ש.י. איטליאנו: הדור הבא של המוסכים, צילום: ממאגר Ingimage
ש.י. איטליאנו: הדור הבא של המוסכים, צילום: ממאגר Ingimage

ש.י. איטליאנו: הדור הבא של המוסכים

המוסך הוותיק מפתח תקוה עבר להנהלה חדשה לפני כמה שנים, ומאז שינה את פניו. היום כל ההליכים שפעם לקחו זמן רב הפכו מהירים, ויש מקרים שאתם בכלל לא צריכים להגיע למקום. לא מאמינים? תקראו בעצמכם

פורסם בתאריך: 19.8.20 15:56

תשכחו את כל מה שידעתם על שירותי מוסך עד היום והכירו את הדור הבא של המוסכים. יצחק ושלי, הבעלים של מוסך ש.י איטליאנו, שמו להם למטרה להפוך את שירותי המוסך עבור כל אחד ואחת לנגישים ופשוטים.

כמה פשוטים? במידה ועברתם תאונה עם הרכב ב-ש.י איטליאנו יגיעו אליכם הביתה, ייקחו את הרכב למוסך ובמקביל מחלקת התביעות תטפל לכם בכל הביורוקרטיה הקשורה לתאונה.

שהלקוחות יהיו מרוצים. צילום: זאב שטרן

שהלקוחות יהיו מרוצים. צילום: זאב שטרן

זו היא רק דוגמה קטנה לחלק מהשירותים שתוכלו לקבל במוסך ש.י איטליאנו הממוקם באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה.

מוסך ש.י איטליאנו הינו מוסך ותיק בפתח תקוה וב-2014 קמה הנהלה חדשה על ידי יצחק ושלי. החזון המשותף היה לשפר ולשדרג את המוסך הקיים ולהתאים אותו ללקוח של המאה ה-21.

אחד הדברים הבולטים אצל כל אדם הנאלץ להגיע למוסך זו העובדה שבתוך סדר היום הלחוץ אין כל כך זמן לחכות שעות עד שהרכב יהיה כשיר שוב לנסיעה, לכן בש.י איטליאנו קידמו את הנושא של שינוע רכבים תקולים מכל חלקי הארץ וכן אספקה של רכב חלופי.

מי צריך רכב חלופי? צילום: זאב שטרן

מי צריך רכב חלופי? צילום: זאב שטרן

אחת המחלקות הראשונות שהקימו במחלקת מכונאות היא מחלקה של ג'יפים עבור כל חובב בתחום. מוסך ש.י איטליאנו הוא מוסך הבית של מועדון ליברטי ישראל אשר מקנה לכל בעלי הג'יפים ייבוא והספקה של חלקים מחו"ל .

במחלקת מכונאות רכב של המוסך מטפלים בתקלות כמו: טיפולים שנתיים (טיפולי סיכה), ברקסים, מערכת מיזוג, מילוי גז, חשמל לרכב, תקלות מחשב שקשורות בחשמל לכל הרכבים ובכל השנתונים. "תמיד מקפידים להחליף שמן מנוע איכותי בהתאם לתקן היצרן", מבהירים שם. יש לציין כי למוסך צי של רכבים חליפיים בשנתונים גבוהים אשר מגיעים עד בית הלקוח שטופים ונקיים.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

בתוך מחלקת מכונאות הרכב משתמשים בדיאגנוסטיקה מתקדמת – איתור תקלות באמצעות מחשב. מדובר בטכנולוגיה שמתחברת למחשב הרכב וכך ניתן לסרוק את התקלות שמופיעות במחשב הרכב ולאתר את קוד התקלה. הבדיקה נעשית לכל רכב אשר נכנס למוסך.

מקפידים על האיכות. צילום: זאב שטרן

מקפידים על האיכות. צילום: זאב שטרן

צוות המוסך מונה עשרה עובדים, כל אחד מקצועי בתחומו אם במכונאות, פחחות, צבע, מחלקת הג'יפים ועובדי המשרד לניהול התביעות. "אנחנו מלווים את הלקוח מהרגע שהוא נכנס למוסך ועד שהרכב שלו משתחרר, מקפידים על שקיפות מלאה, מחירים הוגנים ושירות ברמה הכי גבוהה שיש. חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים", מבהירים במוסך.

פרטי התקשרות
בן ציון גליס 46, פתח תקווה

טלפון: 03-570-7147
פייסבוק

אתר

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר