הדפסה על קנבס בפתח תקוה: ב-PS canvas האיכות והשירות הולכים יחד. צילומים: Rawpixel, Determined
הדפסה על קנבס בפתח תקוה: ב-PS canvas האיכות והשירות הולכים יחד. צילומים: Rawpixel, Determined

הדפסה על קנבס בפתח תקוה: ב-PS canvas האיכות והשירות הולכים יחד

לפעמים אנחנו נתקלים בתמונה המיוחדת ההיא שאנחנו כל כך מתגאים בה ורוצים שכל מי שנכנס אלינו הביתה, יתלהב ממנה גם כן. אז מה אפשר לעשות במקרה כזה? הדפסה על קנבס היא פתרון מצוין, כמו שמציעים בחנות PC canvas

פורסם בתאריך: 13.8.20 11:49

הקסם בתמונות שאנו מצלמים נעוץ בזיכרון אותו מייצגת כל תמונה עבורנו. בין אם מדובר ברגע מרגש במיוחד בחיינו כמו יום החתונה שלנו, שאוצר בתוכו את כל קשת הרגשות האנושית, ובין אם מדובר בחוויה יומיומית רגילה כמו תינוק המחייך חיוך רחב אל המצלמה.

התמונות שאנו מצלמים מלוות אותנו, אך יכולות להפוך גם למתנה מיוחדת במינה שאפשר לנצור בעזרתו האדיבה של הצוות בחנות PC canvas בפתח תקווה.

אז מה מדפיסים על קנבס?

אם חיפשתם תמונה מרשימה לתלות כדי שתעטר את סלון הבית, או לחלופין אם יש לכם תמונת חתונה מושלמת ולא ידעתם מה הדרך הטובה ביותר להנציח אותה, הכירו את ההדפסה על קנבס. מדובר בדרך יצירתית ומרשימה לפתח ולתלות תמונות ללא צורך במסגרת.

באמצעות הדפסה על קנבס תוכלו לפתח תמונות ולתלות אותן ברחבי הבית, בכל גודל שתחפצו. פי סי קנבס מתמחים, איך לא, בהדפסה על קנבס במגוון ענק של גדלים ובאיכות הגבוהה ביותר!

האיכות הטובה ביותר. צילומים: archideaphoto, heyengel

האיכות הטובה ביותר. צילומים: archideaphoto, heyengel

השמיים הם הגבול

שי טל, הבעלים של פי סי קנבס, הוא גרפיקאי במקצועו ולכן מקפיד כל כך על איכות התמונות שמודפסות עבור לקוחותיו. "הקנבסים שאנחנו מדפיסים לרוב נתלים בסלון או בחדר השינה או ניתנים כמתנה", מסביר שי. "לכן חשוב לנו שיהיו באיכות הטובה ביותר. אנחנו גם מדפיסים הזמנות גדולות עבור אומנים או מעצבי פנים, חברות וארגונים. במקום אני יכול להדפיס קנבס ענק של מטר על שני מטר, ואם יש דרישה גם לגדלים גדולים יותר גם לזה אנו יודעים למצוא פתרון. השמיים הם הגבול".

ומה מלבד הקנבס?

בחנות תוכלו גם לפתח תמונות וגם להדפיס אותן על מוצרים שונים כגון קנבסים במגוון ענק של גדלים, הדפסות על זכוכית, אבן או עץ, על מוצרי טקסטיל שונים כמו כריות או חולצות, על ספלים, על בקבוקים, על מגבות ואפילו על בובות.

גם כאן מגוון המוצרים ענק ואיכותם גבוהה במיוחד. לא רק המחפשים מתנות עם רגש ימצאו את מבוקשם בחנות, אלא גם בעלי עסקים המחפשים לייצר מרצ'נדייז ממותג לעובדים או לחלוקת מתנות ללקוחות, ועדי עובדים המחפשים מתנה מהנה לחגים, מתנות סוף שנה לגנים ובתי ספר ועוד.

הייצור מתחיל מכמות של מוצר אחד ועד אלפים, בהתאם לצרכים ולבקשות הלקוח. בנוסף, שי רותם את הידע הנרחב שלו בתחום הווידאו ומבצע בחנות עוד שירות נחוץ במיוחד: המרת קלטות VHS ישנות לפורמט נוח לצפייה, כך שגם את הזיכרונות הישנים האהובים עליכם שמצויים על קלטות לא תאבדו לעולם.

זכות להעניק שירות

במקרים רבים איכות המוצרים בעסק כלשהו ואיכות השירות לא בהכרח הולכים יד ביד, אך במקרה של פי סי קנבס ניתן לראות בקלות שההקפדה על כל פרט ופרט עוברת מהמוצר אל השירות כחוט השני.

החיוך החם והשאיפה לשלמות מלווים את כל צוות החנות, ובראשם שי, ומבטיחים שכל לקוח יקבל את מבוקשו באופן מהיר, שירותי וזריז וכמובן גם בזמינות מלאה לאחר הרכישה. "השירות הוא הדבר הכי חשוב עבורי", אומר שי. "ועבורנו זה לא רק לחייך ללקוח, אלא לתת לו מענה מקיף שכולל גם מוצר איכותי, גם שירות טוב וכמובן גם מחיר טוב שמתחרה במחירי השוק".

השירות הזה ממשיך גם להזמנות שלא מתבצעות בחנות עצמה בזכות אתר האינטרנט המרשים של החנות ומערך המשלוחים שהוקם לאחרונה, שיאפשר לכל לקוח להזמין הדפסה על קנבס, בכל גודל, מבלי לצאת מהבית. צוות החנות ישמח לקבל את ההזמנה באופן טלפוני, לבצע אותה ולשלוח אותה עם שליח, עד הבית, תוך מספר ימי עסקים!

PC CANVAS

להזמנות: 03-5707454

כתובת: חפץ חיים 5, פתח תקווה

למגוון המוצרים בקרו באתר

מקפידים על כל פרט. צילומים: Mint_Images, siraphol

מקפידים על כל פרט. צילומים: Mint_Images, siraphol


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר