לפני ואחרי טיפול פיליניג פנול אצל ד"ר אלדר אורן, צילום יחצ ד"ר אלדר אורן

לחדש את עור הפנים עם טיפול פילינג: הדרך למראה צעיר ב-20 שנה מתחילה כאן

כולנו רוצים להיראות צעירים מכפי גילנו, בעלי עור פנים בריא ומראה רענן והיום ניתן לעשות זאת באמצעות טיפול פילינג פנול אצל ד"ר אלדר אורן. הטיפול גורם למרקם עור חלק יותר, בוהק יותר וצעיר יותר. התשובות לכל השאלות בכתבה

פורסם בתאריך: 20.1.22 11:41

סובלים מכתמים, היפר פיגמנטציה? קמטים וקמטוטים? צלקות אקנה? מעוניינים לקלף עשר עד 20 שנים מהמראה?
ובכן, אתם לא היחידים שרוצים לשפר את מראה ומרקם העור. עורנו הוא איבר שמתחדש על בסיס יומיומי, על ידי השלה של תאים מתים וצמיחת תאי עור חדשים במקומם.
עם חלוף השנים וכתוצאה מחשיפה ממושכת ולא מבוקרת לשמש, או מצלקות שהשאירו פצעי הבגרות, העור נפגע, מאבד מהאלסטיות שלו ונראה פחות צעיר ובריא.

לאחר שנים רבות של טיפול בקרמים ומסכות פנים, אנו מתקשים לטפל בפגעי הזמן. מגיע השלב שאנחנו מתבוננים במראה ומראה העור מסגיר את גילנו. מחשש לאפשרות של הליך כירורגי, מרבית האנשים יעדיפו טיפול שאינו פולשני עם זמן החלמה קצר יחסית. עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית בכלל והרפואה האסתטית בפרט, נמצאו שיטות מגוונות לחידוש תאי העור, מיצוקו והשבת מראה צעיר ומעוצב לעור הפנים, ללא כל צורך בהליכים ניתוחיים ארוכים ועם זמן החלמה קצר ובטוח בהשוואה לטיפולי העבר – ובמילים אחרות: פילינג.

פירושה של המילה פילינג בעברית הוא קילוף עור. קילוף העור מסייע בעידוד לצמיחת עור חדש למראה רענן., ולהשגת תוצאה מיטבית. קיימות מספר טכניקות לביצוע פילינג והפילינג המומלץ ביותר הוא פילינג כימי פנול.

לפני ואחרי טיפול פיליניג פנול אצל ד"ר רלדר אורן, צילום יחצ ד"ר אלדר אורן

איך עובד פילינג פנול על העור?
השימוש בפילינג פנול קיים מאות שנים, עוד מימי מצרים העתיקה. הפנול גורם לכוויה כימית עד לשכבת הדרמיס האמצעית ובכך מאיץ את שכבות העור העמוקות – הדרמיס, להתחיל בייצור חדש ונמרץ של קולגן ואלסטין על מנת להחליף את העור הזקן והפגוע מן העבר ולגרום למיצוקו. תהליך זה, בו רקמת העור עוברת התחדשות יוצר, הצערה טבעית של העור, המסירה שנים ממראה הפנים, המחשוף, הזרועות או גב ידיים.

מה ניתן לצפות מטיפול הפנול?
התוצאות לטיפול זה הן גם מיידיות וגם ארוכות טווח. כשבועיים שלושה לאחר הטיפול, מרקם העור יהיה חלק יותר, בוהק יותר ובעל גוון עור אחיד יותר. 3-6 חודשים לאחר הטיפול התוצאות תשתפרנה לאין ערוך והעלייה בייצור הקולגן והאלסטין בשכבות העור העמוקות, הנמשכת חודשים רבים לאחר הטיפול, מביאה לעלייה ברורה בטונוס העור ובחדות תווי פנים הנראים צעירים יותר ורעננים. התוצאות נשמרות לשנים ארוכות ומשנות באופן משמעותי את תהליך וקצב הזדקנות העור והשפעתו על ייצור הקולגן והאלסטין.

מהם יתרונות הטיפול בפילינג פנול?
יעילות ניכרת של פילינג פנול באה לידי ביטוי בהצערת העור, מיצוקו, שיפור בכתמי שמש, נזקי שמש וטיפול בקמטוטים, מיצוק העור ובניה מחדש של קולגן, שיפור מראה של צלקות והצערת העור.
לאור העובדה שניתן לעבוד איתו בעומקים שונים של העור, ניתן לטפל במהלך טיפול אחד בכמה בעיות בעת ובעונה אחת, כגון הסרת כתמי פיגמנטציה ונזקי שמש, הסרת קמטים ומיצוק העור, שיפור מראה של צלקות והצערת עור הפנים והצוואר.

התוצאה: עור חלק, רענן ומוצק יותר, שיפור בגוון העור ומרקמו, הפחתת קמטוטים סביב העיניים והשפתיים.

לפני ואחרי טיפול פיליניג פנול אצל ד"ר רלדר אורן, צילום יחצ ד"ר אלדר אורן

מי יכול לעבור טיפולי פילינג?
טיפולי הפילינג מתאימים לכל סוגי העור ולכל גווני העור. תוכנית הטיפול נקבעת על ידי מספר פרמטרים כגון: גיל כרונולוגי, היסטוריה של חשיפה לשמש, מיקום וסוג הנזק העורי או הפיגמנטציה וסוג הצלקות.

למי מתאים טיפול פילינג פנול?
לבעלי עור חסר חיים ומחוספס, בהירי עור הסובלים מנזקי שמש, במקרים של מרקם וגוון עור לא סדירים, קמטים וקמטוטים בפנים וצוואר, צלקות אקנה, נזקי עור טרום סרטניים – סולר קרטוזיס, כתמי גיל ושמש, היפר פיגמנטציה בתר דלקתית (פוסט אינפלמטורית), קמטוטים זעירים סביב העיניים והשפתיים.

למי לא מתאים הטיפול?
מטופלים עם היסטוריה של מחלות אוטואימוניות כמו לופוס, בעלי רקע של צלקות קילואידליות, בעת שימוש פעיל של רואקוטן, במקרה של זיהום חיידקי פעיל בעור כגון  אקנה, לבעלי היסטוריה של בהקת (ויטיליגו) או ספחת (פסוריאזיס) או ריפוי פצע איטי (סקלרודרמה), כאשר העור פצוע או מזוהם,  וכן, לנשים הרות או מניקות.

כיצד מתבצע הטיפול?
משך הטיפול 30-45 דקות, רצוי לבצעו בהרדמה כללית, אך ניתן גם באלחוש מקומי.

זמן ההחלמה נע בין 7-10 ימים בהם ניתן להתקלח ואף לצאת מהבית, יש להימנע מחשיפה בלתי מבוקרת לשמש ולהשתמש בתכשירי הגנה. העור נשאר אדמומי לתקופה של חודש ועד שנה.

ד"ר אלדר אורן, מומחה ברפואת עור ואסתטיקה רפואית

מנחם בגין 144א', קומה 29, בניין מידטאון, תל אביב | הנופר 2, רעננה | יסעור 13, סביון

052-4590032 |  dreldar.co.il

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר