פוג ווש: ניקיון רכב ידני בפתח תקוה. צילום: Shutterstock - REDPIXEL.PL
פוג ווש: ניקיון רכב ידני בפתח תקוה. צילום: Shutterstock - REDPIXEL.PL

פוג ווש: ניקיון רכב ידני בפתח תקוה

ניקוי הרכב היא אומנות שדורשת יד עדינה, עין חדה ואת החומרים הנכונים. אם אתם רוצים לשמור על הרכב שלכם כמו שצריך ולטפל בו במקסימום עדינות, כדאי שתכירו את שירות ניקיון הרכבים של ״פוג ווש״ שיהפוך את רכבכם למשטח הכי נקי בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 26.7.20 17:48

לא משנה כמה ננסה לשמור על הרכב שלנו נקי, רכב הוא דבר שמטבעו נוטה להתלכלך. כל היום הוא בחוץ, אוכל אבק ולכלוך, עובר תחת עצים שמשירים עלים ופירות, ובסוף כשאנחנו מחנים אותו כדי לתת לו קצת מנוחה, עוד מגיעה איזו יונה ומשאירה לנו הפתעה על מכסה המנוע.

אכן מדובר באתגר לא פשוט לשמור על הרכב נקי, אבל כשישנם שירותי ניקוי רכב כל כך נוחים ליד הבית שלכם, מי בכלל אמר שאתם צריכים להתאמץ לשמור עליו נקי?

התקופה האחרונה בה הקורונה הפכה לחלק מחיינו, הביאה עימה לא מעט אתגרים, וכתוצאה מהם עסקים רבים סגרו את שעריהם. אך עם זאת, ישנם עסקים חדשים שדווקא נפתחו והחליטו לתת פייט להשפעות הקורונה. אחד העסקים האלה הוא ״פוג ווש״, מרכז לשטיפת רכבים ידנית שמזכירה לעוברים ושבים את הסצנה האייקונית מסרט הקאלט של שנות ה-80 – קארטה קיד.

מרכז שטיפה ידני

ההבדל הגדול ביותר בין עבודה אוטומטית לעבודה ידנית, בכל תחום שתבחרו, הוא ברמת הדיוק והעדינות. אם תלכו למרכז לשטיפת רכבים, בו אתם נכנסים למנהרה שמרגישה כאילו היא לוקחת אתכם למסע בזמן, מיד בסוף השטיפה תשימו לב לכך שרכבכם אמנם נקי, אבל לא ב-100 אחוז. הסיבה לכך היא שכדי לנקות רכב כמו שצריך, יש להפעיל לחץ ושיטות שונות על לכלוכים וכתמים שונים. כדי לא לפגוע ברכב, בנויות מנהרות השטיפה להפעיל רק לחץ יחסי ואחיד, מה שאומר שרוב הלכלוך יורד, אבל ממש לא כולו.

ב״פוג ווש״ השטיפה והניקוי שאתם מקבלים הם ידניים. הניקוי נעשה בעזרת ג'ילדה ובעזרת חומרים אמריקאים איכותיים. התוצאה הסופית היא רכב נקי ומצוחצח בצורה אחידה בו לא נשאר כתם אחד, אפילו במקומות החמקמקים ביותר ובאלה שקשה להגיע אליהם.

פינוק אמיתי לרכב שלכם. צילום עצמי

פינוק אמיתי לרכב שלכם. צילום עצמי

מטפלים בכם בכפפות משי

הפוליש ווקס שמציע המקום מגיע בשלוש דרגות: פוליש ווקס רגיל, פוליש ווקס דו שכבתי, ופוליש ווקס תלת שכבתי. בשביל מה צריך כל כך הרבה דרגות? הקטע בפוליש ווקס הוא רמת ״השיוף״ המשפיעה על היכולת של הפוליש להעלים שריטות. ככל שעושים פוליש עם יותר דרגות ועם יותר שלבים בדרך, כך ניתן להיפטר מיותר שריטות.

פוליש ווקס בסיסי יעלים את השריטות הגדולות והגסות ביותר אך לא יטפל באלה הקטנות יותר. פוליש ווקס דו שלבי כבר יצליח להתמודד בנאמנות עם שריטות גדולות ושריטות קטנות, אך עדיין יהיה ניתן לראות שריטות מיקרוסקופיות בהשתקפות של הפח. פוליש ווקס תלת שלבי כבר יעשה את העבודה מתחילתה ועד סופה. הוא יעלים לגמרי את השריטות הגדולות, ייפטר מהשריטות הקטנות, וישייף בעדינות רבה את השריטות המיקרוסקופיות עד להגעה למשטח אחיד וחלק שנראה כאילו הרגע יצא מהמפעל.

להעביר את הזמן בכיף

אחת החידות הגדולות ביותר משחר ההיסטוריה האנושית היא מה עושים בזמן שממתינים עד ששטיפת הרכב תיגמר. לא מדובר בעוד דילמה פילוסופית ללא תשובה אלא בבעיה אמיתית שדורשת פתרון. חלקנו פשוט יושבים בצד ומשחקים בסמארטפון, חלקנו הולכים להכין כוס קפה וחלקנו מנצלים את הזמן לסידורים.

אם אתם מאלה שרוצים לנצל את הזמן בצורה יעילה, תשמחו לשמוע שהמקום מציע גם חדר המתנה נוח בו תוכלו לעבוד, וממנו תוכלו גם להזמין שתיה. כשאלה מכם שרעבים וכבר לא יכולים להתאפק, יקבלו הנחה במסעדת ״פאפא פוג״ הקרובה, שבה מבחר מאכלים טעימים שיעבירו לכם את זמן ההמתנה בכיף.

אם יש ברשותכם רכב יוקרה שדורש טיפול עדין, או אפילו אם יש לכם רכב רגיל אבל אתם רוצים לשמור עליו ולטפל בו כמו שמגיע לו, תוכלו לקפוץ ל״פוג ווש״ שיעשו לרכבכם טוטאל מייקאובר ויחזירו לכם אותו כשהוא מצוחצח ובוהק כאילו זה עתה קניתם אותו.

 

פוג ווש

כתובת: יהודה לייב פינסקר 4, פתח תקווה

שעות פעילות:

א-ה: 17:30-08:00

ו’: 15:30-08:00

הגעתם לכתבות הנכונה. צילום עצמי

הגעתם לכתבות הנכונה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר