פאפא פוג: המסעדה ששוברת את כל החוקים. צילום: Shutterstock - puhhha
פאפא פוג: המסעדה ששוברת את כל החוקים. צילום: Shutterstock - puhhha

פאפא פוג: המסעדה ששוברת את כל החוקים

אחת המסעדות החדשות והמעניינות שנפתחו ממש לאחרונה בפתח תקוה היא פאפא פוג, המציעה חוויה קולינרית מורכבת, מיקס סגנונות, גימיקים קולינריים מיוחדים ומנות טעימות שלא ייצאו לכם מהראש. מי אמר אוכל רחוב ולא קיבל?

פורסם בתאריך: 26.7.20 17:21

אם אתם חובבי מסעדות כבר הבנתם לבד בגיל צעיר שלכל מסעדה יש את הקטע שלה. רוב המסעדות שאנחנו מכירים נצמדות לקו רעיוני מסוים – מטבח אסייתי, איטלקי, או אפילו אמריקאי. הרעיון הוא להכניס אתכם למקום ״מוכר״ שבו אתם כבר כמעט ויודעים מה התפריט עוד לפני שבכלל פתחתם אותו. כולנו יודעים שנמצא פיצה במסעדה איטלקית, כולנו יודעים שנמצא סושי במסעדה יפנית, וברור לנו לחלוטין שנמצא המבורגר במסעדה אמריקאית.

עם זאת, ישנן מסעדות שבהן החליטו ללכת בקו קצת אחר. פאפא פוג למשל, שממוקמת בפתח תקווה, היא מסעדה עם סגנון אקלקטי, ייחודי, מלא בטעמים וריחות מכל העולם, ועם מבחר מנות טעימות שלא ישאירו לכם שום מקום לדמיון.

״הרעיון היה לעשות מסעדת מזון מהיר בסגנון אירופאי ששואבת השראה ממאכלים לכל אורך אירופה, אך גם לא מפחדת להביא מאכלים ממקומות אחרים בעולם״, משתף יגאל קנת, אחד הבעלים, וממשיך להסביר. ״רצינו לפתוח מקום בו אפשר למצוא מאכלים שאת רובם אי אפשר למצוא בפתח תקווה, או אפילו בתל אביב. הכנו תפריט מרשים ומגוון שנע בין מנות fast food קלאסיות כמו המבורגר, מנות אירופאיות אופייניות כמו נקניקיית הקארי וורסט הברלינאית, מגוון סלטים בהרכבה אישית למי שמחפש אוכל בריא, וההפתעה הגדולה מכל – מקלובה מיוחדת מלאה בטעמים וארומות שאותה אנחנו מגישים רק בימי שלישי״.

נו, אתם כבר רעבים? צילום עצמי

נו, אתם כבר רעבים? צילום עצמי

להיכנס לפארק שעשועים של מאכלים

המנות הטעימות שבמקום הן רק תחילת החוויה ממנה נהנים הסועדים במקום. מי שיכנס למקום ייהנה לראות סביבו שלל רחב של גימיקים מגניבים ויצירתיים שהופכים את החוויה במקום להרבה יותר מרק ארוחת צהריים או ערב. המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון אירופאי קלאסי, המנות מגיעות במגוון דרכים ואופנים, כמו המבורגרים עם לחמניות בצבעים משוגעים, נקניקיות שמוגשות בסגנון salt bae, מבחר בירות חיטה בסגנון בווארי, כשלצידן בירות לאגר ועוד המון גימיקים מגניבים שהופכים את הארוחה במקום לחוויה מיוחדת.

לצד המנות המיוחדות והגימקים המשוגעים שתתקלו בהם במקום, תוכלו למצוא גם מבחר של מטעמים קטנים ומיוחדים שירימו לכם את הארוחה. בין הפינוקים שתמצאו במקום, שום קונפי מיוחד בהכנה ביתית, צ'ימיצ'ורי שיחזיר אתכם בחזרה לארגנטינה, וריבת בצל בסגנון צרפתי עם יין.

באתי, שילמתי, אכלתי

לצאת לארוחה במהלך יום עבודה עמוס או באמצע יום סידורים עם מיליון תכנונים זה תמיד אתגר לא פשוט. עבור רובנו, שחיים ממשימה למשימה ומצליחים להרים את הראש מעל המים רק לכמה דקות כדי לאכול משהו ולחזור לפעילות, הזמן הוא המשאב החשוב ביותר. לכן, המסעדה עובדת בקונספט של מנות מהירות כשהשאיפה היא להוציא לכם את האוכל כמה שיותר מהר כדי שלא תצטרכו להמתין דקות ארוכות למנה שלכם ולהיכנס ללחץ של זמנים.

שירות משלוחים עד הבית

הקיץ מגיע ואיתו גם החום, וכשהקורונה משתוללת גם היא ברקע, רבים מאיתנו מעדיפים פשוט להישאר בבית או במשרד ולאכול במקום השקט שלנו. המסעדה עושה משלוחים בכל אזור פתח תקווה, כך שאם אתם חוששים לצאת החוצה, או סתם אם לא בא לכם לספוג את גלי החום שמגיעים אלינו בתקופה האחרונה, תוכלו להרים טלפון ולהזמין כל מנה שתרצו והיא כבר תגיע אליכם בתוך זמן קצר. בתקופה הקרובה תתחיל המסעדה גם לעבוד עם walt ו-תן ביס, כך שתוכלו להזמין מה שתרצו ישירות מהאפליקציה מבלי להתאמץ.

אם הרעב תקף אתכם ובא לכם משהו טעים אבל לא בא לכם לחכות יותר מדי עד שהמנה תצא, אתם מוזמנים לעשות משלוח או להגיע ל״פאפא פוג״ שתשמח לפנק אתכם במיטב המטעמים ולהשאיר לכם חיוך גדול ושבע על הפנים.

 

פאפא פוג

כתובת: פינסקר 2, פתח תקווה

טלפון: 03-5103060

שעות פעילות: 

א-ה: 23:00-11:00

למעבר לאתר

אוכל רחוב איכותי בניחוח חו"ל. צילום עצמי

אוכל רחוב איכותי בניחוח חו"ל. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר