווה, כאשר רובם לקוחות קבועים ואחרים המגיעים לחנות בפעם הראשונה ממשיכים לחזור אליה פעם אחר פעם לאורך שנים. לדברי שלומי, הסיבה לנאמנות הלקוחות טמונה באיכות ובטריות התוצרת הנמכרת בחנות, פירות וירקות יפים ואיכותיים, שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, בשפע גדול ובמגוון שקשה להשיג במקום אחר.

שלומי מספר על לקוחות שהוא מכיר עוד מהימים בהם הגיע לחנות כילד, ולקוחות שבהם מגיעים כמה דורות לחנות – סב, בן ונכד. עם חלק מהלקוחות נוצר קשר קרוב בדומה למשפחה.

שפע פירות וירקות מקפידים להציע בחנות תוצרת ישראלית בלבד: "חשוב לי כירקן לדעת שאני עוזר לעידוד החקלאות הישראלית, ולכן אנחנו מקפידים ומעדיפים לרכוש פירות וירקות ישראלים, גם אם הם עולים לנו יותר מאשר פירות וירקות מיובאים מחו"ל", מסביר שלומי.

בחנות תמצאו מגוון רחב של פירות וירקות עונתיים, צמחי תבלין ומגוון פירות טרופיים כמו ליצ'י, קוקוס, אננס ופיטאיה. החנות מחזיקה גם פטל, אוכמניות ופירות יער נוספים טריים בעל עונות השנה. מדי בוקר מגיעה לחנות תוצרת חדשה וטרייה ומסודרת על המדפים. שפע פירות וירקות מציעה ללקוחותיה גם פיצוחים, שמן זית איכותי, פירות יבשים ומוצרים בסיסיים.

צוות החנות מורכב מאנשי שירות ותיקים ואדיבים, המלווים את הלקוחות שכל שאלה או בקשה. "הצוות שלנו בעל ניסיון של שנים במכירת פירות וירקות והבנה בתחום. אנחנו מקפידים על שירות ברמה גבוהה ואף מסייעים ללקוח בכל שאלה", מספר שלומי. לדבריו, לקוחות החנות מסתייעים בצוות המוכרים בבחירת הפירות והירקות ואף מתייעצים איתם לגבי אופן בחירת התוצרת, אחסון נכון ושמירה על טריות לאורך זמן.

שפע פירות וירקות מציעה שירות משלוחים, הרלוונטי בייחוד בתקופת הקורונה. מערך המשלוחים פעיל כמעט מסביב לשעון, כאשר שליחויות מתבצעות כבר מהשעה שש בבוקר ועד עשר בלילה. שליחי החנות מגיעים לכל רחבי פתח-תקווה, כמו גם למושבים הסמוכים לעיר, ולסביון וקריית אונו.

לצורך הזמנת משלוח ניתן לצור קשר עם הסניף ולבצע הזמנה טלפונית או באמצעות שליחת רשימת הפירות והירקות וכמויות נדרשות מכל סוג היישר לוואטסאפ, וצוות החנות ייצור קשר בהקדם עם הלקוח לצורך השלמת ההזמנה. שפע פירות וירקות מבטיחים שירות משלוחים מהיר, כאשר ניתן לקבל את ההזמנה עד לפתח הבית כבר באותו היום.

צוות החנות והמשלוחים פועל תוך הקפדה מרבית על היגיינה והנחיות משרד הבריאות, והחנות מחזיקה ב'תו הסגול'. בחנות מקפידים על חבישת מסיכות הן מצד צוות החנות והן מצד כל לקוח שנכנס. כמו כן, צוות החנות עובד אך ורק עם כפפות. באריזת המשלוחים מתבצעת גם כן הקפדה על אריזה באמצעות כפפות וחבישת מסכה.

שליחי שפע פירות וירקות מציעים לקשישים שירות ייחודי, מכל הלב, הכולל סידור מוצרי ההזמנה שבמשלוח במקרר הלקוח.

 

שפע פירות וירקות

טלפון: 03-9314694

להזמנות בוואטסאפ: 052-8038899

כתובת: חפץ חיים 6, פתח תקווה

שפע זו מילת המפתח. צילום: שלומי נאור

שפע זו מילת המפתח. צילום: שלומי נאור


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר