ד"ר טל שיפר: הרמת סינוס תוך מתן ערך מוסף למטופלים. צילום: Shutterstock
ד"ר טל שיפר: הרמת סינוס תוך מתן ערך מוסף למטופלים. צילום: Shutterstock

הרמת סינוס ושתלים דנטליים: ד"ר טל שיפר בטיפול בעל ערך מוסף

נכון, המילים "כירורגי" או "ניתוח" יכולות להיות די מאיימות, אך לא תמיד. הכירו את ד"ר טל שפר, שילווה איתכם צעד אחר צעד, באופן מקצועי וחסר פשרות, לעבר חיוך החלומות, ואף חשוב מכך- חיוך בריא

פורסם בתאריך: 15.10.20 15:21

שעות העבודה האינסופיות בהמשך רציף וישיר ללימודי הרפואה התובעניים, ערפול הגבולות בין המרפאה והבית, והלחץ התמידי בניתוחים כירורגים מורכבים, כל אלו, אינם מרתיעים את רופא השיניים ד"ר טל שיפר, להפך– הם מדרבנים אותו להצליח ולהיות הטוב ביותר.

ד"ר שיפר עובד במרפאת שיניים פרטית, מהבוקר ועד הלילה ומבצע ניתוחים אורליים מהסטנדרטים ועד למורכבים ביותר. כשהוא מסיים את העבודה, הוא שוקע בלימוד אינטנסיבי של מחקרים ועדכונים בטכנולוגיות המתחדשות של תחום השתלות השיניים. בתגובה לכך שאינו עוצר לרגע, ד"ר שיפר אומר: "להיות הטוב ביותר מגיע עם תג מחיר, ואני בהחלט מוכן לשלם אותו".

סקר שנערך לפני מספר שנים ע"י Eventbrite בארה"ב, הראה כי דווקא בני דור המילניום הם הלחוצים ביותר בשוק העבודה וכי 69% מהם מאופיינים במונח הנקרא: FOMO – Fear of Missing Out – הפחד מהחמצה. מה דעתך על כך?

"הקריירה בהחלט מציבה אתגרים" אומר ד"ר שיפר, "כבן דור המילניום בעצמי, אני חש בכך. ישנה חתירה תמידית להצלחה, להגשמה קרייריסטית, ללמידה מתמדת שתאפשר התמקצעות בתחום רפואת השיניים ככלל והכירורגיה הדנטלית בפרט. מדובר בשוק שבעיקרו פרטי והתחרות עצומה".

אז מה הפתרון?

"אני חושב שכל רופא בסופו של דבר, שונה מרופא אחר והייחודיות שלו מתבטאת ברפואה ובטיפול.  הייחודיות שלי היא בחתירה מתמדת ליצירת ערך מוסף למטופלים. אני לא אסתפק, למשל, בהשתלות שיניים סטנדרטיות רק כדי לבצע את העבודה, אלא תמיד אבחן אפשרויות נוספות לשדרוג אסתטיקת הפה והשיניים של המטופל. דוגמה לכך, היא שיטת Smile design makeover מתחום האסתטיקה שאני מעמיק בה בימים אלו. שיטה זו משדרגת את כל המראה של המטופל, ומספקת למטופלים את חיוך החלומות שלהם".

שדרוג מראה המטופלים, צילום עומרי דדון

שדרוג מראה המטופלים, צילום עומרי דדון

כיצד מבוצעים ניתוחי הרמת סינוס במרפאתך?

"ככלל במרפאה שלנו, הניתוחים מבוצעים ביום ניתוחים ייעודי שלם המוקדש להליכים כירורגיים. ביום זה אנחנו עובדים בחדר סטרילי שהוכן מראש, הכולל את כל הציוד והכלים הכירורגיים המאורגנים לפי סדר הניתוחים והפרוצדורות השונות.

"את הרמות הסינוס אני מבצע יחד עם מומחה פה ולסת מבית החולים בלינסון. היתרון בביצוע הרמת סינוס על ידי שני רופאים יחד, הוא שילוב מומחיות וניסיון והשריית ביטחון ורוגע למטופל בדרך להבטחת התוצאה הטובה ביותר.

"במהלך יום הניתוחים נמצאות לצדנו 3 סייעות שיניים מקצועיות ולרשותנו כל הציוד, המכשור והכלים הדנטליים הייעודיים והמתקדמים ביותר להרמות סינוס.

"ברגע שאנחנו מייעדים את יום הניתוחים הזה, המיקוד עובר כולו למטופל שעל הכיסא, ואנו מקדישים לו את הטיפול והיחס הטוב והראוי ביותר. בזכות כל אלו, מרפאתנו נקראת 'המרכז להשתלות שיניים והשתלות עצם'. אנו מקבלים מקרים מורכבים מאוד, ולכן רופאי שיניים בארץ מכנים אותנו 'התחנה האחרונה'. בחלק מהמקרים, אנו משתמשים בטשטוש עמוק המבוצע על-ידי רופא מרדים שעובד אתנו באופן צמוד".

מהי בעצם הרמת סינוס?

"הרמת סינוס היא פרוצדורה כירורגית מקדימה להשתלת שיניים. המפתח להצלחת השתלת שיניים הוא כמות ואיכות העצם במקום בו יוחדר השתל. הלסת העליונה היא לרוב אחד האזורים הקשים ביותר להשתלות שיניים, בגלל כמות עצם מופחתת באזור הקרוב לסינוס. בנוסף, מטופלים עשויים לאבד עצם כתוצאה ממחלות חניכיים או אובדן שיניים ובמקרים מסוימים, לא תישאר להם מספיק עצם להשתלה הדנטלית. הרמת סינוס נועדה לספק פתרון למצבים אלו".

מדוע אנשים באים דווקא אלייך לביצוע פרוצדורות מורכבות?

"אני חושב שזה שילוב של הכל ביחד. לדעתי זה מתחיל בהבנה של הצורך של המטופל: השאיפות האסתטיות שלו, החששות או החרדות שצבר מהעבר יחד עם התחשבות באירועי חייו – חתונה, גירושים, מצב כלכלי וזמינות. החוכמה היא להתאים לכל מקרה, תכנית טיפול ייחודית ואידיאלית. לאחר מכן, חשוב לי שהמטופלים לא ירגישו כאב. צריך לשלוט בזמנים של ההרדמה ומשככי הכאבים בכדי לייצר חוויה חיובית והשלמת הפרויקט עד סופו. ברגע האמת, המטופל חווה את המקצוענות כשהניתוח מתבצע ב- 4 ידיים, יחד עם מנתח בכיר המגיע מבית חולים ו-3 סייעות מלוות, ועד הליווי הצמוד בזמן ההחלמה, הקדשת תשומת לב, הרגעה והוראות מדויקות".

ד"ר טל שיפר
כתובת המרפאה: רבי טרפון 9, בני ברק

טלפון: 053-2210120

מעבר לאתר

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר