אור הבזק: מוסך פחחות וצבע שידאג לכם אחרי התאונה. צילום: מתוך מאגר Ingimage
אור הבזק: מוסך פחחות וצבע שידאג לכם אחרי התאונה. צילום: מתוך מאגר Ingimage

מוסך פחחות וצבע בפתח תקוה: "אור הבזק" דואגים לכם לאחר תאונה

רכבכם עבר תאונה? שוב קפץ לכם לאמצע הכביש עמוד שלא ראיתם? תאונות קורות גם לטובים ביותר ואין דרך להתחמק מהן, אבל בהחלט יש מקום לטפל בנזקים שלהן. הכירו את מוסך אור הבזק

פורסם בתאריך: 13.8.20 15:27

אחד המוסכים הנבחרים והמומלצים באזור פתח תקווה הוא מוסך "אור הבזק". מדובר במוסד ותיק ומוכר, הידוע ברמת המקצועיות והשירות הגבוהה שהוא מעניק ללקוחותיו, ובעבודה האיכותית שלו.

את המוסך הקים לפני 45 שנים יחזקאל לוי, כשבמרוצת השנים הצטרף אליו גם בנו ניב. יחד עובדים השניים עם צוות מקצועי ומציעים מגוון רחב של שירותים, הנעים החל מטיפול בנזקים לאחר תנועה וטיפולי פחחות וצבע, דרך הכנת הרכב למכירה וייעוץ וטיפול לאחר קנייה ועד לרישוי שנתי וטיפולים שוטפים.

מראה אחיד וטבעי. צילום: עצמי

מראה אחיד וטבעי. צילום עצמי

יוצאים מהתאונה בשלום

אם עברתם תאונה החדשות הפחות טובות הן שרוב התאונות, גם אם אינן מסתיימות בנזק בריאותי, מסתיימות בדרך כלל בנזק לרכב, ואיתו גם לכיס. במצב שבו רכבכם עבר תאונה, תוכלו להתקשר למוסך "אור הבזק" שיעזור לכם לטפל בכל הפרוצדורה המפרכת.

תוכלו לבקש מאיש צוות מהמוסך שיבוא לאסוף את רכבכם לשם, ובינתיים תקבלו רכב חלופי. ברגע שהרכב נכנס למוסך הוא יעבור בדיקה, כשבו זמנית המשרד ידאג ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם ויטפל בכל הטופסולוגיה המסובכת והמפרכת.

פוטרים אתכם מהשתתפות עצמית

ביטוח על הרכב הוא רעיון נחמד, אבל הוא לא יציל אותנו לגמרי מהנזק הכלכלי הכרוך בתאונה. במרבית הפעמים כשנעשה תאונה, נצטרך לאחר מכן לשלם גם השתתפות עצמית – במקרה שהחלטנו לתקן את הרכב.

לא בטוחים אם חברת הביטוח תשלם את הפיצויים או לא? תוכלו לפנות למחלקת התביעות של המוסך, שתעזור לכם להבין האם ישנו סיכוי שחברת הביטוח שלכם תשלם את הפיצויים, או שהיא תשאיר אתכם לשאת בתשלומים בעצמכם.

אם אתם נאלצים לשלם השתתפות עצמית, תשמחו לשמוע שהמוסך מציע ביטול השתתפות עצמית מלא לכל תאונה. מה שזה אומר שבמקום להוציא מכיסכם האישי אלפי שקלים על התיקון, תוכלו לחסוך אותם ולהימנע מתשלום.

טיפול בתביעה

בכל מקרה של תביעה הנוגעת לתאונות דרכים, מרביתנו לא באמת יודעים מה נדרש וכל טעות שנעשה עלולה לחזור אלינו כמו בומרנג בהמשך הדרך. על מנת שלא נעשה טעויות ולא נכניס את עצמנו לבורות שמהם לא נוכל לצאת, דואגת החברה ליצור קשר עם חברות הביטוח, בשם הלקוח, ולדאוג לטיפול בתביעות מול חברת הביטוח ומול צד ג'.

במקרה שעברתם תאונה שבה היה מעורב רכב נוסף (צד ג’), תוכלו להיעזר בצוות המוסך שיעזור לכם להגיש את התביעה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיע עם הרכב למוסך, שם יבדוק אותו שמאי וייתן לכם הערכה של הנזק.

לאחר הערכת השמאי יגיש המוסך את התביעה לחברת הביטוח של הרכב שהיה מעורב איתכם בתאונה. אגב, אם חשבתם שתצטרכו לשלם תחשבו שוב. המוסך פוטר אתכם מתשלום במקרה של הגשת תביעה לצד ג’ ואף יעניק לכם מתנה קטנה כמו צביעת הרכב או פינוק קטן אחר על חשבונו.

חוסכים מאיתנו את הטעויות. צילום: עצמי

חוסכים מאיתנו את הטעויות. צילום: עצמי

פחחות וצבע זה כל הסיפור

לא משנה כמה חזק הרכב שלנו מתחת למכסה המנוע, כשזה מגיע למכסה עצמו מספיק גם שפשוף עדין או קצת לשלשת יונים ומיד ניתן לראות את הנזקים, הכתמים והשריטות. אם גם אתם מתבאסים מהנזקים שעל הרכב, ורוצים להחזיר אותו בחזרה לימיו היפים, תוכלו לקפוץ למוסך אור הבזק שיעניק לכם טיפול כולל.

במהלך הטיפולים שמעביר המוסך הוא משתמש באותם החומרים, הכלים והטכניקות שבהם משתמשים יצרני הרכב, זאת על מנת להבטיח כי כל תיקון שנעשה על הרכב ישתלב בצורה טבעית ועדינה עם חלקי הרכב המקוריים.

את עבודת הצביעה עושה המוסך בתנורי צבע אלקטרוניים מהמתקדמים בעולם, כשלצורך העבודה הוא עושה שימוש בצבעים האיכותיים ביותר, דואג לצפות את החלקים בשכבות רבות של צבע ולקה כדי להביא לרמת גימור גבוהה והכל באמצעות מכשור אלקטרוני מתקדם.

עם סיום העבודה תקבלו רכב שנראה כמו חדש עם אחריות מלאה על כל עבודות הצבע והפחחות.

מחפשים מוסך אמין, מקצועי ואיכותי לתקן בו את הרכב לאחר תאונה? רוצים לעשות לרכב צבע חדש שייתן לו שוב פעם תחושה מלאה בחיים? צרו קשר עוד היום עם החבר'ה המקצוענים של מוסך "אור הבזק" ותיהנו מרמת שירות שלא הכרתם.

כתובת: האלוף דוד מרכוס 25, פתח תקווה

יחזקאל – 050-6961076

ניב – 054-6942007

שעות פעילות:

א-ה': 16:30-07:30

ו: 12:00-08:00 בתיאום מראש

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר