מאמן הספורט לירן זמר: כשעוזבים משרה קבועה בשביל החלום הגדול. צילום: מאגר התמונות ingimage
מאמן הספורט לירן זמר: כשעוזבים משרה קבועה בשביל החלום הגדול. צילום: מאגר התמונות ingimage

מאמן הספורט לירן זמר: כשעוזבים משרה קבועה בשביל החלום הגדול

הריצה המשמעותית הראשונה של מאמן הספורט לירן זמר הייתה למעשה מרתון. אולם לא מדובר במרתון פשוטו כמשמעו, אלא במטאפורה למרוץ אל עבר החלום הגדול של חייו: עבודה בעולם הספורט.

פורסם בתאריך: 24.9.20 15:44

בואו נדבר על תשוקה- ההרגשה שגורמת בין היתר לאנשים בעלי משרה קבועה, לעזוב בצעד בלתי נתפס הכנסה יציבה ובטוחה עבור הכמיהה שבוערת בליבם. על פניו, הדבר יכול להיתפס כתמוה- מדוע לקחת סיכון ולשנות חיים מאושרים ויציבים למען חלום שסיכויו להתממש הם אינם גבוהים כלל? ובכן, התשובה פשוטה: אנשים כאלה מעוניינים למלא את חייהם בסיפוק ובתחושת אושר עילאי מעבודתם. לכן, הם עוזבים את הדרך המקובלת והולכים אל עבר הלא הנודע.

שאפתנות משתלמת. צילום: עינת לוי זמר

שאפתנות משתלמת. צילום: עינת לוי זמר

לא רק אנשים שאפתניים אלה זוכים ביתרונות רבים כתוצאה מהבחירה האמיצה שלהם, אלא גם אנחנו, הציבור הרחב. זאת לאור העובדה שתשוקה היא המרכיב העיקרי שמניע את האדם לפרפקציוניזם בעבודתו, בזכותו זוכים לקוחותיו של אותו אדם בנותן שירות מסור שמבצע את עבודתו מתוך אהבה טהורה למקצוע. לאור כל אלה אין ספק שבסופו של יום, מדובר בהחלטה מעוררת השראה שמוסיפה אל העולם עוד בעל מקצוע מסור ואכפתי ובכך משנה אותו לטובה.

לירן זמר- מאמן אישי, מדריך קבוצות ריצה ומנהל העסק "ליRUN", הוא הוכחה מובהקת לעוצמה ולכוח שמביאה עמה התשוקה למקצוע. סיפורו המרגש סובב סביב החלטה גורלית אחת שלא רק שינתה את חייו האישיים מן הקצה אל הקצה, אלא גם בעקיפין את חייהם של לקוחותיו אשר להם עזר לירן מבחינה ספורטיבית ובריאותית. שוחחנו עם לירן על מנת לשמוע את סיפורו האישי ולהבין כיצד אדם מצליח לבצע תפנית מקצועית חדה כל כך, ועוד באמצע החיים.

איך הכול התחיל?

"במשך כל החיים שלי עסקתי בספורט, בין אם מדובר בשחייה, ריצה, אופניים וכדומה. בשביל לקבל הבנה מעמיקה יותר של התחום, עברתי קורס מאמני חדר כושר וקורס מאמנים לריצות ארוכות. כל אלה היוו תחביב בעוד שמבחינה מקצועית, עבדתי כמנהל לוגיסטי במשך עשרים שנים. לאורך השנים הללו הכול היה טוב ויפה אך התשוקה לספורט המשיכה לבעור בעצמותיי.

האהבה למקצוע יצאה לאור לאחר לידת הבן השלישי שלי, כשהייתי כבר בגיל 42. אז, החלטתי לצאת לחופשה ולבצע חישוב מסלול מחדש. במהלך התקופה הזו, הבנתי שהגיע הזמן להגשים את חלומי הגדול ביותר: להיות מאמן ספורט. כשהגשתי את מכתב ההתפטרות, הקולגות שלי הוכו בתדהמה, אך למרות זאת לא חשבתי פעמיים וידעתי שזה הרגע הנכון לעסוק במה שאני באמת אוהב לעשות".

"זה הרגע הנכון לעסוק במה שאני באמת אוהב לעשות". צילום: עינת לוי זמר

"זה הרגע הנכון לעסוק במה שאני באמת אוהב לעשות". צילום: עינת לוי זמר

ספר לנו על תחילת דרכך כמאמן ספורט.

"תחילה, העליתי את רמת הכושר שלי על מנת להוות דוגמה ללקוחותיי העתידיים. רצתי הרבה, התאמנתי בטריאתלון ואפילו השתתפתי פעמיים בתחרות ה-"ISRAMAN" בשנים 2019 ו-2020. לאחר מכן, ראיתי במקרה בפייסבוק שישנה קבוצת ריצה המחפשת מאמן והחלטתי שזו תהיה יריית הפתיחה שלי בתחום. מכאן והלאה, המלצות עליי החלו להתפשט מפה לאוזן".

אילו אפשרויות אתה מציע?

"כיום אני מבצע אימונים פרטניים לילדים ומבוגרים בחדר הכושר הקטן שהקמתי בביתי או במקום אחר שאנו בוחרים יחדיו, מנהל קבוצת ריצה, מדריך קבוצות אימונים לילדים בגילאי 9-11 ולילדים בגילאי 12-15 ועוד. חשוב להדגיש כי איזור הפעילות המרכזי שלי הוא קריית אונו".

מאילו תחומים מורכבת תוכנית האימונים שלך?

"במקרה של אימון אישי, כל תוכנית מותאמת באופן פרטני לרצונותיו של המתאמן, אך באופן כללי אני עוסק בעיקר באימוני כוח, אימונים פונקציונאליים וריצות. אני מאוד אוהב לעשות אימונים פרטניים לילדים, שכן מעורב בהם הרבה פאן, משימות משותפות ויצירתיות אשר עוזרים להם להתפתח לא רק מבחינה ספורטיבית, אלא גם מבחינה אישיותית".

האם גם בביתך עושים ספורט?

"אצלנו בבית ספורט, תנועה וגוף מהווים ערך עליון. אשתי, אשר אותה אגב הכרתי באופן אירוני, לפני שנים רבות בחדר הכושר, עוסקת גם היא בתחום הספורט. מזה 20 שנים, היא מאבחנת ומטפלת בספורט מוטורי וויסות חושי לתינוקות ולילדים, מנהלת קליניקה פרטית ומרצה במגוון מוסדות. לאור העובדה שאבא ואמא עוסקים שניהם בספורט למחייתם, הילדים שלנו עושים פעילות גופנית באופן קבוע ומשתתפים במגוון תחומים ספורטיביים. מבחינתי, אין תחושה טובה יותר מלחיות חיים שמעורב בהם ספורט בכל פינה אפשרית ואת האמונה הזו אני גם מעביר למתאמנים שלי, על מנת שיבינו כי ספורט הוא דרך חיים של ממש".

 

מאמן הספורט לירן זמר

*קיימת גם אפשרות לתיאום אימונים בסטודיו של לירן בקריית אונו.

טלפון: 052-6653303

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

מאמן הכושר לירן זמר. צילום: עינת לוי זמר

מאמן הכושר לירן זמר. צילום: עינת לוי זמר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר