CoolPool & Sport חדר כושר בבית (צילום פרטי)
CoolPool & Sport חדר כושר בבית (צילום פרטי)

חדר כושר אצלכם בבית: CoolPool & Sport מזמינים אתכם לזוז

ענף הכושר הביתי צובר תאוצה ואתם ממש לא רוצים להישאר מאחור. במקום להוציא כסף על מינוי חודשי לחדר הכושר או לחפש מאמן אישי, CoolPool & Sport מציעים לכם מגוון מוצרי כושר בפתח תקווה עד הבית, במחירים חסרי תחרות ועם ליווי צמוד שיגרום לכם להזיע

פורסם בתאריך: 25.1.21 20:27

אתם בטח מכירים את זה. נרשמתם לחדר הכושר, אבל אין לכם באמת מושג איך הוא נראה מבפנים. וגם אם כן, סביר להניח שמצאתם את עצמכם ממתינים למכשיר כזה או אחר שיתפנה. ובכלל, רק אחרי ששילמתם על מינוי חודשי גיליתם שהוא לא כולל חוגים ושאר תוספות. כן, להחליט להיכנס לכושר זה אולי קל, אבל להתמיד בו זה כבר הרבה יותר קשה. CoolPool & Sport הופכים את עולם הכושר שלכם להרבה יותר פשוט ועל הדרך גם חוסכים לכם הרבה מאוד כסף. אצלם תוכלו למצוא מגוון מוצרי כושר ואביזרי ספורט בפתח תקווה במחירים חסרי תחרות, מבלי לצאת מהבית וכאלה שילוו אתכם לתמיד.

אז למה לי כושר עכשיו?

השאלה היא למה לא? ספורט הוא לא נחלתם של אלה שכושר הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום שלהם. הוא הרבה יותר משריפת קלוריות וחיטוב הגוף. הוא מה שעוזר לנו לנשום כשאנחנו מרגישים חנוקים, הוא מעלה את מצב הרוח והוא סיבה מצוינת לשמירת אורח חיים בריא. אז גם אם אתם מתאמנים ותיקים או כאלה שרוצים להתחיל ולא יודעים מאיפה, ומשהו מכל אחת מהסיבות מדבר אליכם, הכתובת שלכם היא אחת – CoolPool & Sport רשת בריכות השחייה ומוצרי הכושר והספורט מהמובילים בתחום.

CoolPool & Sport אביזרי כושר (צילום פרטי)

CoolPool & Sport אביזרי כושר (צילום פרטי)

למה CoolPool & Sport?

גם כאן השאלה היא למה לא? רשת CoolPool & Sport היא אחת מהחברות המובילות בארץ לייבוא ושיווק בריכות שחייה, ג'קוזי לבית ולגינה ומערכות ספא בעלת מוניטין של 10 שנים. עם קהל לקוחות נאמן, שירות מקצועי והתחייבות לספק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, החליטה הרשת להתרחב גם לעולם הכושר הביתי והיא נחשבת לאחת מהספקיות הגדולות לייבוא ולשיווק מכשירי כושר ואביזרי ספורט מהמותגים המובילים בעולם.

מה מחכה לי שם?

גם באתר וגם בכל סניפי הרשת תוכלו למצוא עולם ומלואו. החל מאופני כושר, מסלולי ריצה, מכשירי חיטוב, מולטי טריינירים, אליפטיקלים, ספות כושר וקרוספיט, ועד גומיות, משקולות, רצועות, מזרני אימון, אירובי ואביזרים נלווים נוספים. לרשת CoolPool & Sport 3 סניפים הממוקמים בחיפה, פתח-תקווה ואילת. בכל החנויות, שבחיפה ובפתח תקווה משתרעות על לא פחות מ-300 מטרים, תמצאו לצד ההיצע הרחב גם צוות שירות שילווה אתכם מרגע ההתלבטות ועד אחרי המכירה.

CoolPool & Sport מוצרי ספורט בפתח תקווה (צילום פרטי)

CoolPool & Sport מוצרי ספורט בפתח תקווה (צילום פרטי)

נשמע מעולה, מה עושים עכשיו?

פשוט מתקשרים או מגיעים לסניפים. גם אתם מתאמנים מנוסים, מאמנים או מתחילים – בדיוק בשביל זה נציגי השירות שם כדי לתת לכם רשת ביטחון ותחושה שאתם לא לבד. הם זמינים עבורכם לכל שאלה, יתאימו לכם את המוצרים הטובים ביותר, יעזרו לכם למפות את הצרכים וינחו אתכם למה שמתאים לכם ביותר. כמי שחרטו על דגלם את השירות ללקוח כדבר הראשון והחשוב ביותר, הליווי המקצועי והאישי לא מסתיים ברגע הקנייה. נציגי השירות זמינים לכם בזמן אמת, בצ'אט ובטלפון ובכל עת תוכלו לקבל ייעוץ והתאמת מוצרים. מומלץ גם להגיע לחנויות הרשת כדי להתנסות במוצרים, לקבל את ההסברים המדויקים ולהתאים את האביזרים הטובים ביותר עבורכם.

ואם טרם השתכנעתם, הנה עוד כמה סיבות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. כל מוצר שנרכש באתר או באחת החנויות ואינו לשביעות רצונכם, ניתן להחזיר בתוך 14 יום מיום הרכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן ומבלי לשאול שאלות. שירות המשלוחים און ליין מתחייב לספק כל מוצר בממוצע תוך 3 ימי עסקים והמחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק ולגמרי שווה להזיע בשבילם.

אז למה אתם מחכים? בוא לבחור מהמגוון הרחב של רשת  CoolPool&Sport את אביזרי הכושר הטובים ביותר. כי בסופו של דבר, אימון אישי הוא רק אתם עם עצמכם. ובינינו, זה הכי כיף שיש.

סניפי הרשת:

סניף חיפה רחוב חלוצי התעשייה 11, צומת קריית אתא

סניף פתח תקווה רחוב גזית 3, צומת סגולה

סניף אילת רחוב המוצר 17

טלפון: 2366*

לאתר הרשת

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר