By VICUSCHKA Shutterstock- קוסמטיקאיות בפתח תקוה
By VICUSCHKA Shutterstock- קוסמטיקאיות בפתח תקוה

הלחמת ריסים בפתח תקוה: הכירו את ilash

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשיג מראה פנים אסתטי ו'נסיכותי' היא לעבות ולהאריך את הריסים ובכך להדגיש את העיניים. הלחמת ריסים היא שיטה יעילה ואיכותית, המאפשרת תוספת נפח משמעותי לריסים הטבעיות, וקבלת מראה נסיכותי של שחקניות הוליוודיות. הכירו את מלחימות הריסים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 4.8.20 17:12

אילונה בז'יז'נסקי ilash: הלחמת ריסים

אילונה בז'יז'נסקי אומנית ריסים ואיפור קבוע, מתמחה בהלחמת ריסים בשיטות קפדניות ומדויקות ויוצרת ריסים מדהימים במראה טבעי.

אילונה עובדת בתחום הקוסמטיקה והיופי מזה שנים וצברה ידע וניסיון מקיף בתחום. בין הטיפולים בקליניקה שלה: איפור קבוע, הלחמת ריסים, בניית ציפורניים, מניקור ופדיקור. עבודותיה מוכרות בזכות ההשקעה הניכרת בכל לקוחה ולקוח, סובלנות אין קץ והקפדה על הפרטים הקטנים, להשגת תוצאות מצוינות.

על התמחותה בתחום הריסים, מספרת אילונה: "חברה טובה שלי היתה בזמנו הולכת להלחמת ריסים אצל מישהי קבועה שהיתה טובה מאוד. הצטרפתי אליה וניסיתי גם, והתאהבתי בתוצאה. עיבוי והארכת ריסים הם אלמנט שמוסיף לפנים יופי ועוצמה שאין לתאר, ממש משנה את המראה והופך כל אחת למטופחת ואסתטית יותר.

"הבעיה היתה, שרוב העוסקות בכך מקבלות לקוחות עד שעות הצהריים והיה לי קשה עם זה. בין העבודה והטיפול בילדים, לא מצאתי זמן להגיע למרות שמאוד רציתי. הבנתי שיש צורך באומנית ריסים שתקבל בשעות גמישות כדי שיהיה מענה ללקוחות בשעות הערב ובסופי השבוע, וכך החלטתי ללמוד את התחום ולפתוח קליניקה שתקבל לקוחות בשעות אלו".

היכן למדת?

"את הלחמת הריסים, הדבקה, הארכה ועיבוי, למדתי אצל אותה מומחית שחברתי ואני הלכנו אליה. היא מאוד חזקה בתחום ויודעת את השיטות השונות, והיא גם מדריכה בתחום, כך שעשיתי אצלה את השיעורים עד שלמדתי את כל השיטות והטכניקות בעצמי".

זו אינה עבודה פשוטה..

"בהחלט לא. הלחמת ריסים היא למעשה הדבקת ריסים, עם דבק מיוחד, עדין וחזק. העבודה אורכת מספר שעות, כשצריך ללקט כל ריס חדש, למקם אותו במקום המדויק בצמוד לריס קיים, ולהדביק אותו מבלי שיזוז מ"מ. זו עבודה הדורשת המון סבלנות, הקפדה ודיוק, ומצריכה מוטוריקה עדינה, ראייה אומנית ואסתטית וידיים יציבות וחזקות".

מהן השיטות השונות בהלחמת ריסים?

"יש שלוש שיטות עיקריות בהלחמת (הדבקת) ריסים: קלאסי, בינוני – עד 3D, ונפח והוליווד. בשיטה הקלאסית אחד על אחד  – מדביקים ריס אחד לכל ריס קיים, בשיטה הבינונית עד 3D – מדביקים מניפה של 2-3 ריסים חדשים על כל ריס קיים, ובנפח הוליווד – מתחילים מ- D3 ואפשר להגיע לתוספת של עד 15 ריסים לכל ריס קיים. השיטה היא בהתאם לבחירת הלקוחה – מי שרוצה מראה טבעי לחלוטין בוחר בשיטה הקלאסית, מי שרוצה מראה מלא נפח, כמו שחקניות קולנוע, בוחר בשיטת נפח הוליווד".

הלחמת ריסים בפתח תקוה. צילום באדיבות Eyelash

הלחמת ריסים בפתח תקוה. צילום באדיבות Eyelash

מה היתרונות בתוספת ריסים?

"היתרונות רבים. זה חוסך זמן וכסף על איפור, כיוון שלא צריך איפור עיניים בכלל מהרגע שיש ריסים מלאכותיות. אין צורך במסקרה או בעיבוי. כבר מהרגע שהאשה מתעוררת, היא נראית מטופחת ואסתטית, ולא צריכה להתעסק יותר באיפור העיניים שלה. התוצאה כל כך יפה ומוסיפה יופי, שנשים רבות מוותרות גם על צלליות לעיניים, פשוט לא צריך את זה יותר".

מה חשוב לדעת על הלחמת ריסים, ורוב האנשים אינם יודעים?

"חשוב לדעת ש'הלחמת' ריסים הכוונה להדבקה, בסך הכל מדובר בדבק. דבק עדין מאוד המתאים לאזור הפנים מצד אחד, אך חזק מאוד מהצד השני, כדי לשמור על הריסים מודבקות שלא ייפלו. נשים לעתים חוששות בגלל המילה "הלחמה", אך לא מדובר באמת במלחם, אלא בעבודה ידנית ונעימה עם דבק.

"חשוב לדעת, שאחרי ההדבקה אסור לגרד או לשפשף את העיניים, וניתן לשטוף עם מים ועם סבון במקלחת. כשלקוחה מגיעה אליי להחלמת ריסים בפעם הראשונה, אני נותנת לה דף מוכן מראש עם הסברים לגבי אופן הטיפול בריסים לאחר ההחלמה".

"הלחמת הריסים מחזיקה בין 4-8 שבועות, ומומלץ לבצע ניקיון חודשי כדי לשמור עליהם יפים ונקיים, ולנקות מהריסים את האבק גם כדי שהם יחזיקו מעמד לכל אורך הזמן. אני מבצעת את הניקיון לריסים למי שרוצה, גם כן בקליניקה".

באילו שעות את מקבלת בקליניקה שלך?

"כפי שהחלטתי מראש, הקליניקה שלי פועלת בשעות הערב ובמהלך שישי ושבת, במיוחד עבור אותן נשים שלא יכולות להתפנות לטיפולים אסתטיים באמצע השבוע".

אילונה בז'יז'נסקי Eyelash

כתובת הקליניקה: פרידמן אליעזר 18, פתח תקוה (צמוד לקניון סירקין, חניה בשפע)

טלפון: 050-8816161

מעבר לעמוד הפייסבוק

מקבלת בשעות הערב, שישי ושבת.

הלחמת ריסים בפתח תקוה. צילום באדיבות Eyelash

הלחמת ריסים בפתח תקוה. צילום באדיבות Eyelash

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר