מאיה את פדיה– המומחים לנדל"ן בפתח תקוה. צילום: אולפני חן
מאיה את פדיה– המומחים לנדל"ן בפתח תקוה. צילום: אולפני חן

מאיה את פדיה: המומחים לנדל"ן בפתח תקוה

פרוייקטים בעולם הנדל"ן הם מורכבים במהותם, ובמיוחד כשמדובר בתחום ההתחדשות העירונית. חברות אשר קוצרות הצלחות בתחום זה ניחנות במקצועיות, יכולת ניהול גבוהה, שירות איכותי, וניסיון רב. הכירו אחת מהן- חברת מאיה את פדיה

פורסם בתאריך: 29.10.20 14:51

חברת מאיה את פדיה, היא חברה צעירה ומלאת אנרגיה, המסתמנת כהצלחה גדולה בפרויקטי נדל"ן בפתח תקוה. מאחורי המותג מאיה את פדיה עומד שילוש מנצח: יובל מאיה, אסף פדיה ואיציק מאיה- שלושת השותפים מגיעים מעולמות תוכן שונים, אשר משלימים זה את זה. יובל- חי ונושם את עולם הבנייה. כבר למעלה משלושים שנה שיובל מנהל ומבצע עשרות פרויקטים מובילים בפתח תקוה.

איציק מגיע מתחום ניהול מערכות גדולות. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל אפקון מערכות ובעבר ראש מחלקת אלקטרוניקה בחיל הים, משם השתחרר בדרגת אל"מ, ובעל ניסיון רב בניהול מורכב של אלפי עובדים, אשר מצריך תיאום מערכות ותכנון קפדני של לוחות הזמנים. אסף מגיע מעולמות של ניהול מכירות ושיווק בחברות מובילות במשק, בהן השכיל לפתח תודעת שירות איכותית ונדירה.

תשוקה האדירה שלהם להנעת פרויקטים בתחום הנדל"ן, הדמיה: וולפסון pivot studio

תשוקה האדירה שלהם להנעת פרויקטים בתחום הנדל"ן, הדמיה: וולפסון pivot studio

השילוב המוצלח של תחומי הידע והניסיון העשיר של שלושת השותפים בנוסף לתשוקה האדירה שלהם להנעת פרויקטים בתחום הנדל"ן הובילו להצלחה גדולה של החברה בשנה האחרונה בקידום מספר פרויקטים בפתח תקוה.

ההיכרות רבת השנים של שלושת השותפים הן ברמה העסקית והן ברמה החברית מביאה עימה הרבה הנאה וחדווה לעשייה המקצועית שלהם. אסף מספר כי בעבר רכש פעמיים מהחברה של יובל דירה, וכל רכישה שכזו הייתה הצלחה ממשית. "בכל פעם נכנסתי כ-5 חודשים לפני תאריך היעד של החוזה, כך שברור לי שבחרתי שותף מצוין. אנחנו מביאים את החברות שלנו לעבודה, נהנים ממנה ורוצים שהלקוחות יהנו איתנו. המוטו שלנו הוא: 'הבית שלכם, העיר שלכם – הכיף שלנו".

אחד המאפיינים המייחדים את חברת מאיה את פדיה ומבדלים אותה מחברות נדל"ן רבות אחרות, היא נוכחותם של השותפים בחברה בשטח, דבר אשר מהווה זרז לקידום תהליך הבנייה.

"אנחנו עם האצבע על הדופק בכל אספקט שקורה בבניין", אומר אסף, "אם אחד מבעלי המקצוע בשטח צריך תשובה, היא מתקבלת באותו רגע, וכך התהליך רציף. בנוסף, אנו מקיימים דיון שבועי ובודקים כל אתר ברמה היומיומית, השבועית והחודשית. תהליך הבנייה הוא  מהיר, הודות לכך שאנו בשטח, וזאת משום שבאופן טבעי כאשר הבעלים בשטח כולם עובדים במרץ ויש יותר מוטיבציה, בייחוד כאשר העובדים רואים את ההשקעה היומיומית של כל אחד מאיתנו".

חברת מאיה את פדיה ידועה בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה. אסף מדגיש שבחירת החומרים  נעשית ללא פשרות. "אנחנו כאן כדי להישאר לטווח ארוך. האיכות הגבוהה בה מתבצעת העבודה היא כרטיס הביקור שלנו. חשוב לנו כי הבנין יהיה מעוצב, ברמת גימור גבוהה ומחומרי גימור איכותיים , והכול כמובן לפי התקן".

עצם הנוכחות של בעלי החברה בשטח מבטיחה כי הטיפול בדיירים נעשה באופן אישי על ידם ולא באמצעות מתווכים כפי שעושות רוב החברות.

תשוקה אדירה להנעת פרויקטים בתחום הנדל"ן. הדמיה: כרמלי 24

תשוקה אדירה להנעת פרויקטים בתחום הנדל"ן. הדמיה: כרמלי 24

נכון להיום, לחברה יש מספר פרויקטים שהיא מקדמת במקביל בתחום ההתחדשות העירונית. בפרויקטים שפזורים ברחובות כרמלי, וולפסון, בלפור, פרנקפורטר ועוד נבנות מאות יחידות דיור. החברה מבצעת פרויקטים מגוונים בעולם הבנייה, ומתמחה בתמ"א 38/2 – הריסה ובינוי. הצורך לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו, ולייעל תהליכי עבודה הביא את בעלי חברת מאיה את פדיה למקם את משרדיהם במבנה בו נמצא מנהל ההנדסה של עיריית פתח תקוה.

הקרבה  לאנשי המפתח בתחום וההבנה העמוקה ברגולציה, מסייעת לקדם ולקצר בצורה משמעותית את תהליכי הבנייה.
שילוב כל המרכיבים להצלחה, והמנוע האדיר שאיתו נעים השותפים קדימה, הביאו את חברת מאיה את פדיה לבסס את מקומה ולהיות אחת החברות המובילות בקידום פרויקטי נדל"ן בעיר פתח תקווה ובשכנותיה.

 

ליצירת קשר עם חברת מאיה את פדיה

אסף [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר