מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

איתור כספים אבודים: סיפורי ההצלחה של מיקי יקוטי

מרבית הלקוחות של מיקי יקוטי מגלים בזכותה אלפי שקלים אבודים, אחרים מבינים שיש להם עשרות ואף מאות אלפי שקלים שעליהם לא ידעו – אולי גם לכם יש כספים שאינכם מודעים לקיומם?

פורסם בתאריך: 7.6.21 23:31

כל אדם שעבד אי פעם בישראל, בין אם כשכיר או כעצמאי, עשוי להיות בעליהם החוקי של כספים ש"נשכחו" בקופות חיסכון ישנות מסוגים שונים. רוב האנשים כלל לא יודעים היכן נמצאים כספים אלו ואינם מחזיקים בכלים המתאימים על מנת לאתר אותם ובמלואם ולהעביר אותם לחשבונם האישי. זהו בדיוק השירות שמציעה מיקי יקוטי, ואותו היא מבצעת בהצלחה כבר שנים.

"האחוז העיקרי של הלקוחות מגלים שיש להם 7,000-10,000 שקלים, זה הסטנדרט", אומרת יקוטי, "לאחוז קטן יותר, אבל מכובד, אנחנו מאתרים סכומים של עד 50 אלף שקלים, ואחת לחודש-חודש וחצי, יש לנו לקוחות שאנחנו מאתרים להם כמה מאות אלפי שקלים".

את איתור הכספים מבצעת מיקי יקוטי, יחד עם צוות משרדה, מול משרד האוצר, חברות הביטוח, מעסיקים, מפרקים, מס הכנסה, ביטוח לאומי ורשות ההוצאה לפועל. כל לקוח מקבל דיווח מפורט ומהימן על כל קופת חיסכון שאי פעם נפתחה על שמו, ויכול להיעזר במשרד גם לשם פדיון הכספים. ניסיונה העשיר של מיקי יקוטי בתחום כולל כמה וכמה סיפורי הצלחה מרשימים, שיגרמו גם לכם לתהות אם אתם יודעים הכל על הכסף ששייך לכם.

מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

על "הר הכסף", "הר הביטוח" והאינטרסים של חברות הביטוח

ניסיונה העשיר של מיקי יקוטי בתחום, כמו גם שנים של עבודה בסוכנות ביטוח, מאפשרים לה לאתר לא רק את הכספים האבודים של לקוחותיה אלא גם את ה"תכסיסים" השונים בהם משתמשות חברות הביטוח על מנת לנסות להסתיר אותם.

"קופות לא פעילות מניבות לחברות הביטוח רווחים מעולים, כי עליהן הן לוקחות את העמלה הגבוהה ביותר", מספרת מיקי יקוטי, "אז הן לא ששות לוותר עליהן בקלות. בעבר קרו מקרים שבהם לקוח סיפר לי שהוא עובד במקום מסוים כך וכך שנים, אבל כשבדקתי, ראיתי שקופת החיסכון שלו קיימת הרבה שנים קודם לכן. התחתי להבין שמשהו לא תקין, ביקשתי פירוט של כל המעסיקים ובדקתי איפה עדיין יש הפקדות, מה פעיל ומה כבר לא פעיל. גיליתי מהר מאוד שיש כאן שיטה של חברות הביטוח שלוקחות את הקופות הלא פעילות ורושמות אותן תחת קופה פעילה.

לקוח שהיה מנסה לאתר את הכספים האלה עם שירות כמו "הר הכסף" או "הר הביטוח" לא היה מוצא אותם לעולם כי היכולות של הכלים האלה מוגבלות והדיוק שלהם באיתור הכספים עומד על 40%  בלבד. אני עובדת ישירות מול הדו"ח הרשמי של משרד האוצר, "המסלקה", שמבטיח דיוק עד לרמת השקל, ויכולה לגלות אם תחת קופה פעילה כזאת מסתתרות קופות לא פעילות ונזילות שאותן אפשר לפדות".

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

הזוג שאיתר כמעט מיליון שקלים

התנהלות מסוג זה, איחודים בין חברות הביטוח או ניודים של קופות מחברה אחת לאחרת, מקשים על המעקב אחר הכספים באופן שוטף. גם מי שמקפיד לבצע מעקב ורישום וחושב שהוא יודע על כל שקל שנמצא ברשותו, עשוי להיות מופתע ממה שיתגלה בבדיקה של מיקי יקוטי. כך היה, לדוגמה, במקרה הבא.

בעל ואישה עבדו יחד בעסק משפחתי, ובהמלצת רואה החשבון פתחו קופות גמל שונות על מנת להפחית את תשלום המיסים. אל מיקי יקוטי הגיעו בידיעה שיש להם כספים מפוזרים, אחריהם כבר מזמן איבדו יכולת לעקוב. בדיקה מקיפה של מיקי יקוטי וצוותה איתרה מעל 11 קרנות, קופות גמל לא פעילות ונזילות ופיצויים קודמים בהם היו מפוזרים כספים רבים. הזוג נדהם לגלות כי על שמו של הבעל אותרו 300 אלף שקלים ועל שמה של האישה – קרוב ל-600 אלף שקלים.

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

מעבר לאיתור הכספים עצמם, מסייעת מיקי יקוטי, כאמור, גם בפדיונם, ופרט לעמלה ראשונית לצורך פתיחת התיק היא גובה את התשלום על שירותיה רק לאחר שכספי הלקוח מופקדים לחשבונו. על מנת להעביר ללקוחותיה את מלוא הסכום ששייך להם, משתמשת מיקי יקוטי בכל הידע שצברה ונלחמת על זכויותיהם. "ישנם מקרים בהם אנשים אינם זכאים לפנסיה חודשית כיוון שסך הפנסיה שלהם מסתכמת לסכום קטן. במשיכה חד פעמית דורשים מהם 35% מס והרבה אנשים מוכנים לשלם את המס הזה רק בשביל להוציא את הכסף, אבל אני לא מוותרת. אני יודעת מה צריך בשביל לקבל פטור על תשלום המס, יש לי את היכולות לדאוג לזה ולהילחם בשביל הלקוחות ואני לא מוכנה לתת להם לפדות את הכסף עד שנקבל את הפטור, אם הם באמת זכאים לו, כמובן".

כתובת: לוחמי הגטאות 3, נהריה

שעות פתיחה: א-ה 09:00 – 15:00

טלפון: 073-7892162 /  052-6874694

מייל משרד: [email protected]

מייל מיקי יקוטי: [email protected]

אתר: https://myllf.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/miki.yakuty


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר