shutterstock דודו גולדנברג: המנעולן שלכם בפתח תקוה והסביבה. קרדיט תמונה:
shutterstock דודו גולדנברג: המנעולן שלכם בפתח תקוה והסביבה. קרדיט תמונה:

דודו גולדנברג: המנעולן שלכם בפתח תקוה והסביבה

נתקעתם מחוץ לבית? פרצו לכם לדירה? מעוניינים להתקין מנעול חדש בדלת הנכס? דודו גולדנברג, מנעולן מוסמך בתחום ובעל הכשרה במסלול מנעולנות במכללת אין ליין, ישמח לסייע לכם.

פורסם בתאריך: 30.8.20 09:56

על ההחלטה לעסוק בתחום מספר דודו: "בעברי למדתי מכונאות ויש לי רקע טכני עשיר. תחום המנעולנות סקרן אותי והחלטתי ללמוד אותו בצורה מקצועית".

דודו מרחיב על תחושת השליחות והסיפוק שבעיסוקו: "הידיעה שעשיתי טוב ועזרתי לאדם שנמצא במצוקה או חווה קושי, היא הכל בשבילי, בין אם מדובר באנשים שננעלו מחוץ לבית ועד לסיוע במתן פתרונות מיגון לאלו שפרצו להם לבית".

כל שירותי המנעולנות תחת קורת גג אחת

לדודו ידע מעמיק במגוון שירותי מנעולנות, החל מהחלפת צילינדרים ומנגנונים, פתרונות מיגון כדוגמת מנעולי כספת ומנעולים ביומטרים לדלת הכניסה, ועד לעיניות חכמות.

כמו כן, מסייע דודו לנהגים שננעלו מחוץ לרכבם או שאיבדו את המפתחות לרכב. הוא מגיע למקום במהירות האפשרית ולאחר הוכחת בעלות הנהג על הרכב, המתבצעת באמצעות המשטרה, הוא פורץ לרכב.

באשר לפריצה לדלת נעולה, לדודו הידע הנדרש לבצע פריצה מאולצת וכן רועשת, במידה ולא ניתן להכנס לדירה אלא באמצעות פריצת הצילינדר והחלפתו.

 

התאמת הצילינדר לצרכי הבטחון והבטיחות של יושבי הבית

הצילינדר הוא המוח שיושב בתוך מנגנון הנעילה והוא זה שמניע את הבריחים.

הצורך בהחלפת צילינדר יכול להיות פתאומי ובלתי מתוכנן (לדוגמא כאשר אדם איבד את המפתח לבית או שבר אותו) או מתוכננת, לפי דרישה.

ישנה חשיבות גדולה בבחירת הצילינדר הנכון ליושבי הבית.

"אין צילינדר שאי אפשר לפתוח", אומר דודו, "אך ככל שהצילינדר מתוחכם ומשוכלל יותר, כך יהיה קשה יותר לפרוץ פנימה ולפעמים אף בלתי אפשרי להיכנס לנכס ללא פריצה רועשת".

במפגש עם כל לקוח, מברר דודו את רמת המיגון והבטחון בה מעוניין בעל הנכס וממליץ לו על צילינדר בהתאם. דודו עובד עם צילינדרים של מולטי לוק ורב בריח, שמספקים הגנה טובה ומעלה וכן עם צילינדרים נוספים. כל הצילינדרים מתאימים לדלתות רב בריח ושריונית חוסם. הרכבת הצילינדר מתבצעת במקום.

פתרונות מיגון מתקדמים

בבתים שיש בהם מספר ילדים גדול בדירה אפשר להציע פתרונות ביומטריים – מדובר במכשור שמתחבר למנגנון ומופעל באמצעות בטריות. המכשיר ELOCK יודע לקרוא עד 150 טביעות אצבע שונות בכל זמן נתון ופותח את הדלת רק לאחר זיהוי ביומטרי, או באמצעות הקשת קוד (אפשר לקבוע בו עד 75 קודים) וכן באמצעות מפתח משונן.

קיימים עוד מגוון פתרונות שאפשר להוסיף לדלת כמו מנעול כספת המקשה על פריצה לנכס. מדובר במנעול תגבור, בעל מנגנון המוטמע בדלת, ומגיע עם שלושה מפתחות ייעודיים.

"יש אינספור אפשרויות מיגון. ההמלצה שלי היא לבחור בצילינדר מתוחכם יחסית, כדי לאפשר הגנה על הנכס ולהקשות על פריצה לנכס", ממליץ דודו.

עיניות חכמות לדלת

דודו ישמח לסייע לכם גם בבחירת ובהתקנת עינית לדלת הכניסה. מעבר לעינית הקלאסית הרגילה, יש מגוון אפשרויות לעיניות מתקדמות המקנות ליושבי הבית בטחון ושליטה רבה יותר. הראשונה הינה עינית דיגיטלית המחוברת למסך בצדה הפנימי של הדלת ומציגה לדיירים את האדם שעומד בצדה השני. עינית מתקדמת יותר הינה כזו המצוידת בחיישני תנועה ואף בראיית לילה. עינית זו מופעלת כאשר היא מזהה תנועה בקרבת הדלת ואף מקליטה, באמצעות כרטיס הזיכרון שבה.

דודו זמין מסביב לשעון בכל ימות השבוע מלבד שבת. בכל מה שקשור בפריצה שנדרשת כשאדם ננעל מחוץ לביתו, דודו מגיע בטווח של עד חצי שעה, ומעניק שירותי פריצה ומנעולנות בכל רחבי פתח – תקוה קריית אונו וגבעת שמואל, הוד השרון, ראש העין ומושבים בקרבת פתח תקוה.

צור קשר

דודו גולדנברג

טלפון: 052-2342558

כתובת דוא"ל: [email protected]

דוד גולדנברג. צילום: אסנת גולדנברג

דוד גולדנברג. צילום: אסנת גולדנברג


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר