חוות ילדי הטבע: חנות מיוחדת לבעלי חיים מיוחדים. בתמונה: יאיר ונלה - האתון של החווה. צילום באדיבות חוות ילדי הטבע
חוות ילדי הטבע: חנות מיוחדת לבעלי חיים מיוחדים. בתמונה: יאיר ונלה - האתון של החווה. צילום באדיבות חוות ילדי הטבע

חוות ילדי הטבע: חנות מיוחדת לבעלי חיים מיוחדים

תמיד חלמתם לגדל בבית חיה אקזוטית משלכם כמו נחש, איגואנה או לטאה מדליקה אחרת? עכשיו זו ההזדמנות שלכם. חוות ילדי הטבע היא חנות בעלי חיים מגניבה, שונה מכל החנויות האחרות שאתם מכירים, והיא אפילו מחביאה בתוכה הפתעה לא שגרתית. בואו להכיר מקרוב

פורסם בתאריך: 2.8.20 19:06

אם צפיתם בילדותכם בפארק היורה, כנראה שכמו ילדים רבים גם אתם נשבתם בקסמם של הדינוזאורים העצומים. לשמחתנו, או לצערנו (תלוי באיזה מחנה אתם), הלטאות האיומות שפעם פקדו את כדור הארץ כבר לא אתנו כיום, אם כי הצאצאים שלהם קיימים ועוד איך – חלקם אפילו מסתובבים אצלנו בגינה האחורית ומקרקרים בלי הפסקה.

למרות הסקרנות הגדולה שיוצרים בנו בעלי החיים האקזוטיים, במשך שנים היו אלה דווקא היונקים כמו כלבים, חתולים וארנבים שכבשו את לב הקהל הרחב, שבשמחה הכניס אותם לביתו. אבל כיום, ובעיקר בזכות חנויות כמו ״חוות ילדי הטבע״, ניתן למצוא ולגדל גם לטאות ובעלי חיים אקזוטיים מהפנטים. את חלקן ראיתם במקרה הטוב בנשיונל ג'יאוגרפיק, ועל קיומן של חלקן, אפילו לא שמעתם.

חנות קטנה ומטריפה

למבקרים ב״חוות ילדי הטבע״ מחכה הפתעה שלא תשאיר אף אחד אדיש, אבל קודם נספר לכם על החנות עצמה. מי שיגיע למקום ישמח לגלות שמחכות לו שם מלא חיות מחמד, ביניהן בעלי חיים שנמצאים בכל מקום, כמו כלבים, חתולים, ארנבים, אוגרים ועוד. לצדם תפגשו גם בעלי חיים אקזוטיים ומיוחדים שלא תצליחו להוריד מהן את העיניים: נחשים מתפתלים, איגואנות אציליות, צבים מיוחדים, שממיות, מינים שונים של לטאות כוח, ואפילו טגו (נשאיר לכם לגגל בעצמכם ולגלות באיזו לטאה מדובר).

אז כמובן שבסופו של דבר תבחרו אתם אם לגדל חתול, נחש, או אוגר (מומלץ לא לשלב בין השלושה), אך תצטרכו גם להאכיל אותם ולדאוג להם, לא? למזלכם החנות מכילה את כל מה שאתם צריכים כדי לגדל כל חיה שברשותכם. מחזיקים כלב? תמצאו בחנות מיטות, מזון לכלבים, משחקים ועוד. מטפלים בחתול מתוק? תמצאו במקום חול לחתולים, מזון, משחקים וכל מה שחתולים צריכים. ואם החלטתם שזה הזמן להגשים חלום ילדות ולהכניס הביתה חבר חדש שנראה כאילו יצא ישירות מפארק היורה, תוכלו למצוא במקום את כל מה שצריך כדי לגדלו, החל מטרריום (כמו אקווריום רק עם חול), מזון, פריטים לדקורציה, תאורה מיוחדת לזוחלים, מצעי טרריום שונים ועוד.

צילום באדיבות חוות ילדי הטבע

החבר האקזוטי החדש שלכם. צילום באדיבות חוות ילדי הטבע

על יונקים, זוחלים ומה שביניהם

את החנות הקים ב-2014 יקיר ניר, שהאהבה הגדולה ביותר בחייו היא… ניחשתם נכון, בעלי חיים (וגם אשתו אלמוג כמובן, שעובדת איתו בחנות). אחרי שבמשך שנים גידל בעלי חיים אקזוטיים בעצמו, החליט יקיר להקים חנות שתביא לקדמת הבמה את בעלי החיים האקזוטיים שכולנו כל כך מתלהבים מהן. ״רציתי לשלב בין העבודה שלי לבין האהבה שיש לי לבעלי חיים, ולכן החלטתי לפתוח את החנות, כשדבר אחד היה ברור לי לאורך כל הדרך – רציתי ליצור עניין בגידול בעלי החיים האקזוטיים, ולהכניס אותם למודעות הציבור הרחב״, משתף יקיר.

״כמובן שלא מספיק רק להחזיק בעלי חיים ומוצרים נלווים בשביל להגדיל את המודעות וההיכרות של אנשים עם אותם יצורים קסומים, ולכן הייתי צריך לחשוב על משהו שימשוך לכאן אנשים וילמד אותם על ההנאה הגדולה שבגידול אותם בעלי חיים אקזוטיים״.

זוכרים את ההפתעה שהבטחנו?

״חוות ילדי הטבע״, הנמצאת במושב בני עטרות, ממוקמת באזור קסום, בו אפשר לגדל בעלי חיים ולהפוך את המקום כולו למעין חוות זוחלים מקומית, וזה בדיוק מה שעשה יקיר. מי שיגיע למקום יופתע לגלות בו פינת חי מדהימה, המתחילה מחיות משק שכולנו מכירים כמו אתון, תרנגולים, ארנבונים ואוגרים, ועד בעלי חיים אקזוטיים ומיוחדים כמו מגוון תוכים, טרנטולות, עקרבים, לטאות כוח, טגו, שממיות, חרדונים, צבים, איגואנות, וכמובן, נחשים עצומים וכוחניים שחיבוק אחד מהם ומיד תהפכו לכחולים.

פינת החי פתוחה ומעבירה סיורים אחת לשעה, במהלכם תזכו ילדיכם ואתם להסתובב, לשאול שאלות וללמוד על מיני בעלי חיים שונים. כשנוסף על כך, אחת לכמה חודשים נערך במקום יריד אליו מגיעים מגדלים של בעלי חיים אקזוטיים מכל הארץ במטרה להציגן. כעת לאורך תקופת הקורונה הירידים כבר לא מתקיימים לצערנו, אך הם מתוכננים לחזור בכל הכוח לאחר תקופה זו.

גידול של חיית מחמד, ובייחוד אחת אקזוטית הוא דבר שלא ניתן להשוותו לשום דבר אחר. אם אתם רוצים לנסות לגדל לטאה, נחש, או כל חיה אקזוטית שכזו, תוכלו להגיע לחנות או אפילו להתקשר ולהתייעץ בנוגע לכל מה שאתם צריכים כדי להתחיל. השירות האדיב, מגוון בעלי החיים והמוצרים הגדול, וכמובן צוות החנות הנהדר, הופכים את המקום לבית עבור כל חובבי בעלי החיים, ולמקום בו כל אחד יכול למצוא משהו כדי לבנות לעצמו ממש בתוך הבית את פארק היורה האישי שלו.

 

חוות ילדי הטבע

כתובת: מושב בני עטרות משק 84

טלפון: 03-5322726

שעות פעילות של החנות:

א-ה: 18:00-09:00

ו: 15:00-09:00

ניתן לעקוב אחר דף הפייסבוק של החנות לעדכונים לגבי תאריך פתיחת פינת החי: לפייסבוק של החנות

לפייסבוק של פינת החי

חנות מטריפה בכל המובנים. צילום באדיבות חוות ילדי הטבע

חנות מטריפה בכל המובנים. צילום באדיבות חוות ילדי הטבע


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר