איפור קבוע בפתח תקוה: לשמור על מראה טבעי בפחות זמן וכסף, צילום: ממאגר Ingimage
איפור קבוע בפתח תקוה: לשמור על מראה טבעי בפחות זמן וכסף, צילום: ממאגר Ingimage

איפור קבוע בפתח תקוה: לשמור על מראה טבעי בפחות זמן וכסף

לפעמים אתן קמות בבוקר ופשוט אין לכן עוד כוח להתעסק עם האיפור, ועם המחשבות מה מהלך היום יעשה לו? בדיוק לשם כך אפשר לגשת להליך קוסמטי המכונה איפור קבוע, והוא מתאים גם לגברים

פורסם בתאריך: 31.8.20 11:43

איפור קבוע הוא הליך קוסמטי המוסיף צבע לאזור הפנים באמצעות טכניקה מתאימה ומכשור טכנולוגי מתקדם. הוא נועד להדגשת אזור הגבות, העפעפיים, אזור קו המים של העיניים (החלק התחתון) והשפתיים, ונעשה באמצעות מכשיר ייעודי הכולל מחט דקה מאוד ופיגמנט צבע. איפור קבוע יכול לשנות ולשפר באופן משמעותי את תווי הפנים והמראה כולו, וכמו כן לשנות את ההבעה.

למי מתאים איפור קבוע?

"איפור קבוע מתאים לכולם. לנשים ולגברים שרוצים להדגיש אזורים מסוימים בפנים, לשנות ולשפר את המראה שלהם", מסבירה אילונה בז'ז'ינסקי, בעלת מכון 'ilash' לאיפור קבוע והלחמת ריסים.

"לאיפור קבוע פונות בעיקר נשים שאין להן זמן או רצון 'להתעסק' באיפור מידי יום. נשות עסקים וקריירה שממהרות לעבודה מידי בוקר ואין להן זמן להתאפר, נשים שעובדות במשך שעות ורוצות שהאיפור יחזיק ולא יימרח או ידהה, נשים שעוסקות בספורט ולא רוצות שהאיפור ימרח כשהן מזיעות, ונשים שלא יכולות להשתמש באיפור סטנדרטי בגלל בעיות בפנים ואלרגיות שונות.

"ישנן נשים שאיבדו את שיער הגוף בגלל מחלות שונות, והן נעזרות באיפור קבוע להשבת האסתטיקה ולהוספת צבע לפנים ולחיים בכלל".

לשנות את האדם. אילונה, צילום עצמי

לשנות את האדם. אילונה, צילום עצמי

גם גברים פונים לאיפור קבוע?

"כן. גברים באים לסדר את הגבות על ידי איפור קבוע כשהם רוצים להיראות טוב יותר מבחינה אסתטית – אם אין להם מספיק שיער בגבות או להפך, כשהגבות מאוד עבות וצפופות".

מה ניתן להשיג בעזרת איפור קבוע?

"ניתן לשנות לחלוטין את המראה של האדם. אפשר לעבות, להקטין ולשנות לחלוטין את הגבות. במידה ומחליטים להקטין את הגבות, לפני הטיפול מסירים את השערות המיותרות עם פינצטה או עם שעווה כדי ליצור צורה וקו עבודה נקי ומעצבים את הגבות מחדש באמצעות טוש להדגמת המראה.

"בעפעפיים – עושים קו של אייליינר, באזור קו המים (הפס התחתון מתחת לעין) מציירים קו 'עיפרון', ואת השפתיים צובעים – כמו אודם קבוע.

"האיפור הקבוע חוסך זמן וכסף בקניית תכשירי איפור ומעניק מראה טבעי, אסתטי ומסודר. ניתן למלא באמצעותו אזורים דלילים בגבות על ידי הוספת 'משיכות שיער' למראה מלא יותר, ובאזורי העיניים והשפתיים הוא משמש כאיפור יומיומי מבלי שצריך להתאפר באמת. נשים רבות משקיעות כשעה לסדר את הגבות שלהן בבוקר, מורטות, מסדרות, צובעות ומעבות, והאיפור הקבוע חוסך להם המון זמן וכסף.

"איפור קבוע משנה את צורת הפנים. אם הגבות צומחות ב'קשת' מסירים את השיער המיותר ומתאימים לגבות צורה אסתטית שתתאים ללקוח/ה לפי העדפותיה/ו. אם הלקוחה לא מגיעה אליי מאופרת בסגנון המועדף עליה, אנחנו מתכננות יחד את צורת הגבות שהיא תרצה לקבל – לפי צורת העין שלה, וצורת ההבעה הרצויה".

כיצד זה נעשה בפועל?

"אני נפגשת עם הלקוח/ה ומבינה איזה מראה בדיוק יתאים לו/לה ומה היא/הוא רוצה להשיג. אני שואלת את הלקוחות כיצד הם אוהבים לראות את עצמם: במראה גבות מלא או דק ובאיזה גוון, מעל העפעפיים – עם פס אייליינר עבה או דק ובאיזה גוון, וכך גם לגבי העיפרון לעיניים, ואיך הם רוצים שהשפתיים ייראו מבחינת העובי והצבע.

"בשפתיים עושים צבע קבוע לבחירת הלקוחה לפי הגוון שהיא רוצה להשיג (מלבד גוונים חומים שלא תופסים טוב). יש נשים שהשפתיים שלהן לא סימטריות וניתן לתקן את זה באמצעות איפור קבוע ולשנות את הסימטריה של השפתיים.

"כשהגבות מסודרות ויש איפור קבוע, המראה נפלא ואסתטי כל יום. זה ממש משנה את ה'שואו' של הבן אדם.

"את האיפור הקבוע מחדשים מידי בשנה, תלוי בסוג עור, הפיגמנטציה, כמות חשיפות לשמש, שומניות העור ועוד. את האיפור הקבוע חשוב לעשות אצל מישהי מקצועית כדי להימנע מזיהום או טיפול עמוק מידי שיכול לחתוך את העור ולהשאיר צלקות".

התאמת טיפול לכל לקוח ולקוחה. צילום עצמי

התאמת טיפול לכל לקוח ולקוחה. צילום עצמי

מה לגבי מידת הכאב?

"אנשים חוששים מהכאב של טיפול האיפור קבוע, אבל אין באמת ממה לחשוש. באזור הגבות והעיניים הכאב כמעט לא מורגש. אני עושה איפור קבוע בעצמי כל הזמן כדי לחוש את מידת הכאב, ואני חייבת לומר שאני מרגישה יותר כמו 'דגדוג' נעים של המכונה מאשר כאב כלשהו.

"באזור השפתיים, כיוון ששם ממוקמים הרבה כלי דם, האזור רגיש יותר וזה באמת עלול לכאוב. אנחנו מוסיפים אלחוש באזור זה, עובדים לאט וברגישות עם המטופלת ועוצרים מיד בכל פעם שהכאב מתגבר".

אילונה בז'יז'נסקי ilash

כתובת הקליניקה: פרידמן אליעזר 18, פתח תקוה (צמוד לקניון סירקין, חניה בשפע)

טלפון: 050-8816161

מעבר לעמוד הפייסבוק

מקבלת בשעות הערב, שישי ושבת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר