חזי חיים: "אין אושר יותר גדול מלהחזיר לקהילה ולשמח אנשים". תמונה באדיבות 'משהו קטן וטוב'
חזי חיים: "אין אושר יותר גדול מלהחזיר לקהילה ולשמח אנשים". תמונה באדיבות 'משהו קטן וטוב'

חזי חיים: "אין אושר יותר גדול מלהחזיר לקהילה ולשמח אנשים"

כוכב הריאליטי חזי חיים, יחד עם כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, התחילו יוזמה חדשה בשם 'משהו קטן וטוב', שמטרתה להעניק בחזרה לקהילה ולעזור לאנשים שהכי מגיע להם. ישבנו לשיחה עם חיים שיסביר לנו על הפרויקט ויספר לנו מה הניע אותו

פורסם בתאריך: 14.9.20 12:16

אם יש לכם חשבון פייסבוק או אינסטגרם, יתכן וכבר נתקלתם בסרטונים הויראליים של כוכב הריאליטי חזי חיים, וכוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, בו הם הולכים ועושים מעשים טובים עבור הקהילה. ליוזמה זו קראו השלושה 'משהו קטן וטוב'– מדובר בפרויקט מיוחד בעל מסר חיובי של עזרה לזולת ועשיית מעשים טובים כדי לשמח את אלו שהכי מגיע להם.

 

שוחחנו עם אחד מהיזמים של 'משהו קטן וטוב', חזי חיים, כוכב ריאליטי ומשווק נדל"ן במקצועו, כדי שיספר לנו מעט על הפרויקט, ואיך למעשה הדברים התגלגלו. "הכל התחיל בעצם מרצון עז של מישל, דניס ושלי, לעשות מעשים טובים, לסייע לאנשים מתוך הקהילה, בעיקר לאלו שזקוקים לזה. בתחילת הפרויקט רצינו לשים דגש על הנושא של ניצולי השואה", מספר חיים.

מימין לשמאל: מישל טרוני, חזי חיים ודני צ'רקוב. תמונה באדיבות 'משהו קטן וטוב'

מימין לשמאל: מישל טרוני, חזי חיים ודני צ'רקוב. תמונה באדיבות 'משהו קטן וטוב'

 

"שמענו על המקרה של אמיל וססיל טוביאנה, זוג ניצולי שואה שגילם מעל ל-80, שמצבם היה קשה מאוד. הסיפור מאוד נגע לנו ללב ומיד נרתמנו לסייע לזוג המדהים הזה. שיפצנו להם את הבית והכנו להם ארוחת ערב חגיגית עם שף פרטי, כדי שיחגגו את 48 שנות הנישואים שלהם. זו הייתה פשוט חוויה כל כך טובה ומספקת, לראות את השמחה שלהם הפך את כל ההשקעה לשווה".

 

צפו בפרק הראשון של 'משהו קטן וטוב' – מרימים את הכפפה בשביל ניצולי השואה:

 

 

 

המטרה: להעביר את זה הלאה

לאורך השיחה הסביר חזי חיים כי המטרה של הפרויקט והסרטונים היא לגרום לקהל הצופים לעשות מעשה חיובי ובעצם להעביר את המעשים הטובים הלאה, לסייע לקהילה שלהם. "זוהי קריאה לאנשים לקום מהספה, למצוא מישהו שזקוק לעזרה, באזור שלכם ובקהילה שלכם, ללכת ולעזור אם אתם יכולים", מסביר חיים.

 

"מאז שהתחלנו את הפרויקט, אנחנו מקבלים באמת המון פניות מאנשים שרוצים לתרום ורוצים לעזור לאנשים, קיבלנו גם הודעות מאנשים שמספרים לנו שהסרטונים נתנו להם השראה והם החליטו ליצור יוזמות קהילתיות משלהם – אין דבר משמח מזה", הוא הרחיב.

 

צפו בסרטון של משהו קטן וטוב – אורזים ארוחות עבור משפחות נזקקות לכבוד חג שבועות:

 

 

 

מתכננים להמשיך בכל הכוח

חיים אמר כי אין בכוונתם לעצור עם היוזמה בזמן הקרוב, בעקבות גל התגובות החיוביות והעובדה שהסרטונים מניעים אנשים אחרים לפעול. "התגובה ברשת הייתה מדהימה, מאות אלפי צפיות, אלפי לייקים, תגובות שעושות טוב על הלב. זה באמת נותן לנו מוטיבציה, יש מי שמקשיב לנו".

 

"אני מודה על כך שניתנה לנו ההזדמנות לעזור לאחרים. לי, לדניס ולמישל יש פלטפורמה בה אנחנו יכולים להפיץ אנרגיות חיוביות, העובדה שזה גורם לשינוי ומשפר את החיים של אנשים זה פשוט הסיפוק הכי גדול שיכול להיות. אני מקווה להמשיך עם הפרויקט הזה לעוד שנים רבות ואפילו להרחיב אותו ככל שיתאפשר בעתיד", סיכם חיים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר