מאמני כושר בקרית אונו: זה הזמן לזוז. צילום: מאגר התמונות ingimage
מאמני כושר בקרית אונו: זה הזמן לזוז. צילום: מאגר התמונות ingimage

מאמני כושר בקרית אונו: זה הזמן לזוז

ספורט מהווה אמנם כיף טהור בעיני רבים, אך בשביל להשיג תוצאות ולהעלות את רמת הכושר- חשוב להגדיר בתחילת הדרך יעדים ברורים: שיפור היכולת האירובית, הגדלת מסת השריר, הרזיה וכדומה. אלו המאמנים שיסייעו לכם להשיג את אשר אתם חולמים

פורסם בתאריך: 11.10.20 14:11

מאמן הספורט לירן זמר

עבור רבים, השלב הבא לאחר הצבת המטרות הוא בניית דרך פעולה הדרגתית. זו אמנם משתנה בין מתאמן למתאמן, אך המשותף לכל תוכנית הוא שעל מנת לדבוק בה דרושים התמדה וכוח רצון. המורכבות בעניין זה היא שכל אלו יכולים להיחלש עם הזמן לאור הלו"ז העמוס בו רובנו מצויים ומפאת האירועים השונים שמתרחשים בחיינו.

כאן בדיוק נכנס לתמונה מאמן הספורט לירן זמר- מדריך קבוצות ריצה, מאמן אישי לילדים ולמבוגרים ומנהל העסק "ליRUN". לירן הוא אדם תחרותי ואנרגטי שלא רק מעודד את מתאמניו לדהור אל עבר המטרה בכל הכוח, אלא גם עוזר להם במידת הצורך לבנות תוכנית אימונים נכונה ולהגדיר שאיפות ברורות.

להגדיר יעדים. צילום: עינת לוי זמר

להגדיר יעדים. צילום: עינת לוי זמר

את ההבנה שלו בתחום גיבש לירן מתוך ההיסטוריה האישית שלו כספורטאי חובב, אשר במסגרתה ניתן למצוא השתתפות בתחרויות ריצה ובמרתונים, ומתוך הידע הרב שרכש במסגרת לימודיו בקורס מאמני חדר כושר ובקורס מאמנים לריצות ארוכות.

לצד השאיפה של לירן להביא כל מתאמן אל היעד הנכסף, הוא גם דואג לשקף את האמת בפני מתאמניו. כמובן שלירן עושה את המרב על מנת לדרבן ולהכניס מוטיבציה במתאמנים שלו, אך בו בזמן מודע לכך שישנם פקטורים אשר אינם תלויים במתאמן או בו, כמו למשל גנטיקה או לוח זמנים עמוס.

לדעתו, הגורמים הללו יכולים לעכב את המתאמן מלהגיע אל מטרותיו, ועל כן הוא דואג להבהיר זאת בפניו מתוך רצון לשמור על כנות ושקיפות בתהליך העבודה. עם זאת, לירן מאמין שכאשר יש מוטיבציה ומוכנות להשקיע בעניין בטווח הארוך, השמים הם הגבול.

התחרותיות וכוח הרצון העז של לירן מדרבנים אותו פעמים רבות לבנות אימונים אינטנסיביים וקשוחים עבור מתאמניו. הוא מספר: "כל תוכנית אימונים מותאמת באופן אישי לקצב של המתאמן ולרצונותיו, אך אני נוטה לאתגר את הלקוחות שלי מבחינה פיזית על מנת להביא אותם לתוצאות מעולות. הדבר מהווה ביטוי לשאיפה המתמדת שלי לחפש אתגרים חדשים ומורכבים עבור המתאמנים שלי".

אימונים לילדים יכולים לעתים להיות מורכבים יותר עבור המאמן, שכן חלק מהילדים מתקשים להתרכז או אינם מצליחים למצוא מוטיבציה. לאור העובדה שלירן נהנה מאתגרים מקצועיים, הוא מצא לבעיה הזו פיתרון יצירתי: "באמצעות משחקים אנרגטיים, אני מצליח לגרום לילדים רבים לרוץ ולבצע פעילות גופנית מבלי שהם בכלל שמים לב לכך. בדרך הזו, אני משיג שתי מטרות בעת ובעונה אחת: עוזר לילד לשפר את רמת הכושר ובו בזמן מספק עבורו חוויה כיפית".

משקף את האמת בפני מתאמניו. לירן זמר. צילום: עינת לוי זמר

משקף את האמת בפני מתאמניו. לירן זמר. צילום: עינת לוי זמר

העבודה של לירן משתלבת לעתים גם עם העבודה של אשתו. הוא מפרט: "אשתי מטפלת בוויסות חושי בקרב ילדים מגיל ינקות ועד בגרות, מעבירה קורסים בתחום ואף יצרה קלפים התפתחותיים ייחודיים אשר מעניקים טיפים ספורטיביים להורים ולילדים. לכן אנו משתפים לעתים פעולה מבחינה מקצועית ופעמים רבות היא מפנה אליי הורים אשר מעוניינים באימונים אישיים עבור ילדיהם. לאור העובדה ששנינו עוסקים בתחום הספורט, הפעילות הגופנית משתלבת כמעט בכל אספקט בחיי".

 

מאמן הספורט לירן זמר

*ניתן גם לתאם אימונים בסטודיו של לירן בקריית אונו.

טלפון: 052-6653303

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר