שער הביוטי: גן עדן לחובבי הבשמים, צילום עצמי
שער הביוטי: גן עדן לחובבי הבשמים, צילום עצמי

שער הביוטי: גן עדן לחובבי הבשמים

רוצים לקנות בושם חדש אבל לא בטוחים מה יישב עליכם הכי טוב? שער הביוטי היא חנות בשמים מקצועית שתעזור לכם לגלות מבחר עצום של בשמים מעולים וניחוחות שאפילו לא דמיינתם שקיימים

פורסם בתאריך: 23.9.20 10:28

מה הבושם הטוב בעולם? אם תשאלו את לידה ספג'ו, הבעלים של חנות שער הביוטי המתמחה בבשמים, התשובה מורכבת. "בשמים הם עניין של טעם וריח. יש כאלה שאוהבים אותם עדינים מאוד, יש שאוהבים אותם מתוקים וחזקים, יש כאלה שאוהבים אותם מאסקים.

"כל אחד ןההעדפה שלו ועל כל אחד הבושם יושב אחרת. אין בושם אחד שמושלם לכולם. כל אחד צריך להבין אילו ריחות הוא אוהב ובהתאם להתחיל לחפש את הבושם שיישב עליו הכי טוב".

אז איך בכל זאת תוכלו למצוא את הבושם המושלם עבורכם? את המשימה הזו תוכלו להשאיר ללידה.

עוד מילדות גדלה לידה לתוך עולם מלא בארומות נעימות. לאחר שעלתה לארץ בגיל 10, פתחו הוריה ואחיה הגדול פרפומריה (או בעברית חנות בשמים) בנתניה. את רוב ילדותה היא העבירה שם, מסתובבת בחנות, נחשפת לריחות חדשים וייחודיים, מחדדת את אפה ועוזרת ללקוחות.

עם השנים היא החלה להשתלב יותר ויותר בעסק המשפחתי, עזרה בחנות לכל מי שהגיע למצוא את הריח החדש שלו וייעצה לאנשים על הריחות והניחוחות שיחמיאו להם בצורה הטובה ביותר. מאוחר יותר היא הרחיבה את אופקיה והחלה ללמוד איפור אצל ירין שחר וגם לימודי קוסמטיקה, ואף החלה לעבוד בחברות קוסמטיקה גדולות כיועצת יופי.

לפני מספר שנים החליטה לידה לפתוח מקום משלה המתמחה בבישום וקוסמטיקה. "היה לי חשוב לפתוח מקום שבו נשים וגברים יוכלו למצוא את הריחות המושלמים שיגדירו אותם. הרבה אנשים לא באמת יודעים מה מתאים עבורם ומה לא, הם הולכים על מה שהם מכירים כי הם מרגישים שזה הכי בטוח, ולרוב גם אין באמת מי שיכווין אותם ויעזור להם", משתפת לידה.

"ההבדל אצלי בחנות הוא שאפשר להגיע, להיחשף לריחות חדשים ולמצוא בשמים שונים המותאמים באופן אישי לצרכים ולהעדפות של כל אחד. אני מתשאלת אנשים על הריחות שהם הכי אוהבים, מוצאת עבורם את הבשמים שיכולים להתאים להם ונותנת להם להתנסות.

"יש פה חוויה שהיא מעבר לרק קנייה. אנשים באים לפה כדי ללמוד טיפה יותר על בשמים ולקבל הכוונה על בושם חדש שיהיה מושלם עבורם. מי שלא משתמש בבשמים לא בטוח יבין זאת, אך מצד שני יש לי גם לקוחות שמגיעות הנה על בסיס קבוע ומחפשות בכל פעם בושם חדש ושונה כי זה כמו תחביב עבורן.

"יחד איתי עובדת בחנות גם קרינה, שצמודה אליי מאז שהמקום נפתח. גם היא מגיעה עם ידע רב והיכרות מדהימה עם כל עולם הבישום ויחד אנחנו מצליחות לעזור לכל מי שמגיעה הנה, גם אם היא רק רוצה להתייעץ".

מבחר עצום

אחד הדברים המדהימים בשער הביוטי הוא כמות הבשמים העצומה שהמקום מחזיק, שלא נגמרת רק בבשמים הרגילים שכולנו מכירים מרשתות השיווק הגדולות. המקום מחזיק בשמים נדירים ובשמי נישה מיוחדים שאת רובם ניתן למצוא במקומות בודדים בארץ.

להעלות תחושה של נוסטלגיה מתוקה. לידה (משמאל) וקרינה, צילום עצמי

להעלות תחושה של נוסטלגיה מתוקה. לידה (משמאל) וקרינה, צילום עצמי

בשמים כמו ג'ולייט או מונטל הם רק חלק קטן מהמבחר העצום שהחנות מחזיקה. במקביל ישנם בשמי יוקרה כמו טום פורד וקריד, אותם ניתן למצוא במחירים נמוכים ואטרקטיביים במיוחד.

ניחוחות של פעם

לצד מבחר הבשמים הגדול שמחזיקה החנות, היא מחזיקה גם בשמים מדגמים שאת רובם כבר לא רואים על המדפים. מחפשים בושם מיוחד שהייתן משתמשות בו לפני 20 שנה? רוב הסיכויים שתמצאו אותו בשער הביוטי.

תוכלו להתייעץ עם לידה שתעזור לכם ותמצא עבורכם את הבושם, ואם במקרה הבושם לא במלאי תוכלו להזמין אותו או להתייעץ עם לידה על בשמים בעלי ניחוח דומה שיעלה בכם רגשות נוסטלגיה מתוקים ונעימים.

מיטב דגמי הקוסמטיקה

אז נכון שאנחנו ממש אוהבים בשמים, אבל אם כבר השקענו בעצמנו וקנינו בושם חדש, אולי נרצה גם כמה מוצרי קוסמטיקה חדשים? החנות מציעה מבחר עצום של מוצרי קוסמטיקה ממיטב המותגים: לוריאל, מייבילין, ג'ייד, אסתי לאודר, ויקטוריה סיקרט, לנקום ועוד. בין המוצרים שתמצאו במקום ישנן מסקרות ומייקאפים, מוצרי טואלטיקה, שיער, טיפוח, ים המלח וכל שאר המוצרים שתצטרכו בשביל לתחזק לוק מושלם שמסובב לכולם את הראש.

מחפשים בושם חדש אבל לא יודעים בדיוק מה מתאים לכם? לידה תשמח לקחת אתכם למסע במהלכו תגלו שלל בשמים וניחוחות, תחשפו לריחות חדשים ונעימים, תתנסו בבשמים שונים ולבסוף תמצאו את הבושם המושלם עבורכם. רוצים את עזרתה של לידה? הגיעו עוד היום לחנות וגלו מה הולך להיות הבושם הבא שלכם.

כתובת: פתח קוה, מוהליבר 6, כניסה קניון ברוך (ליד משרד הפנים)

טלפון:

03-9445352

שעות פעילות:

א-ה: 19:00-09:30

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר