תיקון נזילה בפתח תקוה: הכירו את בן גולן, צילום: ממאגר Ingimage
תיקון נזילה בפתח תקוה: הכירו את בן גולן, צילום: ממאגר Ingimage

תיקון נזילה בפתח תקוה: הכירו את בן גולן

שוב פעם נסתמו לכם השירותים? אחד הקירות התמלא ברטיבות ואתם לא יודעים מה המקור שלה? בן גולן הוא האינסטלטור שיפתור לכם את הבעיה והכל בחיוך ובמקצועיות. ואפילו תקבלו טיפ בסיום העבודה שיחסוך לכם הרבה

פורסם בתאריך: 1.9.20 13:12

כולנו נתקעים פה ושם עם בעיית אינסטלציה שמבאסת לנו את מצב הרוח ותוקעת לנו את היום. זו יכולה להיות בעיה קטנה כמו סתימה באחד מבתי השימוש שבבית, וזו עלולה להיות בעיה חמורה יותר כמו נזילה באחד החדרים.

תהיה הבעיה אשר תהיה, בכל הקשור לבעיות אינסטלציה היחיד שיכול לעזור ולספק פתרון אמיתי הוא אינסטלטור מוסמך ובעל ניסיון.

אחרי שגם אנחנו נתקענו עם בעיית אינסטלציה, החלטנו להזמין את האינסטלטור הראשון שמצאנו וכך הגענו לבן גולן, אינסטלטור ותיק והבעלים של "אינסטלציה בן ואפשר לחרבן".

מתקן כל בעיה. בן גולן, צילום עצמי

מתקן כל בעיה. בן גולן, צילום עצמי

כל השירותים במקום אחד

בן עוסק בתחום כבר 7 שנים, שבמהלכן הוא מתרוצץ כל היום מסתימה לנזילה וחוזר חלילה. המומחיות שלו היא איתור ותיקון נזילות באמצעים מתקדמים כמו מצלמה תרמית, סיב אופטי ומכשיר איתור גז.

אם אתם לא מכירים את כל השמות המפוצצים שרשמנו פה, רק נסביר שעד לפני כמה שנים כשהייתה נזילה בבית היינו מזמינים אינסטלטור שיבוא, יאתר את הנזילה ויתקן אותה. הבעיה הייתה שללא אמצעים מתקדמים לאיתור מקור הנזילה, הדרך היחידה לאתר אותה הייתה לפרק את הרצפה, בלטה אחר בלטה, עד לרגע שבו מתגלה החור או הפיצוץ ממנו יוצאים המים.

למזלנו את השיטה הישנה החליפו אמצעים חדישים שבהם משתמשים אינסטלטורים כמו בן כדי לאתר את הנזילה בקלות ובמהירות, מבלי להרוס את מרצפות הבית ומבלי להגדיל את הנזק הכלכלי.

במקרה שלנו, הספיקה לו בלטה אחת כדי לאתר את הנזילה, לפתור את הבעיה, ולהחזיר את הכל למקום כאילו לא היה.

אגב, רק בסוף העבודה גילינו כי לא כל האינסטלטורים עושים גם איתור וגם תיקון, ורובם יודעים רק לתקן את הנזילות. משמעות הדבר היא שבשביל שהם יוכלו לתקן את הנזילה הם צריכים להזמין מאתר נזילות מקצועי שימצא את המקור שלה, ורק לאחר מכן הם יכולים להתחיל בעבודת התיקון.

כך למעשה חסכנו הרבה מאוד כסף על בעל מקצוע נוסף. במקום להזמין גם מאתר נזילות וגם אינסטלטור, בן עשה בשבילנו את הכל.

מעטפת שירותים מלאה

אינסטלציה היא הרבה מעבר לסתימות בשירותים ותיקון נזילות. מדובר בתחום שבו בעל המקצוע נדרש להכיר את כל מערכות המים הנמצאות בבית, אלה שיוצאות ואלה שנכנסות, גם את אלה של מכונת הכביסה והמדיח, וגם את אלה שקשורות לדוד השמש והמערכות הסולאריות.

אז נכון, מערכת סולארית נשמעת לנו כמו משהו שעל פניו לא קשור לאינסטלטור, אך בפועל בעל מקצוע מיומן שמכיר את התחום על בוריו יודע לתקן גם בעיות של מערכת סולארית.

בין השירותים שמציע בן ללקוחותיו ישנם כל שירותי התיקון הקשורים לאינסטלציה, בין אם מדובר באיתור ותיקון נזילות, שחרור סתימות, החלפת צינורות, תיקון של דוד השמש ועוד.

טיפ קטן

קצת לפני סוף הביקור של בן, לאחר שקיבלנו ממנו שירות מדהים וזריז במחיר מעולה, הוא נתן לנו טיפ נוסף שלדבריו יעזור למנוע רטיבות וקילופים מעל הפנלים.

אז הסיפור הוא שבחלק מהבתים אין רובה בפאנלים וכששוטפים את הבית, המים נכנסים מתחת לבלטות והדרך היחידה שהם מוצאים לצאת משם היא דרך הפנלים, מה שיוצר באזור רטיבות וקילופים. ולכן, אם גם אתם סובלים מהבעיה, כל שתצטרכו לעשות הוא לשים קצת רובה בין המרווחים של הבלטות ואתם מסודרים ויבשים.

השירות המעולה והמחויך שקיבלנו מבן הציל אותנו מנזילה, והחלק הטוב ביותר הוא שאפילו לא היה צורך לפרק את המרצפות בבית.

אז אם גם אתם נתקעתם עם בעיה כלשהי ואתם מחפשים אינסטלטור תותח שיגיע ויעשה את העבודה כמו שצריך, ההמלצה שלנו היא ״אינסטלציה בן ואפשר לחרבן״. רק אל תשכחו להוריד את המים אחר כך.

אזור פעילות: פתח תקוה, ראש העין והסביבה 

טלפון: 053-7899308

שעות פעילות: 24/7 (למעט שבת)

למעבר לעמוד הפייסבוק

לא צריך לפרק מרצפות. בן גולן, צילום עצמי

לא צריך לפרק מרצפות. בן גולן, צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר