מוסך אור הבזק: לצאת מהתאונה בראש שקט, צילום: מתוך מאגר Ingimage
מוסך אור הבזק: לצאת מהתאונה בראש שקט, צילום: מתוך מאגר Ingimage

מוסך אור הבזק: לצאת מהתאונה בראש שקט

תאונות קלות רבות נגמרות לרוב ללא נזק ממשי לנוסעים, אך זה לא אומר שהרכב יוצא גם הוא בשלום. מוסך אור הבזק ידאג לכל מה שתצטרכו אחרי תאונה – החל מבדיקת ותיקון הרכב, ועד הגשת התביעה לחברת הביטוח

פורסם בתאריך: 13.8.20 15:35

בעיות ברכב תמיד ידירו שינה מעינינו, שכן תמיד יהיה מדובר בטיפול יקר שמסתכם בכמה אלפי שקלים. לעומת זאת מדובר גם בטיפולים שהרכב פשוט זקוק להם. רובנו לא נדע לתקן את הרכב בעצמנו במקרה של תקלה, ומספיק שנציץ אל תוך מכסה המנוע וכבר נחטוף סחרחורת.

למזלנו לא הכל אבוד, ומוסכים מקצועיים כמו אור הבזק שבפתח תקוה הם בדיוק הגיבור על הסוס הלבן ברגע שאנחנו הכי צריכים אותו.

"אור הבזק" הוא אחד המוסכים הוותיקים באזור, ובתוך כך גם אחד המוסכים המקצועיים והמומלצים. המוסך, שהוקם לפני 45 שנה על ידי יחזקאל לוי, עבר במרוצת השנים כברת דרך ארוכה, הוסיף שירותים, הכניס עובדים מקצועיים בעלי מומחיות, ואף אימץ לחיקו גם את ניב, בנו של יחזקאל, שמנהל כיום את המוסך עם אביו.

יוצאים עם מראה מהודר ונקי. צילום: עצמי

יוצאים עם מראה מהודר ונקי. צילום: עצמי

המוסך מציע סל שירותים רחב שמטרתו לענות על כל צרכי הלקוחות המגיעים למקום, ולספק להם במקום אחד מרוכז את כל השירותים להם הם זקוקים – בין אם מדובר בטיפול לאחר תאונה, כולל טיפול בתביעות; בהכנת הרכב למכירה או בייעוץ לאחר קנייה, וכמובן בעבודות פחחות וצבע, רישוי שנתי וטיפולים שוטפים.

טיפול בתאונות

כשזה מגיע לתאונות, זה לא באמת משנה אם התאונה באשמתכם או באשמת הנהג השני. כך או כך, ברוב הגדול של המקרים, יהיה עליכם לשלם השתתפות עצמית על התיקונים. גם אם התאונה בכלל לא באשמתכם, זה עדיין לא אומר שחברת הביטוח שלכם תקפוץ על ההזדמנות לצאת לארג'ית ולשלם מהכיס שלה את כל כספי התיקונים.

אז נכון, חברת הביטוח כנראה תכריח אתכם לשלם השתתפות עצמית, אך אם תגיעו למוסך "אור הבזק" תשמחו לשמוע שהוא לוקח עליו את ההשתתפות העצמית ולמעשה פוטר אתכם מלשלם אותה.

מחפשים דרך לחסוך כמה מאות או אלפי שקלים אחרי התאונה? אם תגיעו ל"אור הבזק" תוכלו להתחמק באלגנטיות מתשלום ההשתתפות העצמית, וגם לקבל טיפול מקצה לקצה שיחזיר את הרכב שלכם בחזרה לכושר שיא.

עוזרים לכם עם התביעה

אחד הדברים שצריך לדאוג להם לאחר תאונה הוא סוגיית התביעה. מרביתנו לא יודעים להעריך את הסיכויים שלנו לקבל פיצויים, ולשם כך אפשר להיעזר במחלקת התביעות של המוסך.

אם אתם לא בטוחים האם נכון עבורכם להגיש תביעה ולהפעיל את הפוליסה או דווקא לשלם מכיסכם האישי, תוכלו להתייעץ עם מחלקת התביעות של המוסך שתתשאל אתכם בנוגע לפרטי התאונה, ובהתאם לכך תוכל לתת לכם הערכה לגבי הסיכוי לקבל פיצויים מחברת הביטוח במקרה של תביעה.

במקרה שהחלטתם לתבוע את צד ג' (הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה), תוכלו להגיע עם הרכב למוסך, שם הוא יעבור בדיקה על ידי שמאי שיעריך את הנזק. לאחר מכן המוסך יטפל בתביעה ויגיש אותה לחברת הביטוח של צד ג'. אתם לא תצטרכו לשלם דבר, ובסוף אפילו תקבלו מהמוסך צ'ופר כמו צביעה של הרכב או פינוק אחר על חשבונו.

פחחות וצבע

נזקי הזמן לא בוחלים באמצעים. גם אם קנינו רכב חדש לגמרי לפני שנה, רוב הסיכויים שהוא הספיק לאסוף כמה שריטות, אולי אפילו קצת חלודה, ובואו לא נשכח את המכות שהוא מקבל. הרכבים שלנו לא נועדו להחזיק לנצח, ורכב שנמצא כבר מספר שנים על הכביש כנראה כבר לא נראה כמו שהוא היה ביומו הראשון.

ב"אור הבזק" תוכלו לקבל טיפול לרכבכם שישיב לו את המראה המהודר והנקי איתו הוא יצא מהמפעל. המוסך משתמש לצורך עבודותיו באותם החומרים, הטכניקות והכלים המשמשים את יצרני הרכב על מנת לתת לו מראה אחיד וטבעי.

לצד זאת, כל עבודות הצביעה נעשות בתנורי צבע אלקטרוניים חדשניים שמייצרים תוצאות מדהימות. בעזרת צבעים איכותיים, ציפוי רב שכבות של צבע ולקה, ורמת גימור גבוהה מצליח המוסך לקחת כל רכב ישן וחלוד ולהפוך אותך לרכב שנראה חדש ומרגיש חדש.

עבודה עם חומרים מהמתקדמים בעולם. צילום: עצמי

עבודה עם חומרים מהמתקדמים בעולם. צילום: עצמי

לא תצטרכו לצאת מהבית

אחד השירותים הנוחים של המוסך (בייחוד בזמן הקורונה) הוא שירות של איסוף רכב הלקוח מהבית. אין לכם זמן לקפוץ למוסך? פשוט בקשו מצוות המוסך שישלח מישהו שיאסוף את רכבכם. בינתיים תקבלו רכב חלופי, וכשהתיקון ברכבכם ייגמר תוכלו להחליף ביניהם ולחזור בחזרה לרכבכם האהוב.

אם עדיין לא מצאתם מוסך שבו אתם מרגישים בנוח, הגיע הזמן שתגיעו למוסך "אור הבזק". המוסך הוותיק מציע טיפול בכל סוגי התקלות והבעיות, חיסכון אדיר בכסף במקרים של תביעות והשתתפות עצמית ורמת שירות גבוהה ביותר.

כתובת: האלוף דוד מרכוס 25, פתח תקוה

טלפונים: יחזקאל – 050-6961076

ניב – 054-6942007

שעות פעילות:

א-ה': 16:30-07:30

ו: 12:00-08:00 בתיאום מראש

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר