צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס
צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס

משרד הפרסום והדיגיטל של ענף הרכב: אלון סוזי

הוא מלווה מוסכים ומרכזי שירות ומכירה רבים בארץ, מומחה במתן כלים ופתרונות שיווקיים, פרסומיים ודיגיטליים ומוביל אותם לעבר ביצועים חדשים והישגים משמעותיים. משרד הפרסום אלון סוזי - המנוע העוצמתי שעומד מאחורי ענף הרכב

פורסם בתאריך: 24.12.20 09:49

משרד הפרסום והדיגיטל "אלון סוזי" הפך בשנים האחרונות לשם דבר בתחום הפרסום והשיווק בענף הרכב בארץ. מדובר במשרד פרסום ייחודי המעניק שירותי פרסום, שיווק ודיגיטל אך ורק לעסקים מענף הרכב, שעומד מאחוריו איש שיווק עתיר ניסיון, שיצר מניפה רחבה ומקיפה של שירותים ופתרונות חדשניים.

משרד הפרסום והדיגיטל אלון סוזי, מורשה לענף הרכב, החל את פעילותו בשנת 2009 ומאז צבר ניסיון מקצועי רב בעבודה עם למעלה מ-120 מרכזי שירות, מוסכים ואולמות תצוגה, מותגי רכב ויבואנים (טויוטה, מאזדה, פורד, BMW, יונדאי, מיצובישי, קיה, יגואר, אסטון מרטין, רנו, ניסאן, שברולט, איסוזו, סוזוקי, פיג'ו, סיטרואן, סקודה, VW ונוספים).

כמו כן הוביל המשרד מעל ל-600 אירועי מכירות והשקה, מבצעים לשירותי מוסך וקמפיינים ללקוחות חדשים וקיימים, לצד ניהול דאטה ומועדוני לקוחות לענף הרכב של מעל ל-500 אלף בני אדם.

צוות משרד הפרסום אלון סוזי: משמאל למעלה – רויטל לירון – מנהלת סטודיו ולקוחות, נטלי ברקוביץ' – מעצבת גרפית, הדר אייזנברג – אחראית דיגיטל. משמאל למטה: שרית זהבי-סוזי – מנהלת תוכן, אלון סוזי – מנכ"ל ואסטרטגיה, משה בוינג'ו – אחראי דיגיטל. צילום: תומר אלמקייס

צוות משרד הפרסום אלון סוזי: משמאל למעלה – רויטל לירון – מנהלת סטודיו ולקוחות, נטלי ברקוביץ' – מעצבת גרפית, הדר אייזנברג – אחראית דיגיטל. משמאל למטה: שרית זהבי-סוזי – מנהלת תוכן, אלון סוזי – מנכ"ל ואסטרטגיה, משה בוינג'ו – אחראי דיגיטל. צילום: תומר אלמקייס

אלון סוזי, לשעבר איש ניהול בחברות מדיה בכירות במשק, יצא בשנת 2009 לדרך עצמאית והקים משרד פרסום. "במהלך השנים, ככל שהכרתי יותר ויותר את ענף הרכב ושקעתי אליו, גיליתי עד כמה הוא מעניין, מתחדש ורבגוני", הוא מסביר את ההחלטה פורצת הדרך למקד את המשרד שבניהולו בענף הרכב.

"תוך כדי תנועה גיליתי אלו שינויים מהותיים ופעולות חכמות אפשר ליצור ולפתח בו כדי לחבר אותו בצורה חכמה ומתקדמת לעולם חדש של שינויים, גמישות, יצירתיות וראייה ארוכת טווח.

"לקחנו שיטות, מתודות ופלטפורמות של פרסום ושיווק, פיתחנו אותן ויצרנו התאמות שונות ומגוונות למוסכים, מרכזי שירות ומרכזי מכירה, עם יכולת להתאים אותן באופן אישי לצרכיו הספציפיים של מנהל/בעל מרכז השירות או/ו המכירה. כל מרכז שירות ומכירה עומד בפני עצמו והוא עולם ומלואו. אנחנו יודעים לראות ולפענח גם את רמת המקרו וגם את רמת המיקרו".

בזכות המומחיות שנוצרה, באלון סוזי בחרו להיות משרד שיודע לספק שירותים באופן המקסימלי והמתקדם ביותר לענף אחד. "נדרשת מומחיות", מודה אלון. "ענף הרכב הוא ענף ייחודי שדורש ידע והכרות מעמיקה עם אופי הפעילות, השפה וההיבטים המקצועיים השונים.

"האלמנטים הפרסומיים דורשים היום מיקוד, הלקוחות מצפים ליותר והתחרות בענף גדלה מיום ליום. זו לא רק היכולת ליצור קמפיין פרסומי טוב או פעולת שיווק חזקה, יש צורך להכיר מקרוב את ההתנהלות הפנימית והאמתית במרכזי השירות והמכירה.

"צריך טיפול מקצועי בלידים שמגיעים, מענה אישי ושירותי ללקוח, פעולות שיווק ומכירות שונות וריכוז מערכתי של כל הנתונים על מנת שבעל מרכז השירות והמכירה יקבל תמונה מלאה".

אלון סוזי וצוות המשרד למדו לאורך השנים את נקודות התורפה, הבעיות והמשתנים הצפויים וגם לעיתים הבלתי צפויים שקיימים בענף הרכב. "אני חושב שאנחנו מכירים היום את כל נקודות התורפה האפשריות, ומצליחים ללמוד מהר מאוד את נקודות התורפה החדשות שצצות תוך כדי תנועה", מפרט אלון.

"כשאני מגיע לפגישה ראשונה במרכז שירות ו/או מכירה, כבר במהלכה אני מאתר את נקודות התורפה והחוזק של המקום. בגלל התחרות בענף בעלי המוסכים, מרכזי השירות והמכירה נדרשים להחזיק ולשמר את מעגל הלקוחות הקיים ובמקביל ליצור תנועה של לקוחות חדשים.

"השירות שניתן היום ללקוח הוא הרבה מעבר לטיפול ברכב או מכירת הרכב. מעבר לעובדה שהלקוח היום צריך לקבל שירות איכותי ומקצועי, צריכים להעניק לו שירותים משלימים כדי שיהיה לו משתלם, יעיל ונעים.

"אנחנו יודעים לפנות הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים באמצעים שונים, להפעיל אוטומציות חכמות ולהעניק לצוותים במרכזי השירות והמכירה את הידע המקצועי שיאפשר להם לנהל תהליכי מכירות ושירות טובים".

צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס

צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס

צוות המשרד מעניק תחת קורת גג אחת מניפה מקצועית מקיפה ללקוחותיו, כשהכל נבנה במלאכת מחשבת ומתוך הסתכלות מערכתית: אתר אינטרנט, פייסבוק, גוגל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות, תקשורת חכמה עם הלקוח, מועדון לקוחות, תסריטי שיחה של שירות/מכירה, שילוט במרכז השירות/מכירה עצמו ועוד.

"לפני שאנחנו נכנסים לפעולה אנחנו קודם כל מכינים תוכנית אסטרטגית מאוד ברורה", מסביר אלון. "התוכנית הזו מורכבת מקמפיינים בגוגל, ברשתות החברתיות ובערוצים דיגיטליים שונים, טרגוט של קהל היעד, בנייה של מסרים מדויקים להנעה לפעולה ושימוש במאגר הנתונים של מוסכית\נשר\הקופה שלהם.

"אנחנו הופכים להיות מנהלי השיווק החיצוניים של העסק, אבל גם כאלה שמלמדים אותם שימוש בטכנולוגיות ניהול ושיווק חכמות ואוטומטיות. אנחנו לא רוצים רק ליצור ריבוי כניסות של לקוחות אליהם, אלא גם לעזור להם להתייעל ולתקשר בצורה נכונה וחכמה עם הלקוחות ועם העובדים שמסביבם".

אנשי הצוות של משרד הפרסום אלון סוזי הם לא מאלה שיושבים ב"מגדל השן" ומנהלים משם את כל התהליך. אלון סוזי יוצא כל הזמן לשטח, נפגש באופן קבוע עם לקוחותיו וצוות משרדו מתנהל באופן שוטף מול עובדי מרכזי השירות והמכירה.

"יש לנו קבוצות וואטסאפ של הלקוחות שלנו, ואנחנו שם 24/7 – מעדכנים, מתעדכנים, מדווחים, משתפים, מטפלים, מדייקים. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל שלב ושלב ולאורך כל הדרך. אנחנו לא רק מסתכלים על הכאן ועכשיו", מבהיר אלון. "אנחנו תמיד שואפים להביא את הלקוח למצב שהעסק שלו ישגשג ויצמח לאורך זמן, גם בתקופות משבר, כגון התקופה שאנחנו חווים כיום. אנחנו נוסעים איתם למרחקים ארוכים ויחד, מהמושב האחורי, דוחפים ומניעים אותם כל הדרך אל ההצלחה".

בעלי מוסכים, מרכזי שירות ואולמות תצוגה בענף הרכב – מוזמנים ליצור קשר עם משרד הפרסום אלון סוזי, להתייעץ ולקבל פרטים נוספים. שם ישמחו לצאת אתכם לדרך חדשה ולתרום מהידע ומהניסיון שלהם.

מעבר לאתר החברה

טלפון:

073-7750552

צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס

צוות משרד הפרסום אלון סוזי, צילום: תומר אלמקייס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר