עיצוב גבות בשיטת השערה: הכירו את מיטל סלם. צילום: אורלי שניידר
עיצוב גבות בשיטת השערה: הכירו את מיטל סלם. צילום: אורלי שניידר

עיצוב גבות בשיטת השערה: הכירו את מיטל סלם

עולם הטכנולוגיה המתקדם, מאפשר לנו לשדרג את המראה בטכניקות חדשניות המשוות מראה צעיר, רענן ויפה. אבל הדרישה לגבות יפות וטבעיות, תמיד קיימת. בכתבה הבאה- ראיון עם מיטל סלם: מעצבת הגבות שתיצור לך גבות מותאמות במיוחד לתווי פנייך

פורסם בתאריך: 3.12.20 15:07

לא בוחלת בידע

מיטל, בונת ציפורניים ומאפרת במומחיותה, מציעה שירותי בניית ציפורניים, איפור לאירועים, איפור קבוע והרמת ריסים. היא בעלת ניסיון נרחב של 20 שנה בתחום בציפורניים ו-15 שנה באיפור קבוע.  למרות כל הידע והניסיון שצברה, מיטל דוגלת בהתחדשות והשתפרות באופן תמידי, ומקפידה לעבור הכשרות מתקדמות בכל טכניקה חדשה שיוצאת.

מתוך רצונה להיות בקיאה בכל תחום עבור לקוחותיה, היא החליטה להירשם ללימודי עיצוב ואיפור הגבות, ב"מג'יק קוסמטיק", הוסיפה ידע גם בקורס של "מדלן" והעמיקה אצל "חנית כהן", בהכשרה של מיקרו בליידינג. כיום, היא מקבלת את לקוחותיה בקליניקה שלה בפתח תקווה, אשר מצוידת במכשור החדשני והמתקדם ביותר שקיים בשוק, ומספקת שירותי יופי איכותיים ובטוחים בסבלנות ובאדיבות רבה.

טכניקות שונות להתאמה מושלמת

מיטל משלבת את עבודת עיצוב הגבות בשיטת השערה, מיקרו בליידינג, ובשיטת הפודרה. "אני לא עובדת עם שבלונות, אני בונה לכל לקוחה את הגבה המתאימה לה", מסבירה מיטל, "בעזרת סרגלים ומדידה מדויקת, אני בונה סימטריה לגבות. זה החלק הכי חשוב שאני מקדישה לו את כל תשומת לב ואת רוב הזמן".

שימוש בחומרים המאושרים על-ידי משרד הבריאות בלבד. צילום עצמי

שימוש בחומרים המאושרים על-ידי משרד הבריאות בלבד. צילום עצמי

שיטת מיקרו בליידינג מתבססת על איפור קבוע במראה טבעי– דרך יצירת שערות דקיקות המשתלבות עם השערה הטבעית של הלקוחה ויוצרות מראה של גבות יותר מלאות וסימטריות, בהתאמה לגוון העור והשיער. בשיטת הפודרה, אשר בנויה על רעיון של הצללה, יוצרים את המראה הטבעי דרך החדרת פיגמנט במחט דקיקה, כאשר שיטה זו מתאימה יותר לנשים בעלות גבות דלילות ביותר או שעשו קעקוע בעבר ולא יכולות להסירו.

"עבודה איכותית נמדדת גם בטיב החומרים"

מיטל שחורטת על דגלה שירות מקצועי וחם, עושה שימוש בחומרים המאושרים על-ידי משרד הבריאות בלבד. היא בוררת אותם לאחר בדיקה קפדנית וקריאה של המלצות וחוות דעת, כדי לספק ללקוחותיה את הטוב ביותר. הפיגמנטים שבשימוש מיטל הם מחברת פיבראוס, האיכותיים בשוק, ותהליך הדהייה שלהם הוא עדין כך שהגוון לא משתנה, אלא פשוט מתבהר ומאפשר חידוש לחיזוק הצבע.

"צבע הגבות, בשתי השיטות, מחזיק בין שנה לשנה ושמונה חודשים, תלוי בעור ובחשיפה לשמש" אומרת מיטל, "טיפול אורך בין שעה וחצי לשעתיים והצורך הוא לבצע שני טיפולים לפחות. בעור שומני הייתי ממליצה ללקוחה 3 טיפולים, כדי שהפיגמנט ייתפס בצורה מיטבית, ולעיתים אני משלבת עבורה את הפודרה יחד עם המיקרו-בליידינג". לקוחות מעידות שהכאב אמנם תלוי בסף הכאב האישי, אך הוא מאד מינורי, סוג של שריטה עדינה. לאחר יצירת הצורה, מיטל עוברת על כל הגבה עם ג'ל מאלחש כדי למזער את הכאב למינימלי ביותר.

מיקרו בליידינג מקצועי. צילום עצמי

מיקרו בליידינג מקצועי. צילום עצמי

 שירות משפחתי

עבודתה של מיטל, היא הרבה מעבר ליחסי ספק ולקוח. עבורה הלקוחות הן כמו משפחה. הקליניקה שלה מעוצבת בצורה חמימה, ביתית ואסתטית, כדי לאפשר ללקוחה חווית שירות נקייה ונעימה. מיטל מקפידה על חיטוי הקליניקה, בין לקוחה ללקוחה, במיוחד בימי הקורונה.

"אני אוהבת להקדיש לכל לקוחה את הזמן הדרוש לה לתהליך, גם אם למישהי יותר קשה או כואב, חשוב לי לתת לה את מלוא תשומת הלב, להסביר את כל התהליך", היא מסכמת, "נוצר קשר חברי בינינו, אני ממש מלווה אותן במשך חוויות חייהן– לידות, שמחות, נכדים. אני מכירה אותן, יודעת מה הן אוהבות וככה הן מגיעות אליי בהמלצות מפה לאוזן. אני נהנית מהעבודה כי אני הופכת אנשים למאושרים. זה כיף ליצור משהו חדש, ובמיוחד התחושה שלקוחה מסתכלת על עצמה במראה והיא מרוצה בזכות העבודה שלי".

 

מיטל ביוטי סטייל

טלפון: 050-2774498

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר