שמנים לרכב בפתח תקוה: הכירו את שקד חלפים - י.ר.ש חלפים בע"מ, צילום: ממאגר Ingimage
שמנים לרכב בפתח תקוה: הכירו את שקד חלפים - י.ר.ש חלפים בע"מ, צילום: ממאגר Ingimage

שמנים לרכב בפתח תקוה: הכירו את שקד חלפים – י.ר.ש חלפים בע"מ

בדיוק כמו שאתם משקיעים בגוף שלכם, כדאי גם שהמכונית שבה אתם נוסעים תקבל את המוצרים הטובים ביותר עבורה וזה מתחיל בבחירת השמנים האיכותיים לחלקים השונים. ואם כבר אתם מחפשים אחר המקום המתאים שייעץ לכם בנושא, אז הגעתם לכתבה הנכונה

פורסם בתאריך: 13.9.20 10:41

בכל הקשור לכלי התחבורה המרכזי שלנו, שבקרב רובנו הוא הרכב, האיכות היא הבסיס לכל. כמו כל רכישה משמעותית שאנו מבצעים, גם במקרה של קניית מכונית אנו מעוניינים לקבל את הרכב האיכותי והמתאים ביותר לצרכינו ובהמשך גם ליהנות משירותיו של מוסך איכותי, שיעזור לנו בכל בעיה או ליקוי ויעניק לרכבנו את האביזרים וחלקי החילוף האיכותיים והמתאימים ביותר עבורו.

בעוד שרבים מחזיקים בידע רב הנוגע לרכישת מכוניות, כשמדובר בטיפול שוטף ברכב העניין הופך למורכב הרבה יותר. חשוב להבין כי תחזוקת רכב היא תחום סבוך ומורכב שמצריך פעמים רבות את חוות דעתו של אדם הבקיא בנושא, שכן המכונית מהווה מכונה מסועפת ובעלת מאפיינים רבים עליהם יש לתת את הדעת.

רק השמנים המתאימים ביותר. צילום: יוסי והב

רק השמנים המתאימים ביותר. צילום: יוסי והב

ובדיוק כפי שהרכב הוא מכונה שחייבת לעבוד בצורה חלקה על מנת לשמור על היעילות שלה, כך גם העסק שיעזור לכם בטיפול השוטף שלו צריך לפעול כמו מכונה משומנת היטב.

אם כבר אנו מדברים על מכונה משומנת, אחד מהטיפולים השוטפים שאנו צריכים לבצע ברכבנו הוא שימון של רכיבים מסוימים בו. אחד מהאנשים שיכולים לעזור לכם רבות בנושא השמנים הוא יוסי, מנהל חנות האביזרים לרכב "שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ".

לצד חלקי החילוף הרבים, האביזרים והציוד הנלווה, החנות מציעה גם מבחר שמנים איכותיים של מותגים מובילים שקשה למצוא בכל מקום.

מלבד הוי שאפשר לסמן על נושא איכות ומגוון השמנים בעסק, גם איכות השירות של המקום הינה גבוהה. זו נובעת בראש ובראשונה מתוך הידע הנרחב של יוסי, בעל המקום. יוסי מספר כיצד הוא נוהג לעזור ללקוחותיו כאשר הם זקוקים לייעוץ: "חשוב לי שלקוחותיי יפעלו על פי הוראות יצרן הרכב, אשר קובעות במפורש את סוגי השמנים של הרכיבים הנדרשים לשימון בו ואת מועדי השימון המומלצים.

"אך בעוד שהיצרן קובע את התקן הנחוץ עבור השמנים הוא איננו מציין את רמת האיכות שלהם, ובדיוק כאן אני נכנס לתמונה. אני סבור כי צריך לקנות את השמנים האיכותיים ביותר, במיוחד כשמדובר במנוע של הרכב, שכן ככל שהשמן יהיה איכותי יותר כך יהיה פחות בלאי וחייו של המנוע יוארכו יותר".

לדברי יוסי, בכל הקשור למנוע הרכב פילטר השמן חשוב לא פחות מאשר השמן עצמו: "לאור ניסיוני הרב בתחום הרכבים, אני בטוח כי רכישת פילטר שמן מקורי, לצד שמן איכותי, יתרום רבות למנוע שלכם. פילטר השמן הוא מעין מסננת שמשפיעה באופן משמעותי על התפקוד התקין של המנוע.

"לאור העובדה שמחירי הפילטרים המקוריים של מותגים מובילים החלו לצנוח בשנים האחרונות, אין כל סיבה שלא לרכוש את הפריט המקורי וכך להעלות את הסיכוי להארכת חיי המנוע".

את שימון הרכב ממליץ כמובן יוסי לא לבצע באופן עצמאי אלא למסור את העבודה למוסך מנוסה ואיכותי, אך את השמנים והפילטרים כדאי לדעתו לקנות בחנות האביזרים שלו ולבקש מהמוסך להשתמש בהם, שכן יוסי מגדיר את עצמו כמקצוען שעושה את מיטב יכולתו על מנת לעזור ללקוחותיו לחסוך בעלויות.

מלבד השאיפה לצמצום ההוצאות הנוגעות לתחזוקת הרכב, חוות דעתו של יוסי מהווה גם היא יתרון בולט של העסק. אחרי הכול, מדובר באדם מנוסה ששואף להעניק ללקוחותיו רק את השמנים המתאימים ביותר עבור הרכיבים השונים ברכבם תוך הקפדה על מקצועיות, אמינות וכמובן איכות.

"שקד חלפים- י.ר.ש. חלפים בע"מ"

כתובת: הירקונים 37, פתח תקווה

טלפון:

03-9344448

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-17:00, יום ו' 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל

שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ, צילום: יוסי והב

שקד חלפים – י.ר.ש. חלפים בע"מ, צילום: יוסי והב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר