פירוק מצבות ללוויה בפתח תקוה: הנצחת היקרים לנו בעזרת שירות אדיב וסבלני. צילום: מאגר התמונות ingimage
פירוק מצבות ללוויה בפתח תקוה: הנצחת היקרים לנו בעזרת שירות אדיב וסבלני. צילום: מאגר התמונות ingimage

פירוק מצבות ללוויה בפתח תקוה: הנצחת היקרים לנו בעזרת שירות אדיב וסבלני

אף פעם לא קל להיפרד מאדם אהוב.ישנם דברים בהם צריך לטפל כמו למשל- המצבה, מה שעשוי להקשות עלינו. למזלנו, ישנן כיום חברות פרטיות המספקות שירותי פירוק, עיצוב, חריטה והצבת מצבות, ועושות הכל בסבלנות והבנה

פורסם בתאריך: 29.9.20 17:37

אחת החברות הבולטות בתחום כיום היא א.ר מצבות, המעניקה ללקוחותיה את כל סל השירותים לו הם זקוקים. החברה מתמחה בייצור והכנה של מצבות משיש ודואגת להכווין את לקוחותיה לאורך כל התהליך, החל מבחירת סוג השיש, דרך בחירת העיצוב ועד המילים שיחרטו על המצבה.

״מדובר במעמד רגיש מאוד, אנחנו עובדים מול אנשים שאיבדו ממש זה עתה בן או בת משפחה וכעת הם צריכים לדאוג לכל הסידורים ולבחירת המצבה. אנחנו מבינים שבמצב כזה הראש של אנשים לא תמיד במקום הנכון ולכן אנחנו דואגים ללוות אותם לאורך כל הדרך, להסביר להם את התהליך מתחילתו ועד סופו ואפילו עוזרים להם לבצע בחירות נכונות שיהיו שלמים איתן גם בעוד שנים רבות קדימה״, משתף רובי צמח, הבעלים של א.ר מצבות.

ליווי לכל אורך הדרך. צילום עצמי

ליווי לכל אורך הדרך. צילום עצמי

מצבות בסטנדרט הגבוהה ביותר

זה נכון שמצבות עשויות שיש, שהוא בפני עצמו חומר חזק ביותר, אך גם שיש לא עמיד בפני נזקי הזמן ותנאי מזג האוויר המשתנים בארצנו. כדי להבטיח כי החריטה וכל עבודות העיצוב הנעשות על האבן יחזיקו מעמד לעוד שנים רבות, משתמשת החברה במכונת cnc. מטרתה של מכונה זו היא לאפשר חריטה מדויקת וללא רבב, ובכך ניתן לשמר את העבודה שנעשתה על האבן במשך שנים רבות מבלי שתפגע או שתהרס עם הזמן.

מציעה החברה 35 שנות אחריות על כל אחת ואחת מהמצבות שלה, ובנוסף אף מציעה שירותי חידוש וליטוש מצבות, כך שאם ישנה מצבה שהצבתם לפני שנים רבות ואתם מעוניינים לחדש אותה, תוכלו לדבר עם רובי שיעמוד לשירותכם ויעזור לכם להחזיר את המצבה בחזרה למצבה המקורי.

את כל המצבות שתמצאו אצל א.ר מצבות מכינים במפעל של החברה, מה שאומר שאין בדרך עוד מתווכים שמייקרים את המחיר. כל המצבות באיכות גבוהה ביותר ומגיעות במחירים משתלמים ונוחים.

פירוק מצבות

כשזוג מבוגר מתכנן את צעדיו האחרונים יחד הוא קונה בדרך כלל חלקה משותפת שתשמש את שני בני הזוג לאחר שילכו לעולמם. לאחר שבן הזוג הראשון הולך לעולמו ונטמן בקברו, מציבים את המצבה המשותפת אך חורטים רק על חלק אחד. עם פטירתו של בן הזוג השני, מגיע השלב בו צריך לפרק את המצבה כדי שיהיה ניתן לחרוט עליה ולהכינה. אצל א.ר מצבות תוכלו למצוא שירות פירוק מצבות 24 שעות ביממה, במחיר נוח וברמת שירות גבוהה.

מתמחים בפירוק מצבות- לשירותכם 24 שעות ביממה. צילום עצמי

מתמחים בפירוק מצבות- לשירותכם 24 שעות ביממה. צילום עצמי

כולנו מתמודדים עם אובדן של בן משפחה אהוב בשלב זה או אחר בחיינו, זהו אחד מאותם הרגעים שאף אחד לא יכול לברוח מהם ושכולנו צריכים להתמודד איתם. בחירת המצבה היא אמנם מטלה שמגיעה בזמן הכי לא נוח, אך בזכות הליווי של א.ר מצבות והשירות האדיב והסבלני שמציע רובי, החוויה עוברת חלק ומובטח לכם כי תמצאו מצבה שתהיה מושלמת להנצחת זכרו של בן המשפחה האהוב. לפרטים והצעת מחיר צרו קשר עוד היום.

 

א.ר מצבות

כתובת המשרד: שטמפפר 43, פתח תקווה

כתובת המפעל: השפלה 9, פתח תקווה

טלפון: 050-5455580

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לולי זמירה

    מדוע לא מציינים היכן נמצאו הטרמיטים בפתח תקווה. על מנת שניכל לעקוב ולישמור על רכושנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר