מוסך פחחות וצבע במרכז: הכירו את ש.י איטליאנו. צילום: Shutterstock - Dmitry Kalinovsky
מוסך פחחות וצבע במרכז: הכירו את ש.י איטליאנו. צילום: Shutterstock - Dmitry Kalinovsky

מוסך פחחות וצבע במרכז: הכירו את ש.י איטליאנו

מוכנים להכיר את המוסך שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות? הגיע הזמן שביקור במוסך לא יעורר בכם חרדה. ש.י איטליאנו הנמצא בפתח תקווה עושה את זה נכון כבר קרוב לארבעים שנה. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 30.8.20 17:01

תכירו את מוסך ש.י איטליאנו הנמצא בפתח תקווה. מדובר במוסך ותיק באזור המרכז שעבד קרוב לארבעים שנה עד שב-2014 עבר החלפת בעלים לדור הבא. במוסך הוקמה הנהלה חדשה אשר מנוהלת על ידי שלי ויצחק. יצחק הגיע עם ידע והשכלה של הנדסת מכונות ושלי מגיע עם ידע בניהול וניסיון רב שנים בניהול מוסך. ביחד הם מנהלים מוסך למופת.

אחת המחלקות החזקות ביותר במוסך ש.י איטליאנו היא מחלקת הפחחות והצבע לרכב. כאשר מבוטח עובר תאונה, יש באפשרותו ליצור קשר טלפוני בטלפון 03-5707146  או ליצור קשר עם בעל המוסך שלי בטלפון 053-7623383.

מוסך ש.י איטליאנו. צילום: זאב שטרן

מוסך ש.י איטליאנו. צילום: זאב שטרן

יש לציין כי המוסך מחזיק שני נהגים אשר משנעים רכבים מכל חלקי הארץ, מגיעים עד בית הלקוח ומספקים לו רכב חלופי במידת הצורך. לעבור תאונה עם הרכב זה בהחלט מצב לא נעים, אך כחלק מהחזון שהציבו לעצמם שלי ויצחק כאשר לקחו לידיהם את ניהול המוסך, הם משקיעים שירות האישי והצמוד המוענק ללקוח כדי שיוכל להכניס את הרכב למוסך בראש שקט ולהיות מרוצה.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

המוסך עובד עם תנורים חדשים ואיכותיים כך שהחלקים נצבעים ברמה גבוהה במיוחד. כל חלק אשר מוחלף ברכב הוא בכפוף לאישור שמאי אשר מלווה את כל מהלך התיקון.

מחלקה נוספת שקיימת במוסך הינה מחלקת תביעות, כאשר הטיפול בתביעות מנוהלות על ידי עורך דין מטעם החברה. במידה ויש שאלות כלשהן ניתן ליצור קשר טלפוני ולהתייעץ בכל הנדרש.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

לצד מחלקות הפחחות והצבע והטיפול בתביעות ניתן לקבל במוסך גם שירותים נוספים, כמו למשל במחלקת מכונאות אשר מאפשרת ללקוח לבצע טיפול בו זמנית, וכן במחלקת דיאגנוסטיקה ומיזוג אוויר לרכב.

צריכים את מחלקת המכונאות? יש באפשרותכם ליצור קשר עם יצחק מנהל המחלקה בטלפון 054-7462662.

לסיכום, אם אתם מחפשים מוסך פחחות וצבע יחד עם תמיכה של שירותי מחלקת התביעות, במוסך ש.י. איטליאנו תקבלו יחס אישי, יעוץ ושירות מקצועי מאנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום.

פרטי התקשרות
כתובת: בן ציון גליס 46, פתח תקווה

טלפון: 03-570-7147
פייסבוק
אתר

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר