להיפרד מאהובינו כמו שצריך: מצבות שמשאירות זיכרון נעים. צילום: מאגר התמונות ingimage
להיפרד מאהובינו כמו שצריך: מצבות שמשאירות זיכרון נעים. צילום: מאגר התמונות ingimage

להיפרד מאהובינו כמו שצריך: מצבות שמשאירות זיכרון נעים

לא פשוט להיפרד מאדם אהוב, אך כולנו עוברים זאת בשלב זה או אחר בחיינו, והמצבה היא אחד מאותם הדברים לא צריך לדאוג בשלב זה. הכירו את א.ר מצבות, המספקת מצבות מעוצבות המלוות את אהובינו בדרכם החדשה.

פורסם בתאריך: 24.9.20 16:02

החיים והמוות שלובים יחד, כמו שחור ולבן. אין חיים שלא נגמרים במוות, ואין מוות שלא מתחיל בחיים. כולנו עוברים את אותן החוויות בחיים ולצערנו כולנו חווים בשלב מסוים אובדן של בן משפחה קרוב, בין אם זה אחד ההורים, סבא וסבתא, אחים או ילדים.

האובדן הקשה מנשוא הוא רק תחילתו של תהליך התמודדות ארוך המוציא אותנו למסע של קבלה והשלמה עם האובדן. במהלכו אנחנו מנסים לשמר את הזיכרונות הטובים שצברנו מהאדם שנפטר, מעלים זיכרונות, מספרים סיפורים, מסתכלים באלבומי תמונות ישנים וקופצים לבקר אחת לכמה זמן בקבר, כדי לעדכן בשינויים שעוברים בחיינו ולגנוב עוד קצת זמן ביחד עם אהובינו.

את המצבות שאנחנו מציבים על הקבר, אנחנו שמים כמזכרת– זיכרון אישי ורגשי לאדם הקרוב אלינו, למי שהיה, ולטוב שהכניס לחיינו. זו יכולה להיות מצבה עם חריטה המספרת את סיפור חייו של האדם או אפילו אנקדוטה משעשעת לגביו, או  אחת שמעוצבת כמו כלי נגינה בו היה מנגן או בדמותו של התחביב בו עסק. כל אחד בוחר את האופן בו הוא רוצה לשמר את זכרו של קרוביו.

זיכרון אישי ורגשי לאדם הקרוב אלינו. צילום עצמי

זיכרון אישי ורגשי לאדם הקרוב אלינו. צילום עצמי

לעשות את הבחירה הנכונה

לא תמיד פשוט לקנות מצבה, על אחת כמה וכמה כשאנחנו נמצאים בסערת רגשות כה אדירה שמערפלת את המחשבה ומשאירה אותנו אפופים ומבולבלים. לכן, כדי לדעת שעשינו בחירה נכונה עלינו להסתמך על חברה מקצועית שתלווה אותנו את התהליך ותעזור לנו לבחור את המצבה המושלמת עבור אהובינו– כזו שתכבד את זכרם ותעמוד בגאווה על זיכרונם.

״מדובר ברגע הקשה ביותר בחייהם של בני המשפחה, הם איבדו הורה, אח או ילד וכעת כל עולמם התהפך עליהם. אנחנו מבינים את המעמסה הרגשית האדירה בה הם נמצאים ועושים הכל על מנת להקל עליה ולעזור להם״, משתף רובי צמח, הבעלים של א.ר מצבות.

״אנחנו עובדים באופן מקצועי ויודעים כיצד להפוך את תהליך בחירת המצבה לכמה שיותר פשוט כדי שלא יהווה עוד נטל על בני המשפחה ברגעיהם הקשים. הם יכולים לבחור את אבן השיש ממנה תעוצב המצבה, את העיצוב והפיסול שלה וכמובן את החריטות שיהיו עליה. הכל בנוי כך שהתהליך יהיה קצר ונוח ולא יגזול מזמנם״, מוסיף.

אתם בידיים טובות

בתור חברה שהיא גם היצרנית של המצבות מצליחה א.ר מצבות להציע מחירים נוחים שמצליחים להוריד קצת מהנטל הכלכלי המתלווה לפטירתו של בן משפחה. במהלך החריטה משתמשת החברה בטכנולוגיה מתקדמת שמבטיחה כי העבודה תהיה יותר מדויקת, יותר יפה ותשמר לעוד שנים ארוכות, כשבמקביל מעניקה החברה גם אחריות לתקופה של 35 שנה.

"מבינים את המעמסה הרגשית האדירה בה הם נמצאים ועושים הכל על מנת להקל עליה ולעזור להם" צילום עצמי

"מבינים את המעמסה הרגשית האדירה בה הם נמצאים ועושים הכל על מנת להקל עליה ולעזור להם" צילום עצמי

עוזרים לכם גם ברגעים הקשים

אחד השירותים הנוחים שמציעה החברה הוא פירוק מצבות. במצבים בהם בני זוג החליטו להיקבר ביחד, נקבר תחילה בן הזוג הראשון, כשלאחר מספר שנים נקבר לצדו גם בן הזוג השני. במצבים כאלה יש צורך לפרק תחילה את המצבה, מה שמתגלה בשעת הצורך כמשימה לא פשוטה בכלל. לשם כך ניתן לפנות לא.ר מצבות כדי שיעזרו בפירוק והכנתה של המצבה לקבורת האדם השני. את השירות ניתן לקבל 24/7.

נוסף על שירות זה, במצבים בהם כבר ישנה מצבה קיימת אשר נשחקה עם השנים או שהצבע של הכיתוב בה דעך, ניתן לעשות חידוש למצבה, לצבוע מחדש, ללטש ולהעניק לה מראה חדש ומטופח שיקבל את בני המשפחה בברכה בכל פעם שהם מגיעים לבקר. במקביל ניתן גם להחליף לגמרי מצבה ישנה ולהציב במקומה מצבה חדשה.

לאבד בן משפחה הוא תמיד דבר קשה מנשוא אבל החיים ממשיכים בסופו של דבר והדרך הנכונה ביותר לחלוק כבוד אחרון לבן אדם היא באמצעות הצבת מצבה שתדבר את זכרו ותזכיר לבני המשפחה ולחברים על הטוב שעשה ועל מי שהיה. לפרטים נוספים והתייעצות, תוכלו לדבר עוד היום עם א.ר מצבות שישמחו להקשיב, לייעץ ולעזור.

 

א.ר מצבות

כתובת המשרד: שטמפפר 43, פתח תקווה

כתובת המפעל: השפלה 9, פתח תקווה

טלפון: 050-5455580

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר