גל ברזני - גל-ביט סוכנות לביטוח: להתכונן נכון ליום סגריר. תמונה ממאגר Shutterstock
גל ברזני - גל-ביט סוכנות לביטוח: להתכונן נכון ליום סגריר. תמונה ממאגר Shutterstock

גל ברזני – גל-ביט סוכנות לביטוח: להתכונן נכון ליום סגריר

ליווי צמוד תוך טיפול אישי ומסור, הכנת תוכנית מותאמת לכל לקוח לפי צרכיו ואופיו, מקצועיות בלתי מתפשרת וניסיון רב שנים בביטוח לקוחות פרטיים ועסקיים. סוכן הביטוח גל ברזני, העומד בראש סוכנות הביטוח הוותיקה גל-ביט, מאמין שהשירות הוא המהות – ויעשה הכל כדי שתישנו בשקט בלילה  

פורסם בתאריך: 4.8.20 09:48

גל-ביט היא מסוכנויות הביטוח הוותיקות והמוכרות בישראל הפועלת משנת 1979 ומנוהלת על ידי סוכן הביטוח גל ברזני.

גל-ביט מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים בכל תחומי הביטוח: בריאות וחיים, ביטוח דירה ורכב, אחריות מקצועית וביטוח לעסקים, וכן מלווה בעלי עסקים בהתנהלות הביטוחית מול העובדים.

"סוכן ביטוח נמדד ברגע האמת כאשר המבוטח נמצא במשבר ומבקש לממש את הביטוח. כסוכנות ביטוח ותיקה, היכולת שלנו להתנהל מול חברת הביטוח בתביעה ולדאוג למבוטחים בהצלחה באה לידי ביטוי בדיוק במקום הזה", מדגיש גל ברזני, מנכ"ל גל-ביט.

בגל-ביט מאמינים שהשירות הוא המהות. המשמעות: לכל מבוטח מוצמד מנהל תיק אישי הזמין בכל עניין לכל אורך הדרך בוואטסאפ, במייל ובטלפון. ההיכרות הראשונית עם כל מבוטח כוללת תשאול לצורך הבנת הצרכים הביטוחיים שלו, ולאחריו התאמת מסלול הביטוח הנכון בעבורו.

ביטוח לעסק

"כל בעל עסק זקוק לביטוח שיכסה נזקים שנגרמו ויבטיח פיצוי במקרה של פגיעה בעסק או בצד שלישי, פריצה או פציעה של עובד, כולל פיצוי כספי נוסף עבור התקופה שבה העסק סגור עקב מקרה ביטוח כמו שריפה, הצפה ועוד", מדגיש גל.

לדבריו, הפיצוי הנוסף בזמן שהעסק סגור הוא אחד הסעיפים החשובים ביותר שרוב הציבור לא מודע אליו.

לעסק שנשרף ולא היה פעיל שלושה חודשים, לא יספיק הפיצוי בעבור השיפוץ, משום שההוצאות השוטפות עדיין קיימות ומכבידות. בזמן שהעסק סגור וללא הכנסות, עדיין יש לשלם שכירות, ארנונה, חשמל, מים, שכר עובדים והוצאות שוטפות נוספות.

לדבריו, השלב ראשון בהתאמת ביטוח לעסק הוא למידת העסק והבנת הסיכונים שהעסק חשוף אליהם. לאחר מיפוי הסיכונים, ניתן להתאים את הכיסוי הביטוחי הנכון ביותר בשבילו.

"לא פעם מגיעים אלי בעלי עסקים שהיו מבוטחים במקום אחר והיו בטוחים שהם מבוטחים כמו שצריך, והופתעו לגלות שהם לא מבוטחים נכון משום שלא הוצע להם הביטוח המתאים ביותר עבורם או משום שמאז רכישת הפוליסה המקורית העסק גדל עם השנים, התרחב או שינה חלק מאופי הפעילות שלו", מספר גל.

לדבריו, "בביטוח עסק חשוב לוודא ולבדוק בכל שנה מחדש את כל ההיבטים שאותם חשוב לבטח. חשוב להבין שביטוח לעסק יכול לכלול כיסויים שונים, ותפקידו של סוכן הביטוח הוא להתאים את הביטוח באופן מדויק לצורכי העסק. אני ממליץ לכל בעל עסק להיוועץ בסוכן ביטוח לפני ביטוח חשוב כל כך, ולא לבצע ביטוח ישירות בחברת הביטוח".

מדוע?

"כאשר חברת ביטוח מבצעת בעצמה ביטוח ללקוח, היא מונעת מראש תביעה עתידית על ידי החרגות ועל ידי כיסוי חסר, אחרת היא תיאלץ לשלם מכיסה את התביעה. לעומת זאת, כאשר סוכן ביטוח יושב עם מבוטח, הוא חושב מראש על התביעה האפשרית ודואג לכיסוי הנכון שיאפשר פיצוי מלא בעת תביעה. התביעה לא משולמת מכיסו וזה ההבדל החשוב ביותר".

ביטוח דירה

ביטוח דירה מהווה את ההוצאה הקטנה ביותר של משק הבית, ועם זאת, זהו אחד הביטוחים החשובים ביותר שכל אדם המחזיק דירה בבעלות או בשכירות חייב לעשות.

ביטוח דירה חשוב ורלוונטי כאשר אדם מתגורר בנכס שבבעלותו, אך גם כאשר בעל הנכס רק משכיר או שוכר אותו. בכל אחד ממקרים אלה, הסיכונים הביטוחיים שונים – והמסלול הביטוחי משתנה בהתאם.

חשוב לבטח את הנכס בביטוח מבנה גם כנגד שריפות, נזקי טבע, נזקי צנרת ונזקים לצד ג'.

חשוב להבין כי גם במידה שהנכס מושכר לשוכר, בעל הנכס חשוף לתביעות כמו נזק לדיירים או לרכושם, וחובה לתת לכך פתרון ביטוחי.

כמו כן, גם אם נגרם נזק לשכן או לנכס אחר במבנה, בעל הנכס עלול להיתבע במסגרת אחריותו כבעלי הנכס, לכן חשוב מאוד לוודא כי ביטוח הדירה כולל גם כיסוי לנזקים שנגרמו לצד ג'.

ביטוח מבנה דירה כולל גם שכירות חלופית למשך שנה. ללא סעיף זה, הדיירים יתבעו את בעל הדירה וידרשו ממנו לפצות אותם עבור השכירות החלופית, או לחלופין לא ישלמו שכירות.

רצוי להוסיף לביטוח הדירה רכיב של ביטוח תכולה, ולבטח את כל הרכוש כולל דברי ערך בזמן שנמצאים מחוץ לדירה.

גם אם אתם שוכרים דירה, אל לכם להסתמך על הביטוח של בעל המבנה, וחובה לבצע ביטוח מכיוון שבמקרה של שריפה, בעל הדירה ידרוש מכם לעמוד בחוזה השכירות ביניכם ולהחזיר את הדירה בדיוק כפי שקיבלתם אותה.

ביטוחי בריאות

לדברי גל, מערכת הבריאות הציבורית אינה מכסה את כל הצרכים הבריאותיים שלנו.

ביטוח בריאות פרטי נותן מענה להיבטים הללו, שבהם כיסוי לתרופות שאינן בסל הבריאות – בשווי של עשרות אלפי שקלים כל חודש, חוות דעת מומחה, ניתוחים פרטיים המתאפשרים ללא זמני ההמתנה הארוכים שמאפיינים את מערכת הציבורית, בחירת זהות המנתח, ניתוח בבית חולים פרטי ביום ובשעה שנוחים לך, ביטוח להשתלות וביטוח לניתוחים בחו"ל.

גל מוסיף כי אחד הביטוחים החשובים והמשתלמים הוא ביטוח מחלות קשות, המעניק פיצוי חד פעמי בעת אבחון מחלה קשה, ביטוח שחשוב לבצע לכלל המשפחה כולל לילדים. הסיבה: אם חלילה אחד הילדים יחלה, ניעדר מהעבודה ונלווה אותו – ולאובדן ימי העבודה במקרה שכזה אין פתרון ביטוחי אחר.

גל-ביט סוכנות לביטוח בע"מ

טלפון: 03-9308787

מעבר לעמוד הפייסבוק

גל ברזני. צילום עצמי

גל ברזני. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר