מצברים לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים - י.ר.ש חלפים בע"מ", צילום: ממאגר Ingimage
מצברים לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים - י.ר.ש חלפים בע"מ", צילום: ממאגר Ingimage

מצברים לרכב בפתח תקוה: הכירו את "שקד חלפים – י.ר.ש חלפים בע"מ"

המכונית שלנו היא כלי מדהים, אבל מספיקה הבעיה הקטנה ביותר במצבר וכבר לא תוכלו לנסוע בה. לכן חשוב שיד מקצועית ובעלת ניסיון תדע להמליץ לכם על הטיפול הנכון, ותוציא אתכם חזרה לדרך עם המצבר המתאים ביותר עבורכם

פורסם בתאריך: 3.9.20 13:01

אין ספק שכלי רכב הוא מכונה מורכבת. בשביל להבין את מבנה הכלי המדהים הזה, שהפך את חיינו המודרניים לפשוטים ומהירים הרבה יותר, ולאתר את מקורן של תקלות הצצות בו, דרוש ידע מעמיק ונרחב.

חלקנו כבר למדנו רבות על המכונית שלנו, שכן היא מהווה אמצעי תחבורה מרכזי המלווה את רובנו במהלך שלבים רבים בחיי היומיום, אך למרות זאת איננו בקיאים בכלל מרכיביה ועל כן דרושה יד של אדם מנוסה המגיע מהתחום.

דוגמה בולטת לכך באה לידי ביטוי כאשר צצה בעיה בחלק מסוים ברכבנו. רבים מסיקים כי מקור הבעיה טמון בחלק עצמו כשלמעשה הדבר יכול להיות מושפע מרכיבים אחרים ברכב.

חלקים רבים במכונית קשורים אחד לשני ומושפעים זה מזה, כמו למשל המצבר. כל חלק אותו המצבר מפעיל יכול להשפיע על תפקודו ולכן גם כאן, חוות דעתו של בעל מקצוע יכולה ללמד אותנו כיצד להאריך את חיי המצבר, למנוע תקלות ובאופן עקיף גם לחסוך כסף.

הכירו את יוסי – מנהל חנות האביזרים לרכב "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ" שמשווקת מגוון מצברים לכלל סוגי הרכבים, לרבות מצברי "שנפ" לצד חלפים, שמנים, אביזרים ועוד.

יוסי הוא אדם מנוסה בתחום הרכבים ששמח לעזור ללקוחותיו גם בעת הופעת תקלה במצבר. את הידע הרב שהוא צבר בתחום הרכבים בכלל ובנושא המצברים בפרט, מחליט יוסי לחלוק עמנו על מנת שגם אתם תוכלו לתפעל את רכביכם בצורה תקינה.

את כלל הטיפים שלו קיבצנו עבורכם למעין מדריך קצר המתאר תפעול נכון של רכב:

רצוי לבדוק את המצבר אצל איש המנוסה בתחום הרכבים טרם החלפתו. הבחינה נעשית באמצעות מכשיר לבדיקת מצברים, שבסופה מומלץ לקבל דו"ח מצב. אדם בעל ניסיון וידע בתחום, כמו יוסי, יכול לעזור לכם להבין את כלל משמעויותיו של הדו"ח ולבסוף להעניק פתרון מתאים ומקצועי לבעיה.

מומלץ להניע את הרכב כשהמזגן והאורות כבויים, על מנת לא ליצור עומס על המצבר.

אפשר למצוא כאן הכל. צילום: יוסי והב

אפשר למצוא כאן הכל. צילום: יוסי והב

לאחר הנעת הרכב, רצוי לחכות דקה או שתיים לפני הפעלת המזגן והאורות. הסכנה בהנעת הרכב כשהמזגן והאורות פועלים היא יצירת עומס על המנוע אשר יכול לגרום לשחיקתו. יוסי מסביר כי הדבר מהותי במיוחד לאחר לילה שלם שבו המנוע לא פועל.

בעת סיום הנסיעה מומלץ תחילה לכבות את המזגן והאורות ולהמתין כחצי דקה עד לכיבוי המנוע. זאת במטרה למנוע עומס יתר על המנוע שיכול להיווצר כאשר מכבים מספר מערכות בבת אחת.

אין צורך להתקין מצבר בעל עוצמת זרם גבוהה יותר מהרגיל. היצרן קובע במפורש את עוצמת הזרם המתאימה למכונית ועל כן צריך לפעול אחר ההוראות במדויק ולהעניק לרכב את המצבר התואם לו.

גם כשהלקוחות המבקרים ב"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ" סבורים כי צריך להחליף את המצבר, לרוב יוסי שואל אותם תחילה מספר שאלות על מנת להבין את מקור התקלה, בודק את המצבר באמצעות מכשיר לבדיקת מצברים ולבסוף שואף למצוא פתרון מתאים.

המטרה של יוסי היא למנוע מלקוחות רבים להחליף את המצבר כשאין צורך ובכך הוא מהווה דוגמה ומופת לנותן שירות מקצועי, אמין ואיכותי.

"שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ"

כתובת: הירקונים 37, פתח תקוה

טלפון: 03-9344448

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-17:00, יום ו' 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

דוגמה ומופת. שקד חלפים - י.ר.ש חלפים בע"מ, צילום: יוסי והב

דוגמה ומופת. שקד חלפים – י.ר.ש חלפים בע"מ, צילום: יוסי והב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר