שטיפת רכבים בפתח תקוה: הכירו את פוג ווש. צילום: Shutterstock - Nejron Photo
שטיפת רכבים בפתח תקוה: הכירו את פוג ווש. צילום: Shutterstock - Nejron Photo

שטיפת רכבים בפתח תקוה: הכירו את פוג ווש

אם כבר לשטוף את הרכב אז לעשות זאת כמו שצריך, בלי להשאיר לכלוכים ושריטות ובלי לבזבז את הזמן. מכון השטיפה הידנית ״פוג ווש״ ישמח לקבל אתכם אליו לשטיפה עדינה ומדויקת ולשחרר אתכם בחזרה לדרך כשאתם נקיים ומצוחצחים

פורסם בתאריך: 26.7.20 17:34

שוב הגיעה השעה לאחת המטלות הקבועות בכל סופ״ש – שטיפת הרכב. אם אתם בעלי רכב אתם מכירים את הסיפור כמו מנגינה ישנה: אתם מגיעים למכון שטיפת הרכב, מחכים שעה עד שתכנסו למנהרת השטיפה, כשמגיע הרגע אתם מורידים את האנדברקס, וממתינים בזמן שבחוץ מרגיש כמו הופעה לייב של דיג'יי שמנגן טראקים של מוזיקת גליצ'. אתם יוצאים לבסוף מהמנהרה רק כדי לגלות שהרכב נקי, אבל השריטות עדיין לא נעלמו והכתמים העיקשים הצליחו לשרוד את ההופעה. עייפים ומובסים אתם חוזרים הביתה עם רכב חצי נקי, ועם 50 שקל פחות בכיס.

אם החוויה הנ״ל מוכרת לכם, כנראה שהגיע הזמן שתמצאו מקום אחר לשטוף בו את הרכב, כך שבפעם הבאה שאתם שוטפים אותו הוא ייצא נקי וללא רבב.

״פוג ווש״ הוא מכון חדש לשטיפת רכבים ידנית שנפתח זה עתה בפתח תקווה, ומביא אל תושבי האזור בשורה חדשה ומרעננת יחד עם רמת שירות יוצאת דופן. במקום להעביר אתכם במנהרת השטיפה שרק מורחת כתמים, במכון השטיפה של ״פוג ווש״ יטפלו בכם בכפפות של משי, עם חומרים אמריקאים נבחרים שמבטיחים להסיר את כל הכתמים העיקשים, ועם עבודה ידנית עדינה שמבטיחה לתת לרכב שלכם טיפול שאפילו מלכים לא זוכים לו.

טיפול מפנק לכל רכב. צילום עצמי

טיפול מפנק לכל רכב. צילום עצמי

באנו לנקות, יצאנו נקיים

מכון השטיפה שנפתח ממש לאחרונה מעמיד לטובת תושבי פתח תקווה שירות פרמיום חדש שדואג להסיר את כל הכתמים ואת כל השריטות בלי להשאיר סימנים על הרכב. אם יש לכם רכב יוקרה שאתם רוצים לשמור עליו טוב טוב, או אם אתם פשוט אוהבים לעשות את העבודה כמו שצריך, בעזרת שירות הניקיון הידני שמציע המקום, תוכלו להיות רגועים בידיעה שבקרוב תקבלו את הרכב שלכם כשהוא נקי ומבריק וללא שום הפתעות מבאסות.

ווקס און, ווקס אוף

אחד השירותים המובחרים שמציע המקום הוא שירותי הפוליש שהיא מעמידה לטובת הלקוחות. שירותי הפוליש מתחלקים ל-3 רמות בהתאם לסוג ולרמת הפוליש: פוליש רגיל של רמה אחת, פוליש דו שכבתי ופוליש תלת שכבתי. אם המטרה שלכם היא להעלים את אותן השריטות הגדולות והגסות, הפוליש הרגיל יספיק לכם. אם אתם רוצים להעלים גם שריטות קטנות יותר ולהגיע לרמת שיוף גבוהה יותר, הפוליש הדו שכבתי ישחרר אתכם לדרככם כשאתם נוצצים ומבריקים. אם אתם רוצים לקבל בחזרה רכב שנראה כאילו יצא זה עתה מחנות המפעל, פוליש תלת שכבתי הוא בול מה שאתם צריכים: תחילה יטפלו לכם בשריטות הגדולות, אחר כך בקטנות, ובסוף צוות המנקים יבצע פוליש עדין עדין שיעלים גם את השריטות המיקרוסקופיות שלוכדות את העיניים שלנו בזמן שהן משתקפות אל מול השמש.

מחכים למשיח מתחת למזגן

בזמן שאתם ממתינים לרכב שיסיים את השטיפה לא תצטרכו לחפש מקום רחוק לשבת בו. ב״פוג ווש״ תוכלו למצוא חדר המתנה נעים וממוזג, ממנו תוכלו לעבוד בנחת ולהמשיך את יומכם, ואף תוכלו להזמין בירה קרה או משקה צונן שיעבירו לכם את הזמן בנעימים. אם אתם רעבים ורק מחפשים מקום למלא בו את הקיבה, תוכלו ללכת מספר צעדים ולהגיע ישירות למסעדת ״פאפא פוג״ שנמצאת באותה בעלות, ומגישה מנות מעולות מכל העולם.

 

פוג ווש

כתובת: יהודה לייב פינסקר 4, פתח תקווה

שעות פעילות:

א-ה: 17:30-08:00

ו’: 15:30-08:00

שטיפה מקצועית שלא מפספסת אף שריטה. צילום עצמי

שטיפה מקצועית שלא מפספסת אף שריטה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר