מדנט. צילום - התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט
מדנט. צילום - התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

מדנט מכשירי שמיעה: חזית הטכנולוגיה גם כאן בפתח תקוה

החברה המשפחתית הוותיקה למכשירי שמיעה, מציגה את הדור הבא של האביזרים: עיצוב מוקפד והתאמה מקסימלית שמחזירה את הצלילים לחיים

פורסם בתאריך: 26.1.21 20:07

יש מקומות שבהם אין מקום לפשרות. כאשר מדובר במכשירי שמיעה, הבחירה באנשי מקצוע מנוסים היא לא פחות מהכרחית, על רקע הרגישות והאחריות הרבה הכרוכה בבחירת מכשיר שמיעה מתאים.

בחברת מדנט מכשירי שמיעה מכירים היטב ולעומק את התחום מכשירי השמיעה. בחברה, בעלת ותק של כ-60 שנה, מתמחים באיתור לקויות שמיעה על ידי קלינאי תקשורת מקצועיים ומנוסים, המוכרים ופועלים בבתי חולים ובמוסדות חינוך. זאת, תוך שימוש במכשור וציוד דיאגנוסטי מתקדם.

החברה המשפחתית מדנט החלה את דרכה בבאר שבע. מאז הספיקה להתרחב לכל חלקי הארץ, ולהעניק שירותים מקצועיים ולהפעיל מכוני שמיעה גם כאן, באזור חיפה. ולמרות ההתרחבות מקפידים במדנט לשמור על אווירה משפחתית, אישית וחמה.

כדי להעניק את השירות המקצועי והמדויק הנדרש, צוות העובדים המיומן של מדנט כולל קלינאי תקשורת מובילים, המעניקים שירות מקיף ומקצועי בכל סניפי החברה. מי שמובילה את הצוות ומלווה אותו היא הקלינאית הראשית של החברה, איילה ולדמן. בנוסף, לחברה מערך טכנאים ומעבדה מתקדמת לייצור מכשירי שמיעה, אזניות ואטמים. במעדה מבצעת בקרת איכות קפדנית על טיב המוצר, וכיום היא מספקת שירותים מקיפים לעשרות מכוני שמיעה.

מהרופא למכשיר שמיעה: תהליך אישי לחברי כל קופות החולים

לחברת מדנט מכשירי שמיעה מוכרת על ידי כל קופות החולים ומספקת שירות לכולן. על התהליך מסביר רונן אוזן, נציג החברה: "כאשר הרופא מגלה חשש לבעיית שמיעה, הוא נותן למטופל הפניה לשיקום שמיעתי, וכך הוא מגיע אלינו. התהליך מתחיל למעשה טלפונית מרגע שישנה הפניה. אנו משוחחים עם המטופל לעומק, וקובעים לו תור לייעוץ ובדיקה מקיפה".

איילה ולדמן מוסיפה: "לאחר שהמטופל מגיע אלינו, כבר בפגישה הראשונה נערכות לו בדיקות מקיפות על ידי קלינאי תקשורת מיומן. אנו ממליצים להגיע לבדיקות עם ליווי של בן משפחה, כדי שנוכל להעניק הדרכה ובנוסף כדי להבין לעומק את אורח החיים הרחב של המטופל, הכולל שאלות על מקום העבודה, תכיפות ותדירות נסיעות, זיהוי בעיות מוטוריות בידיים או קושי בתפעול. התשובות לשאלות אלה מסייעות לנו להציע מכשיר שמיעה שמתאים לאורח חייו של המטופל", מוסיפה.

מדנט . צילום - התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

מדנט . צילום – התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

כיצד מותאם מכשיר השמיעה

בחברת מדנט שמים דגש על הליך קפדני והתאמה מדויקת של מכשיר השמיעה. "חשוב שהמכשיר יתאים באופן אישי לכל מטופל ולאורח חייו", אומרת איילה ולדמן. "לאחר שנערכת התאמה הראשונית, אנו מזינים למחשב את הבדיקה שנערכה למטופל, ואיננו מסתפקים בכך, זו בדיקה לא מספיק מדויקת. הסיבה לכך היא שמהרגע שהצליל יוצא מהמכשיר ועד שהוא מגיע לאוזניים נוצר הבדל שמשתנה בין כל אדם".

"לכן, כדי ליצור התאמה מדויקת של המכשיר לאוזניים, אנו משתמשים בטכניקה הייחודית –REM – Real Ear Measurement  שבה אנו מכניסים מיקרופון זעיר לתעלת השמע, קרוב לעור התוף. לאחר מכן, אנו מכניסים את מכשיר השמיעה לאוזן ועורכים בדיקה נוספת. המערכת שבה אנו משתמשים מזהה סטיות בתדרים ומתקנת אותם, עד שאנו מגיעים לעוצמה הרצויה".

מחזית הטכנולוגיה: מכשירי שמיעה מתקדמים

יתרון נוסף של חברת מדנט מכשירי שמיעה נעוץ בכך שמדובר ביבואנית הבלעדית של מכשירי השמיעה המתקדמים של החברה השוויצרית – Bernafon, אחת החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה, כאשר התפעול ותיקון המכשירים מתבצע במעבדות ייעודיות עם צוות טכנאים מיומן ומקצועי.

"בתחום מכשירי השמיעה המכשירים שלנו הם פסגת הטכנולוגיה, גם מבחינת תצורתם וגם מבחינת איכות הצליל שמופק מהם", אומר רונן אוזן. "ניתן למקם את המכשירים הן בתוך האוזן והן מאחוריה, ויש גם דגמים שהם כמעט בלתי נראים".

אוזן מוסיף כי למכשירי חברתBernafon  יכולת עיבוד צליל בטכנולוגיית   Chanel Free  ברמה כמעט זהה לצליל הטבעי. טכנולוגיה זו מוגדרת כפטנט, כאשר מכשיר השמיעה קולט את הצלילים מהסביבה, ומערכת הדחיסה המתקדמת מטפלת בכל צליל בהתאם לעוצמתו. זאת, בהתאמה לרמת השמיעה של הלקוח.

"הפטנט הייחודי במכשירים מתגבר על חלוקת הצליל לטווחי תדרים ולערוצים", מסביר אוזן, "שלא כמו במכשירים אחרים, הפלט של מכשירי Bernafon אינו מגיע לאוזן באמצעות מערכת ערוצית, ולכן הצליל הרבה יותר חלק, וגם מידע חיוני או צלילים חלשים מועברים".

לאורך כל הדרך: ליווי מקצועי

התאמת מכשיר שמיעה נעשית בתהליך ארוך שבמסגרתו המוח עובר למידה מחדש של שמיעה, הסתגלות למכשיר ובעצם למעבר מעולם שקט לכזה שעמוס בצלילים. "אנו מסבירים בפירוט למטופלים את השלבים בתהליך המורכב, שמצריך בדיקות שמיעה כדי שנבצע התאמה", אומרת ולדמן ומוסיפה כי הצוות מלווה את המטופלים בסבלנות רבה לאורך הדרך, תוך ביצוע אימוני שמיעה ותמיכה בהסתגלות למכשיר".

הליווי מצד הצוות כולל גם סיוע בכל הקשור להתנהלות המטופלים מול קופות החולים וגופים המעורבים בתהליך, בהם מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות, אגף השיקום ומשרד הביטחון. "מאוד חשוב לנו לתת ללקוחות ליווי ומעטפת מכל הכיוונים, ובמקביל להעניק לקהילה סביבנו ובאזור הסניפים שלנו. זאת הסיבה שאנחנו מספקים בהתנדבות הרצאות וימי עיון לגופים ומוסדות שונים. אנו רוצים להגביר את המודעות לפתרונות הקיימים לבעיות שמיעה", אומר אוזן.

אילה ולדמן מוסיפה כי "כשאני מגיעה לכל אחד מהסניפים הרבים שלנו ברחבי הארץ, אני שמחה למצוא בכל אחד מהסניפים יחס החם והמשפחתי. היחס הזה מאפיין את חברת מדנט מכשירי שמיעה". "אנו מקבלים מכתבי תודה רבים מהמטופלים שלנו, ושמחים להעניק להם בחזרה שירות מצוין, מקצועי וסבלני", מסכם אוזן.

מדנט מכשירי שמיעה
טלפון: 072-395-0542
פריסת סניפים רחבה בכל הארץ>>
מעבר לאתר>>
מעבר לפייסבוק>>

 התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר