מוסך הסדר בפתח תקוה: הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום: Shutterstock - Standret
מוסך הסדר בפתח תקוה: הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום: Shutterstock - Standret

מוסך הסדר בפתח תקוה: הכירו את א.א.א מוקד הרכב

כשהעבודה נעשית במקצועיות וביעילות מול כל חברות הביטוח, וכשאפשר להעביר את כל המסמכים הרלוונטיים מבלי להגיע פיזית למוסך, ללקוחות נשאר רק לחכות בראש שקט עד שהכסף ייכנס לחשבון הבנק שלהם. ככה זה כשמקבלים שירות ב-א.א.א מוקד הרכב

פורסם בתאריך: 6.8.20 18:15

יש מקומות שישאירו אתכם כלקוחות עם כאב ראש גדול, ויש מקומות שיעשו הכל כדי שכאב הראש הזה שאיתו הגעתם יישאר מאחור ואתם תקבלו מהם את השירות הטוב ביותר. מקום כזה בדיוק הוא מוסך א.א.א מוקד הרכב היושב ברחוב העמל 64 בפתח תקוה.

בשנתיים האחרונות, מאז עבר להיות תחת ניהולו של אפרים אשכנזי, הפך א.א.א מוקד הרכב גם למוקד עלייה לרגל של לקוחות רבים שהבינו מה המקום יכול להציע להם בעבודה מול חברות הביטוח.

מדובר במוסך הסדר שעובד מול כל חברות הביטוח, מה שמבטיח שהלקוח לא יעשה כמעט דבר. הוא יגיע למשרדים, ימלא את הטפסים המתאימים ומשם נשלחת הבקשה להסדר. הלקוח גם יכול להעביר אליהם את הניירת המתאימה במגוון אמצעים מבלי להגיע פיזית למוסך: רישיון רכב, רישיון נהיגה ותעודת ביטוח חובה בכל האמצעים דוגמת מייל, וואטספ או פקס.

איך העובדה הזו באה לשרת עוד את האנשים שמגיעים? רונית סדון, אשת הדיאגנוסטיקה היחידה בארץ ויועצת שירות במקום, מסבירה: "הלקוח לא מטורטר. כל ההתנהלות שלו היא מולנו ולא מול חברות הביטוח שעלולות לשגע אותו. אנחנו עובדים מול חברות הביטוח לטובת הלקוח ומשאירים אותו בראש שקט".

לא רק ראש שקט מציעים ב-א.א.א מוקד הרכב אלא גם אמינות, מקצועיות וחוות דעת רבות וטובות שמראות עד כמה המקום עומד מאחורי העמדה המקצועית שלו שעושים את מה שטוב למבוטח.

אז אם עברתם תאונה ואין לכם חשק להתעסק עם חברות הביטוח, בואו ל-א.א.א מוקד הרכב. אחרי זמן קצר אתם תצאו בלי כאב ראש והכסף ייכנס לכם לחשבון הבנק יותר מהר ממה שדמיינתם.

מוסך א.א.א מוקד הרכב, העמל 64 פתח תקוה

טלפונים:03-9271927054-7887487 ,054-7848038

לעמוד הפייסבוק

הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום באדיבות המוסך

הכירו את א.א.א מוקד הרכב. צילום באדיבות המוסך


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר