הזמנת מצבות ואנדרטאות בפתח תקוה: א.ר מצבות איתכם בזמנים הקשים. צילום: מאגר התמונות ingimage
הזמנת מצבות ואנדרטאות בפתח תקוה: א.ר מצבות איתכם בזמנים הקשים. צילום: מאגר התמונות ingimage

הזמנת מצבות ואנדרטאות בפתח תקוה: א.ר מצבות איתכם בזמנים הקשים

אחד הדברים להם אנו חייבים לדאוג מיד עם פטירתו של בן משפחה הוא נושא המצבה. זה נכון שבאותו הזמן אנחנו נמצאים באחד הרגעים היותר מבלבלים ועצובים שנחווה, אבל הזמן לא עוצר מלכת, ולאחר לכתו של בן משפחה זה תפקידנו לדאוג לסידורים, וגם לבחירת המצבה

פורסם בתאריך: 29.9.20 10:02

איתכם בזמנים הקשים

חברת א.ר מצבות היא חברה המתמחה בייצור והצבה של מצבות בהזמנה אישית לכלל לקוחותיה. החברה אשר מנוהלת על ידי רובי צמח, המקים והבעלים, משתמשת בטכנולוגיה חדשנית כדי לחרוט בצורה מדויקת על המצבה, מה שמאפשר לה להגיע לרמות דיוק ואיכות גבוהות בצורה יוצאת דופק.

״אנחנו בין היחידים כיום שמשתמשים בטכנולוגית חריטה ב cnc-והסיבה שהכנסנו אותה מלכתחילה היא כי היא מאפשרת לאנשים לקבל מוצר טוב יותר שמחזיק לאורך שנים רבות. חשוב שאנשים יבינו שמצבות אמנם עשויות משיש, שהוא חומר קשיח במיוחד, אבל גם הוא לא חסין בפני נזקי הזמן ומזג האוויר. באמצעים החדשים שהכנסנו לשימוש אצלנו אנחנו יכולים להבטיח רמת חריטה גבוהה יותר שנשמרת לאורך שנים ושומרת על המראה שלה גם אחרי זמן רב״, משתף רובי

איך בוחרים מצבה?

א.ר מצבות מאפשרת לכם להרכיב מצבה בהתאם להעדפות שלכם. החברה מציעה מבחר של אבני שיש מכל העולם, כך שתוכלו לבחור את האבן שלדעתכם תהיה הכי הולמת לקבר של יקירכם. כמו כן, תוכלו לבחור את העיצוב ואת הצורה של השיש, ואף תוכלו לבקש שיעצבו עבורכם את המצבה בכל עיצוב או סגנון שתרצו.

להרכיב מצבה בהתאם להעדפות שלכם. צילום עצמי

להרכיב מצבה בהתאם להעדפות שלכם. צילום עצמי

מצבות כידוע הן עסק לא זול בגלל חומר הגלם שלהם (שיש) ולכן הן יכולות להגיע לסכומים גבוהים שמגיעים כהפתעה לא קטנה. למזלכם, כיוון שחברת א.ר מצבות היא זו שמייצרת אותן, העלויות נמוכות ממה שתמצאו ברוב המקומות, ויאפשרו לכם לקנות את המצבה בה את מעוניינים גם מבלי להכנס להוצאות מוגזמות ובלתי צפויות. אגב, למקרה שתהיתם, כל מצבה מגיעה עם תקופת אחריות של 35 שנה, ואם אחרי מספר שנים תרצו לבצע חידוש למצבה, תוכלו ליצור קשר עם החברה שגם מציעה שירותי ליטוש וחידוש מצבות לכל לקוחותיה.

פירוק מצבות

בני זוג כיום נערכים ליום פטירתם וקונים מראש חלקת קבר משותפת בה יקברו. בפועל מה שקורה לרוב הוא שרק אחד מבני הזוג הולך לעולמו ונקבר, בעוד השני ממשיך את חייו. כעבור שנים כשבן הזוג השני הולך גם הוא לעולמו, מגיע השעה להביא אותו למנוחות ולקבור אותו, אך מכיוון שהמצבה משותפת לשני האנשים, יש קודם לפרק אותה, לחרוט עליה ורק לאחר מכן להחזיר אותה למקומה כשהיא מוכנה. זהו שירות נוסף שמציעה החברה, שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, על אחת כמה וכמה כשהאלטרנטיבה היחידה מעבר לכך היא חברת קדישא שגובה סכומים גבוהים במיוחד על שירות שכזה.

לקנות את המצבה בה את מעוניינים גם מבלי להכנס להוצאות מוגזמות. צילום עצמי

לקנות את המצבה בה את מעוניינים גם מבלי להכנס להוצאות מוגזמות. צילום עצמי

לאבד בן משפחה אהוב זו אף פעם לא חוויה קלה אך גם כזו שאין מנוס ממנה. אם אתם מחפשים חברה שתעזור לכם בבחירת מצבה, תדאג לכל הסידורים ותלווה אתכם לאורך כל הדרך, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם א.ר מצבות שישמחו לעמוד לשירותכם.

 

א.ר מצבות

כתובת המשרד: שטמפפר 43, פתח תקווה

כתובת המפעל: השפלה 9, פתח תקווה

טלפון: 050-5455580

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר