טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים
טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

הכינו ביתכם לחורף עם האיטום המושלם

מעוניינים לאטום או לשפץ מבנה? עם חברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" תהיו סמוכים ובטוחים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, עם אחריות לשנים ארוכות של בטיחות

פורסם בתאריך: 23.5.21 17:55

הקיץ כבר פה וזהו בדיוק הזמן הנכון לארגן את הבית לחורף בצורה המיטבית, אם באיטום גגות ומבנה, שיפוץ יסודי וכל הקשור בתחזוקה השוטפת של ביתכם, על מנת שתוסיפו ליהנות מאיכות חיים לשנים ארוכות בסביבת מגוריכם ולא למצוא את עצמכם נכנסים לעונת החורף כשתקרת ביתכם מטפטפת.

חברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים", צברה מוניטין רב בכל עבודות האיטום למבנים, גגות, קירות פנים וחוץ ומרפסות, לצד עבודות שיקום ושיפוץ נרחבות משלב השלד ועד למסירת המפתח.

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

בחברה עובדים עם הטכנולוגיות החדישות, חומרי הגלם הטובים ביותר, במקצועיות שאין שניה לה, עם כל התעודות הנדרשות, על מנת לספק לכם אחריות ובטיחות לשנים רבות.

הבעלים של החברה הוא טל טאובר, בעל תעודת קבלן איטום מטעם מכללת בילדינג, נתניה, שעוסק בתחום שנים רבות: "הרעיון המרכזי שעומד לנגד עיניי הוא 'הרגשה טובה לפני הכסף'. אנחנו נותנים את השירות הנכון והמתאים לכל לקוח, עם 100 אחוז הרגשת ביטחון, ליווי צמוד, עובדים בטכנולוגיות שחוסכות באנרגיה ובמחירים הכי הוגנים. תמצאו אותנו בזאפ, במדרג וההמלצות עלינו מדברות בעד עצמן".

בין השירותים שהחברה מציעה לכם תוכלו ליהנות מאיטום גגות, חלונות ומרפסות בכל השיטות – יריעות ביטומניות, משוריינות, PVC, זפת, התזה, הלבנת גגות, תוספות בנייה בבנייה ירוקה, שיפוץ ושיקום מבנים, עבודות שלד, עבודות בגובה, יציקות בטון ותחזוקה שוטפת של מבני משרדים, חברות ופרטיים.

טל טאובר (צילום: נירה טאובר)

טל טאובר (צילום: נירה טאובר)

חברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" בעלת תו תקן ישראלי, עובדת כקבלן משנה של חברת החשמל וגופים ומוסדות גדולים נוספים ברחבי הארץ ומבצעת כל עבודה תוך עמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

טל טאובר: "אני ממליץ ללקוחותיי לבצע בעונת הקיץ בדיקה יסודית לכל מבנה. בבדיקה אנו מאתרים נזילות, בעיות של עובש, רטיבות, או כל ליקוי אחר. בהחלט לא כדאי להגיע לעונת החורף עם קירות רטובים, מה גם שבעיות הרטיבות ידועות כמזיקות לבריאות שלנו".

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

בשקט בשקט עובדי החברה גם תורמים בקהילה ובמסגרת עמותת "שעות טובה" משפצים ואוטמים, בהתנדבות מלאה, בתים לאלה שידם אינה משגת.

אז למה אתם מחכים? הקדימו תרופה למכה, חייגו עוד היום לחברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" ותקבלו מענה מיידי ושירות אישי באחריות.

לפרטים נוספים, טל': 052-3484614

למעבר לדף הפייסבוק "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" >>>

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר