לא עוד סופרמרקט, אלא הרבה יותר. סטופמרקט (צילום: יח"צ)
לא עוד סופרמרקט, אלא הרבה יותר. סטופמרקט (צילום: יח"צ)

סטופמרקט: פשוט חוויה לקנות, שבעה ימים בשבוע

מחלקות עתירות שירות של בשר ועופות טריים, תבלינים, גבינות ויינות, שוק פירות וירקות באיכות ללא פשרות ובמבצעים ללא תחרות, מבחר עצום של מוצרים בלעדיים, תודעת שירות גבוהה, נוחיות קנייה מקסימלית בלי להיתקע במעברים או בתורים וזמינות לאורך כל שעות היום גם בשישי-שבת, בערבי חג וחג. צריכים עוד סיבות שישכנעו אתכם מדוע קניות לחג עושים רק ברשת סטופמרקט?

פורסם בתאריך: 9.3.21 18:08

אני לא קונה בסופרמרקטים. נקודה. אין לי סבלנות, בדרך כלל אני מתקשה למצוא את מה שאני צריכה, וכשאני כבר מוצאת את המדף המיוחל, מה שאני צריכה בדיוק נגמר, ועוד לא אמרתי מילה וחצי מילה על התור האינסופי המשתרך בקופות שמבזבז לי לפחות שעה יקרה ביום עמוס. אז אני לא קונה בסופרמרקטים, אבל אני כן קונה בסטופמרקט – וזה לא אוקסימורון – מהסיבה הפשוטה: סטופמרקט היא לא עוד רשת סופרמרקטים, היא הרבה-הרבה יותר.

מיום צאתה לדרך בשנת 2000 מקפידה רשת סטופמרקט לבדל את עצמה מכל הרשתות הקמעונאיות האחרות, ויודעת להפוך כל קנייה לחוויה מהנה. כל סניפיה מעוצבים בסטנדרטים ארכיטקטוניים גבוהים, שתומכים בתודעת השירות הגבוהה של הרשת.

 

גבינות משובחות מהארץ ומחו"ל. מעדניית הגבינות (צילום: יח"צ)

גבינות משובחות מהארץ ומחו"ל. מעדניית הגבינות (צילום: יח"צ)

 

בסטופמרקט לא תמצאו את עצמכם נתקעים במעבר צר עם עוד 10 עגלות, שכן סניפי הרשת משתרעים על אלפי מ"ר, והמעברים בין המדפים הם כה רחבים, כך שכמה עגלות עוברות בהם בבטחה בלי "פקקים" מתישים ו"תאונות" מיותרות. מבחר המוצרים הוא עצום – יש הכל מכל, ולא רק שדבר לא חסר, בסטופמרקט יש עשרות אלפי מותגים ייחודיים לרשת, שלא תמצאו אותם בשום סופרמרקט אחר.

סיימתם את הקניות, העמסתם את העגלה מלוא הטנא ואתם בדרככם לקופה? תשכחו מכל מה שידעתם על לעמוד שעות בתור. בסטופמרקט לא חוסכים בכוח אדם, הקופות מאוישות בהתאם, ואם צריך גם עד הקופה האחרונה שבהן. כן, בסטופמרקט חוסכים לכם זמן יקר. תודעת שירות גבוהה, קוראים לזה.

 

מחלקת יינות מקצועית, ענקית ומפוארת (צילום: יח"צ)

מחלקת יינות מקצועית, ענקית ומפוארת (צילום: יח"צ)

 

רשת סטופמרקט מתהדרת במחלקות עתירות שירות כמו מעדניית גבינות, שבה תמצאו מלבד המוצרים המוכרים, שלל גבינות משובחות ממחלבות בוטיק מהארץ ומחו"ל, מחלקת דגים טריים עם מבחר עצום של דגי ים, ואטליז גדול, המציע מוצרי בשר ועופות, חלקם בלעדיים לרשת, באיכות וטריות ללא פשרות. המשותף לכל המחלקות הללו, בנוסף לאיושן על ידי איש מקצוע, מבין עניין, הוא השירות האישי והיחס החם. רוצים את הדג נקי מכל קשקש? את העוף בלי נוצה אחת? את נתח הבשר מחולק לכמה חלקים? רק תגידו. בסטופמרקט יעשו לכם את העבודה.

מחלקת הפירות והירקות בסטופמרקט היא סיפור מופלא בפני עצמו וקשה להישאר אישים לנוכח המבחר האינסופי, הצבעים, הריחות, הטריות והאיכות. בימי חול פועלת מחלקת הפירות והירקות במתכונת של שוק ובמבצעים ללא תחרות. תחושה דומה תקבלו גם אל מול המדפים הבלתי נגמרים של התבלינים. חוויית הקנייה בסטופמרקט מתובלת היטב.

 

שירות אישי מאיש מקצוע. מחלקת הבשר והעופות (צילום: יח"צ)

שירות אישי מאיש מקצוע. מחלקת הבשר והעופות (צילום: יח"צ)

 

נכון לימי קורונה אלה, איש אינו יודע עדיין באיזו מתכונת נחגוג את ליל הסדר. 10 איש סביב השולחן? 20 אולי? דבר אחד בטוח, אנחנו נחגוג. גם בהכנות לחג באה לעזרתכם סטופמרקט עם מחלקת אוכל מוכן, המציעה את מיטב מטעמי השף, וגם כאן תשכחו מכל מה שידעתם עד כה. האוכל לא מגיע משום מפעל ייצור, אלא מוכן במקום, על ידי טבחיות וטבחים מקצועיים, ממיטב חומרי הגלם האיכותיים של הרשת. אז אם אתם שוקדים בימים אלה על שולחן החג ורוצים לטרוח כמה שפחות, ברשת סטופמרקט תמצאו תפריט עשיר וטעים מיוחד לפסח.

ואיך אפשר שולחן חג בלי יין? מחלקת היינות המקצועית, הענקית והמפוארת של סטופמרקט מציעה מבחר עצום של יינות מהארץ ומהעולם במבצעים ללא תחרות. ראו, הוזהרתם, השפע מבלבל, אבל תמיד יהיה מי שיסייע לכם בבחירת היינות הכי מדויקים לשולחן החג שלכם.

 

שוק פירות וירקות במבצעים ללא תחרות בימי חול (צילום: יח"צ)

שוק פירות וירקות במבצעים ללא תחרות בימי חול (צילום: יח"צ)

 

כרשת ששמה את תודעת השירות בראש מעייניה, רוב הסניפים של סטופמרקט פתוחים לשירותכם שבעה ימים בשבוע, כולל שישי-שבת ובערבי חג וחג, החל משעות הבוקר ועד 22:00. לזמני הפתיחה האלה יש השנה משנה חשיבות, שכן ערב פסח חל במוצאי שבת. סיימתם את הקניות לחג ושכחתם כמה מוצרים חיוניים למלאכת הבישול? סניפי סטופמרקט עומדים לרשותכם. החלטתם ביום החג לעשות עם המשפחה על האש, אבל אין לכם בשר טרי? סניפי סטופמרקט עומדים לרשותכם.

לסיכום, קבלו המלצה חמה ובצעו את הקניות לחג ברשת סטופמרקט. בגלל המבחר, בגלל האיכות והטריות, בגלל הניקיון המופתי, בגלל תודעת השירות הגבוהה ובגלל הזמינות. מובטחת לכם חוויית קנייה כבר מהרגע שבו יתברר לכם שאתם גם לא צריכים לשבור את הראש על חנייה. יש בשפע.

רשימת הסניפים הפתוחים שבעה ימים בשבוע: סניף חיפה (מרכז קסטרא), סניף קריות (מתחם I-WAY) סניף יגור (בכניסה לקיבוץ), סניף הרצליה (קניון ארנה), סניף בית חירות (קניון M הדרך), סניף נתניה ( מתחם סוהו), סניף הוד השרון (אזור התעשייה נווה נאמן), סניף ראשון לציון (מתחם G-CITY החדש, צמוד לסינמה סיטי).


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אהוד

    לא מוסרי להעביד עובדים בשבת. יום אחד לכולם מגיע להיות עם המשפחה. פשע על חשבון המסכנים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר