פדיקור רפואי בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה, צילום: ממאגר Ingimage
פדיקור רפואי בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה, צילום: ממאגר Ingimage

פדיקור רפואי בראש העין: הכירו את אורנית עובדיה

אחרי פדיקור הציפורניים נראות מדהים, אך לא מדובר בעניין אסתטי בלבד שכן פדיקור רפואי מטפל בראש ובראשונה בצרכים רפואיים, קלים ומורכבים כאחד. לכן כדאי לבחור באשת המקצוע המתאימה ביותר שתאבחן את הבעיה במדויק, ותחזיר אתכם הביתה בריאים ומאושרים

פורסם בתאריך: 1.9.20 14:03

אין ספק שלטיפולי פדיקור חשיבות גדולה בשמירה על טיפוח כפות הרגליים, המראה והמרקם שלהן. בשונה מפדיקור רגיל, המתבצע לצרכים אסתטיים בלבד, פדיקור רפואי משמש הן לצרכים אסתטיים והן לצורך טיפול בבעיות שונות – החל מבעיות שנחשבות לפשוטות יחסית, ועד לכאלה שנחשבות למורכבות יותר ומצריכות לא מעט ידע ומיומנות.

אורנית עובדיה, קוסמטיקאית העוסקת בתחום ומתמחה בפדיקור רפואי באופן ייחודי, מסבירה קצת על הטיפול ועל האופן שבו הוא מתבצע.

נוחות מקסימלית. עבודה של אורנית, צילום: Victoria g design

נוחות מקסימלית. עבודה של אורנית, צילום: Victoria g design

למי מיועד טיפול פדיקור רפואי?

"פדיקור רפואי מיועד בעיקר לאנשים שסובלים ממחלות, כמו למשל חולים סכרתיים, אבל גם לאנשים שסובלים מבעיות שונות ברגליים כמו פטרת, יבלות ועוד", אומרת אורנית. בקליניקה שלה, שממוקמת באזור פסטורלי, קיים בין היתר גם כיסא ג'קוזי מפנק עליו היא מבצעת את טיפולי הפדיקור על מנת להעניק ללקוחותיה חוויית נוחות מקסימלית. אבל היא לא מסתפקת בכך.

"חשוב שהקוסמטיקאית לא רק תעניק חוויה מפנקת, אלא תהיה גם מנוסה ומקצועית מספיק על מנת להבין מה הבעיה ואם טיפול פדיקור רפואי יכול לעזור לה", היא מפרטת. כחלק מההתמחות שלה, מחזיקה אורנית בתעודה נדירה יחסית של פדיקור לכף רגל סכרתית מטעם עמותת אי"ל לחולים סכרתיים".

באילו בעיות ניתן לטפל במסגרת פדיקור רפואי?

בעוד שרוב הקוסמטיקאיות שמבצעות פדיקור רפואי מתמקדות ביבלות, פטרת ועוד, אורנית מספקת למטופליה גם מענה למגוון של בעיות אחרות – כמו למשל ציפורניים חודרניות.

"חשוב לי לא רק לטפל בבעיה, אלא גם להבין ממה היא נגרמת", מסבירה אורנית. "בזכות כל הלקוחות שראיתי במהלך השנים צברתי הרבה ניסיון, ואני יכולה לא רק לזהות בעיות בקלות, אלא בדרך כלל גם לדעת למה הן נגרמות".

בזכות החתירה שלה לשורש הבעיה, יכולה אורנית להנחות את המטופלים שלה כיצד לנהוג לאחר הטיפול כך שהבעיה לא תשוב. "ציפורן חודרנית, למשל, יכולה להיגרם כתוצאה מנעל לוחצת מדי", היא מסבירה. "בדרך כלל אנשים לא מוצאים פתרון לבעיה שלהם או מבינים למה זה קורה. אני מצליחה לעזור להם, ויש לי סיפוק אדיר מזה כי אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים".

כיצד מתבצע הטיפול?

נראה שאורנית אינה מבצעת את טיפולי הפדיקור הרפואי באופן זהה עבור כל מטופל, אלא דואגת להתאים לכל אחד מלקוחותיה את הטיפול הנכון ביותר עבורם. "אני עובדת גם עם סכין וגם בלי. יש לי מענה להכל", היא מסבירה.

"לפעמים אני משתמשת בחומצות או בראשים מיוחדים – תלוי בבעיה ובמה שאנחנו מנסים להשיג בטיפול". טרם הטיפול וגם לאחריו, מקפידה אורנית על שימוש במכשיר עיקור וסטרליזטור, שמחטאים היטב את הכלים ומחסלים שאריות של חיידקים או בקטריות.

"זה אמנם לא משהו שמחייבים אותו, אבל אצלי זה קיים. חשוב לי מאוד לשמור על הכל סטרילי – ולכן אני עושה שימוש גם בהמון כלים באופן חד פעמי".

שירות מעל לכל

מעבר לטיפול בבעיות הרפואיות השונות, חשוב לאורנית שכל לקוחה שמגיעה אליה תרגיש שעברה חוויה חיובית. המקום המעוצב בצורה נעימה, השקט, האינטימיות והפרטיות שנשמרת אצלה בכל עת, הם אלו שגורמים ללקוחות לחזור שוב ושוב, ומה שנותן גם ללקוחותיה הגברים את הביטחון להגיע ולטפל בעצמם.

אורנית מקפידה על יצירת אווירה מתאימה לכל לקוחה ולקוחה, כאשר הלקוחה יכולה לבחור אם היא מעדיפה מוזיקה מסוימת שתושמע ברקע, או את ההנאה שבשקט ובשלווה. עבור אורנית, טיפול פדיקור הוא אמנם טיפול בכף הרגל, אך הוא נוגע וחולש על הגוף כולו, מרגיע, מטפל ונעים.

אורנית עובדיה

טלפון: 052-6446475

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

ניסיון ומקצועיות. עבודה של אורנית, צילום: נוחות מקסימלית. עבודה של אורנית, צילום: Victoria g design

ניסיון ומקצועיות. עבודה של אורנית, צילום: נוחות מקסימלית. עבודה של אורנית, צילום: Victoria g design


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר