מצבות בזול בפתח תקוה: א.ר מצבות דואגים לכם ביום שאחרי. צילום: מאגר התמונות ingimage
מצבות בזול בפתח תקוה: א.ר מצבות דואגים לכם ביום שאחרי. צילום: מאגר התמונות ingimage

מצבות בזול בפתח תקוה: א.ר מצבות דואגים לכם ביום שאחרי

בחירת והצבת מצבה מעל הקבר היא רק אחד מהדברים שאנו צריכים לדאוג להם לאחר שאיבדנו איש מקרובינו, ועם כמה שאנחנו כואבים אי אפשר להתחמק מהמטלה הזו ועדיף לטפל בה כמה שיותר מוקדם. היכן אפשר למצוא מצבה בזול ובאיכות גבוהה לבן משפחה אהוב שהלך לעולמו?

פורסם בתאריך: 29.9.20 11:33

נעים להכיר: א.ר מצבות

כיום ישנן לא מעט חברות שמייצרות מצבות: אחת המובילות והמשתלמות שבהן היא א.ר מצבות. החברה שמנוהלת על ידי רובי צמח, הבעלים, מתמחה בייצור ובניית מצבות ברמה גבוהה ביותר ותוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. מכיוון שהחברה היא זו שאחראית על כל תהליך הייצור בלי גורמים מתווכים באמצע, משמעות הדבר היא כי כל המצבות שתמצאו בחברה יהיו במחירים נמוכים ממה שתמצאו ברוב המקומות, מה שאומר שתוכלו לקבל מצבה יפיפייה במחיר משתלם ביותר.

לצורך עבודותיה משתמשת החברה במכונות cnc– מכונות מיוחדות לחריטה על שיש המאפשרות להגיע לרמת גימור ודיוק מהגבוהות ביותר הקיימות היום. השימוש במכונות מסוג זה מבטיח כי כל חריטה שתעשה על המצבה תחזיק מעמד למשך שנים רבות ולא תפגע כעבור מספר שנים בלבד מנזקי מזג האוויר או מנזקי הזמן.

להגיע לרמת גימור ודיוק מהגבוהות ביותר הקיימות היום. צילום עצמי

להגיע לרמת גימור ודיוק מהגבוהות ביותר הקיימות היום. צילום עצמי

לבחור את העיצוב שהכי מתאים לכם

החברה מאפשרת לכם לעצב מצבה תוך שאתם בוחרים מבין מבחר גדול של אבני שיש מכל העולם. תוכלו לבחור את סוג האבן, הצבע וכמובן את העיצוב. לאחר שבחרתם את המצבה שהכי מתאימה לכם, הגיע זמן החריטה, בה תוכלו להחליט מה יהיה כתוב על המצבה ואיזו הקדשה תשאירו עליה. לבסוף בבוא הזמן תביא החברה את המצבה אל מקום קבורת בן או בת משפחתכם ותציב אותה במקומה הראוי.

שירותים נוספים

בנוסף על בניית המצבות החדשות, החברה מציעה עוד מגוון שירותים כמו חידוש ושיוף של מצבות ישנות. אם אתם מגיעים לבקר בן או בת משפחה שהמצבה שלהם נראית לא טוב ואתם רוצים לחדש אותה כדי להפוך את הביקורים שלכם ליותר נעימים, תוכלו ליצור קשר עם רובי שיגיע, ילטש את המצבה וייתן לה שוב מראה נעים ומטופח.

כמו כן, מציעה החברה גם שירות של פירוק מצבות. לרוב, כשבני זוג מזדקנים יחד, מגיע שלב בו הם נערכים ל״יום שאחרי״. בשלב זה הם קונים חלקה משותפת בה הם יקברו יחד. לעת זקנה, אחד מבני הזוג נפטר ונקבר ומצבה משותפת מונחת מעל הקבר. כשנפטר גם בן הזוג השני, יש צורך לפרק את המצבה על מנת שיהיה ניתן לחרוט עליה ולהכין אותה לקבורת בן הזוג השני. מדובר בשירות אותו מציעה חברת קדישא במחירים גבוהים במיוחד, אך אם זה המצב גם אצלכם ואתם מחפשים חברה שתעשה לכם פירוק מצבה במחיר נוח יותר, תוכלו לפנות לרובי שישמח לעזור ולתת יד.

ליטוש ותיקון מצבות קיימות. צילום עצמי

ליטוש ותיקון מצבות קיימות. צילום עצמי

זה תמיד קשה לאבד בן אדם קרוב או בן משפחה, אבל החיים ממשיכים ודורשים מאיתנו להיות חזקים ולטפל בכל הסידורים האחרונים רגע לפני שאנחנו עוצרים לנשום. אם אתם מחפשים חברה אמינה, איכותית ומקצועית שתעזור לכם בבחירת ועיצוב מצבה ותלווה אתכם לאורך כל הדרך, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם רובי מ-א.ר מצבות שישמח לעמוד לשירותכם בשעתכם הקשה.

 

א.ר מצבות

כתובת המשרד: שטמפפר 43, פתח תקווה

כתובת המפעל: השפלה 9, פתח תקווה

טלפון: 050-5455580

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר