משלוח מארזים מתוקים: הכירו את קייקנט שתמתיק לכם את היום. צילום: ליאת טביבי
משלוח מארזים מתוקים: הכירו את קייקנט שתמתיק לכם את היום. צילום: ליאת טביבי

משלוח מארזים מתוקים: הכירו את קייקנט שתמתיק לכם את היום

כולנו מכירים את הקביעה הידועה של פורסט גאמפ, ש-"החיים הם כמו קופסת שוקולד, אתה אף פעם לא יודע מה אתה הולך לקבל', אבל חברת קייקנט המציאה את קופסת השוקולדים המושלמת - אתם יודעים בדיוק מה אתם הולכים לקבל, ואתם תאהבו את זה, מאוד

פורסם בתאריך: 27.7.20 16:04

קייקנט היא חנות וירטואלית המתמחה במשלוחי עוגות, מוצרי קונדיטוריה, מאפים מיוחדים, מוצרים ללא סוכר לאירועים פרטיים וחברות. לאחרונה פתחה החברה ליין חדש של משלוחי מארזים מתוקים.

קאפקייק – יותר יפה או יותר טעים?

מי שמכיר את אמנות הקאפקייק (ומי לא, בעצם) יודע שכשמדובר בעוגות המהודרות הללו, לפעמים אין טעם לצפות מהן ליותר מדי, כי מרוב ההשקעה במראה, הטעם הוזנח. הקאפקייקס של קייקנט, לעומת זאת, הם גם משובבי עין וגם טעימים בטירוף, מה שמוכיח שאפשר בהחלט להיות גם יפה וגם מאפה (טעים!).

גם יפה וגם טעים. צילום ליאת טביבי

גם יפה וגם טעים. צילום ליאת טביבי

ארוזים מאהבה

בקייקנט מאמינים שקנקן נאה (או אריזה יפה) זה חשוב, אבל לא פחות חשוב זה מה שיש בפנים. בחנות הווירטואלית שלהם ניתן למצוא מגוון מארזים מתוקים (וגם מלוחים) שמבוססים על מוצרי קונדיטוריה איכותיים, טעימים, מוקפדים ומשובחים, בין השאר:

Box of Chocolate החגיגה האולטימטיבית לאוהבי השוקולד (ומי שלא אוהב – רגע, חכו, למתיקות הקייקנטית יש מגוון אפשרויות) – קופסה שכולה הנאה צרופה המגולמת באוצר של מטעמי שוקולד מסוגים שונים, כולל כדורי השוקולד המשובחים והממכרים.

Private Partyמארז לכל מי שאהבתו למתוק מתחרה רק עם חיבתו לאסתטי. במארז  ארבעה קאפקייקס גדולים בטעמים וצבעים לפי בחירה.

אם אתם בקטע של קאפקייקס, אבל בקטנה, תשמחו לגלות את מארז Happy Moments – מארז שהוא בית מושלם ל-12 מיני קאפקייקס חלביים בטעמים שונים. למארז זה יש גם גרסה טבעונית שמוכיחה שגם טבעונים יודעים ליהנות מהחיים.

פאי בריבוע – הנוסחה המנצחת לחובבי עוגות הפאי.

Bakery Giftsמארז מטעמים מקונדיטורית ביסקוטי, בגרסה חלבית או טבעונית.

מי שעבורו פינוק משמעו עוגה טובה, יוכל להשביע את תשוקתו למתוק בעזרת מארז Sweet Craving הכולל מבחר עוגות אישיות כגון מיני אקלרים, טריקולד, קינדר בואנו ואחרות.

יוצאים מהקופסה

בקייקנט לוקחים בחשבון גם את אלה שמעדיפים יחסים מורכבים, כלומר יש להם יחס מיוחד למה שהם מרכיבים בעצמם. בחנות האינטרנטית ניתן להרכיב ולהתאים באופן אישי את המארז למקבל המתנה. אם אתם משתייכים דווקא לאוהבי המלוח, קייקנט דאגו גם לכם עם מארזים מלוחים הכוללים מאפים ומיני לחם משובחים. למארזים ניתן להוסיף מוצרים משלימים כגון בקבוק יין עם כוסות עליהן אפשר להטביע את שם מקבל המתנה, ברכה אישית ועוד.

עובדים מתוקים

כל אחד אוהב לקבל אישור והערכה לעבודתו, ונראה שלדבר אל העובדים במתוקים, זו דרך מוצלחת במיוחד להביע תודה על עבודה טובה. את המארזים של קייקנט ניתן לקבל עד מקום העבודה בחגים ובאירוע חברה. בימי הולדת ואירועים מיוחדים העובדים אף יכולים לקבל את כל תשומת הלב המתוקה הזו עד הבית.

הכי עידוד גם בבידוד

בימים המאתגרים המאפיינים תקופה זו, אולי תרצו לעודד מישהו יקר ללבכם שנמצא בבידוד או חולה קורונה שנאלץ לבלות זמן ממושך בבית. חברת קייקנט מבטיחה להכין מארז טעים ומפנק במיוחד ולשגר אותו למי שתרצו עד הבית, כי אם כבר לבד, אז שיהיה עם עוגה (או כל מה שיעשה להם טוב).

 

קייקנט

חנות הקונדיטוריה און ליין הגדולה בארץ

משלוח מארזים מתוקים, עוגות מעוצבות ומוצרי קונדיטוריה עד פתח הדלת

טלפון: 054-8822655

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

בדיוק המשלוח שרציתם לקבל. צילום: ליאת טביבי

בדיוק המשלוח שרציתם לקבל. צילום: ליאת טביבי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר