טיפולי פנים בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה, צילום: ממאגר Ingimage
טיפולי פנים בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה, צילום: ממאגר Ingimage

טיפולי פנים בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה

חידוש ורענון או שאולי תרצו משהו דווקא להרגעה? לא משנה במה תבחרו, ברגע שתגיעו לקוסמטיקאית לטיפול פנים אתם כבר תחזרו אליה שוב ושוב. בדיוק כמו שקורה ללקוחות של אורנית עובדיה

פורסם בתאריך: 26.8.20 15:31

אנחנו חיים היום בעידן שבו למראה החיצוני יש חשיבות גדולה. עם העלייה בתוחלת החיים, רובנו מתקשים להשלים עם סימני הגיל ומעוניינים לשמר מראה צעיר לזמן ארוך ככל הניתן.

אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות טיפולי פנים שיגבירו את זרימת הדם, יסירו תאי עור מתים, ימנעו או יפחיתו מראה של קמטוטים, יטפלו בבעיות עור שונות ויעניקו לנו מראה כללי זוהר, חיוני וצעיר יותר.

עבור אורנית עובדיה, קוסמטיקאית המבצעת מגוון של טיפולי פנים למעלה מעשור, מדובר לא רק במקצוע אלא בשליחות של ממש. "אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים", היא מעידה על עצמה. "בדרך כלל אנשים לא מוצאים פתרון לבעיה שלהם, וכשאני מצליחה לעזור להם יש לי סיפוק אדיר".

אווירה נעימה ומקצועית

אורנית מספרת כי בצעירותה בילתה שעות רבות אצל קוסמטיקאיות, והחוויות הללו הן שהובילו אותה להחזיק בסטנדרטים גבוהים במיוחד בעבודתה – מקצועיים ובין-אישיים.

"עברתי המון קורסים והכשרות, ואני מתאימה את עצמי לכל מטופל. הכל מאוד אינדיבידואלי, אישי ומאוד נעים, ללא שיפוטיות, באווירה נעימה. חשוב לי שהלקוחות שלי יבואו ויתפנקו", היא מסבירה.

כשאורנית מדברת על פינוק – נראה שהיא מתייחסת לסטנדרט גבוה במיוחד. הקליניקה שלה, שמזכירה יותר במראה שלה צימר יוקרתי, ממוקמת באזור רגוע ושקט ומספקת למטופלים פרטיות מלאה. "אין פה ויטרינה, יש מלא מלא פרטיות, וגם גברים מרגישים מאוד בנוח להגיע", היא מודה.

מקפידה לעשות רק טוב. עובדיה, צילום: Victoria g design

מקפידה לעשות רק טוב. עובדיה, צילום: Victoria g design

שאלון רפואי ותשאול מקיף

בשונה מאנשי מקצוע רבים אחרים, אורנית אינה ניגשת "ישירות לעבודה" אלא מבצעת לפני כן תשאול רפואי מקיף שיסייע לה להבין את העור של הלקוחות שלה, הבעיות שמהן הם סובלים, הרגישויות שלהם ועוד.

"יש שאלות קצת פחות נעימות", היא מודה. "אבל אני חייבת לדעת על רגישויות כדי לעזור למטופלים שלי בצורה הכי טובה. ככה אנחנו יכולים להגיע לפתרונות שלא חשבו עליהם לפני כן – פתרונות שאולי אפילו רופאי עור פספסו".

לאחר ביצוע השאלון מתאימה אורנית גם את המוצרים הטובים ביותר לעור המטופלים שלה ולמצב שלו. "אני מחזיקה אצלי את הטופ. חוה זינגבוים, למשל, ואם יש משהו חדש וטוב – אז יהיה לי את המוצר הזה. אני מתחקרת את החברה, בודקת הכל על עצמי ורוצה לראות תוצאות. אין מצב שלקוחה מקבלת ממני מוצר והוא לא יעזור לה".

טיפולי הפנים המוצעים בקליניקה

כאשת מקצוע ותיקה ומנוסה, מבצעת אורנית בקליניקה שלה מגוון טיפולי פנים. חלקם מיועדים לטיפול בבעיות וחלקם משמשים לצורך חידוש ורענון מראה העור. "יש טיפול זוהר, טיפול אנטי סטרס להרגעה, טיפול אקנה בכל הרמות, טיפול פיגמנטציה, טיפולי חידוש עור, טיפולי קמטוטים, טיפולים לאנטי-אייג'ינג וצלקות וטיפולים לעור רגיש", היא מפרטת.

על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אורנית דואגת שלקוחותיה יכינו את העור שלהם בבית עוד טרם הטיפול. "אם מישהי מגיעה בפעם הראשונה, אז היא מקבלת ממני חומרים לפני כדי להכין את העור. אין סיכוי שאני עושה טיפול חזק מבלי להכין קודם את העור בבית".

לאורנית ותק רב בטיפולי פנים, הן כמטופלת והן כמטפלת, וכמישהי שחוותה גם טיפולים פחות טובים היא מבינה ללבם של לקוחותיה. "תמיד יש להן חשש להגיע, תוהות איך הטיפול יתקבל ומספרות שחוו בעבר טראומה", היא מספרת.

"ואני מאוד מבינה ונורא כואב לי לשמוע. בחיים אני לא אוציא מטופלת לא מרוצה. יש לי כלל: המטופלים שלי תמיד יצאו טוב יותר מאיך שהם באו אליי. אני מקפידה לעשות רק טוב".

אורנית עובדיה

טלפון: 052-6446475

מעבר לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

עובדיה, צילום: Victoria g design

עובדיה, צילום: Victoria g design


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר