וולמן מוטורס בע״מ. צילום עצמי
וולמן מוטורס בע״מ. צילום עצמי

מוסך שברולט בפתח תקוה: וולמן מוטורס בע״מ הוא המקום בשבילכם

בעלים של שברולט, קאדילק או איסוזו? שימו לב: מוסך שירות UMI ״וולמן מוטורס בע״מ״ משנה את חוקי המשחק עם סטנדרט עבודה חדש שטרם נראה כמותו. הדקו חגורות, יוצאים לדרך.

פורסם בתאריך: 13.9.20 18:06

עם הניסיון באה המקצועיות

את נוסחת הזהב הזו כל אחד מכיר ויודע: השנים שעוברות משביחות בעלי מקצוע ועסקים, שזוכים לחדד את כישוריהם ולהכניס בהם ניואנסים עדינים עד לרמה של שלמות עיקשת. איך כל זה מתקשר לעולם הרכב ולמוסך מורשה UMI וולמן מוטורס בע״מ?

עסק משפחתי

הסיפור של וולמן מוטורס בע״מ מתחיל לפני יותר מ-50 שנה, אז פתח דני וולמן מוסך מקצועי ממש בקרבתו של קניון איילון. השנים חלפו, העסק התרחב והבן רן שגדל בין רכבים וכלים כבדים הצטרף גם הוא לעסק, שמיד קיבל את הטייטל החדש– "עסק משפחתי". הידע עבר מאב לבנו, איתו עברה גם המומחיות, והלקוחות החוזרים ראו כיצד עסק קטן הופך במרוצת השנים למוקד עליה לרגל עבור כל מי שרכבו צועק ״הצילו!".

עסק משפחתי. צילום עצמי

עסק משפחתי. צילום עצמי

 

אחרי קרוב לחצי מאה, באפריל 2019 עבר המוסך למיקום חדש, במטרה לשדרג את רמת השירותים, להכניס ציוד חדיש ומתקדם, ולהפוך את הביקור במרכז השירות לחוויה קלילה ונעימה, גם עבור אלה שפחות מתלהבים מהרעיון של תיקון הרכב וההוצאות הנלוות אליו.

כיום מפעיל מרכז שירות וולמן מוטורס בע״מ מערך מסודר ומתוקתק של שירותים מאנשי מקצוע מהוותיקים והמומחים ביותר בתחום. המקום מתמחה בטיפול ותיקון של כל רכבי general motors, החל משברולט וקאדילק ועד לאיסוזו, ומציע סל שירותים רחב העומד לטובת כלל לקוחותיו, ובתוכו: מכונאות רכב, פחחות וצבע, דיאגנוסטיקה, חשמל ועוד.

מוסך ייעודי לעבודה מושלמת

כשאנו מכניסים את הרכב למרכז שירות, אנחנו יכולים לבחור בין מוסך כללי למוסך מורשה. ההבדל העיקרי בין השניים הוא ברמת הציוד, הידע, ואנשי המקצוע שמטפלים ברכב שלנו. מוסך מורשה מטפל במגוון צר מאוד של רכבים ומתמקצע בהם. במקרה של וולמן מוטורס מדובר בהתמחות ספציפית בדגמי general motors. משמעות הדבר היא כי המקום מחזיק בציוד וכלים המותאמים במיוחד לעבודה על אותם רכבים, כשצוות המקום כבר ראה וטיפל בכל דגם מאות ואף אלפי פעמים. כך מצליח המקום לעמוד בסטנדרט גבוה ביותר של שירות והתמודדות עם כל תקלה, כשבמוסכים אחרים לא יודעים אפילו היכן להתחיל לחפש.

קופצים לביקור בית

כדי להקל על לקוחות המקום ולאפשר להם לקבל טיפול מקצה לקצה, מעמיד המוסך שירות שינוע רכב מבית הלקוח למוסך, ובחזרה. מכיוון שלא לכולנו יש זמן להגיע למוסך, או גרוע מכך, במקרים בהם הרכב שבק חיים ולא מתניע אפילו, ניתן ליצור קשר עם צוות המוסך שישמח לחסוך לכם את כאב הראש, לאסוף את הרכב, להכניסו לתיקון ולהחזירו כמו חדש.

מגוון שירותים תחת קורת גג אחת

לצד התקנים המחמירים בהם נדרש המקום לעמוד, כאחד מתוך 40 מרכזי שירות ארציים (13 מהם מורשי קאדילק), מעמיד המקום סל שירותים רחב: החל מטיפולי הרכב הסטנדרטיים, ועד טיפולים שונים כמו בדיקה שנתית לרכב, טיפול, הכנה והעברת הרכב טסט, ושירותים נוספים, כמו פחחות וצבע, שניתנים גם לרכבים שאינם שייכים לקבוצת general motors. אם רכבכם עבר תאונה או התחיל לזייף לאחרונה, עדיין תוכלו להכניס אותו למוסך ולקבל שירות מקצועי ומדויק העונה על כל הצרכים שלכם.

סטנדרט גבוה ביותר של שירות והתמודדות עם כל תקלה. צילום עצמי

סטנדרט גבוה ביותר של שירות והתמודדות עם כל תקלה. צילום עצמי

 

אתם חלק מהמשפחה

כמקום המנוהל על ידי אב ובנו, דני ורן הכניסו למרכז השירות אווירה משפחתית ומזמינה, וסטנדרט עבודה גבוה המונחל בכל אחד ואחד מעובדי המקום. צוות המקום המקצועי והאדיב עובר הכשרות על בסיס קבוע, על כל דגם חדש, עוד בטרם יציאתו לשוק, וממשיך לחדד את כישוריו והיכרותו עם רכבי שברולט, קאדילק ואיסוזו. 

אז למה דווקא מרכז שירות וולמן מוטורס בע״מ? הלקוחות הוותיקים מצביעים ברגליים ומוכיחים כי רמת השירות הבלתי מתפשרת שמציע המקום, לצד צוות מומחה מקצועי ואדיב, הפכו במרוצת השנים את מרכז השירות לבחירה מספר אחת עבור כל מי שמחפש ישועה לרכבו. אם גם אתם מחפשים מקום אמין שייקח את רכבכם התקול ויחזירו לשנות הזוהר הנוצצות שלו, זו ההזדמנות שלכם לקפוץ ל״וולמן מוטורס בע״מ״ ולראות איך מקצוענים אמיתיים עובדים.

 

וולמן מוטורס בע״מ

כתובת: מודיעין 42, פתח תקווה

טלפון: 03-5707888

שעות פעילות:

ימים א'-ה': 16:00-07:30

יום ו': 13:00-07:30

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר