הדר שמעוני, שמעוני בנייה ויזמות

שיפוצים ובנייה עד המפתח עם יחס ואחריות אישיים: כך עושים זאת נכון עם שמעוני בנייה ויזמות

הדר שמעוני הוא הנדסאי בניין ובמשך יותר מעשר שנים עוסק בתחום הבנייה. החברה שלו נותנת מענה רחב של ניהול פרוייקטים ופיקוח, תכנון וביצוע שיפוצים, וייעוץ וליווי הנדסי. והכל עם יחס ואחריות אישיים עד המפתח. בראיון מיוחד הוא מסביר למה כדאי לשים לב

פורסם בתאריך: 27.2.22 12:57

כמידי שנה, רגע לפני פסח עונת השיפוצים מגיעה לשיאה. אם אתם נמצאים לפני תהליך של בניית בית או של שיפוץ נכס – הכתבה הבאה היא עבורכם. שוחחנו עם הדר שמעוני, קבלן ובעלים של חברת הבנייה שמעוני בנייה ויזמות, אשר מתמחה בניהול וביצוע שיפוצים ובניהול ופיקוח פרוייקטים. שמעוני עושה לנו סדר ונותן לנו דגשים רגע לפני שיוצאים לדרך.

"תחום השיפוצים והבנייה הוא תחום רחב, ולצערי גם פרוץ לחובבנים המכנים עצמם קבלני שיפוצים או מומחים, ובפועל זה לא כך", מסביר שמעוני. "אחרי שמצאתם קבלן שיפוצים, שקיבלתם עליו המלצות וראיתם עבודות שלו שאתם אוהבים, חשוב לשים לב למספר דברים לפני שחותמים על הסכם עבודה", הוא מסביר ומפרט: "חשוב מאוד לסכם בצורה מפורטת וברורה את היקף העבודה, מהם חומרי הגלם איתם משתמשים אנשי המקצוע, לוודא שמקבלים אחריות הן על העבודה והן על המוצרים וכן לסגור לוחות זמנים".

מה זה אומר להיות קבלן מפתח (אחראי)?
"הכוונה היא שהקבלן אשר שכרתם את שירותיו, הוא איש המקצוע בשטח. הוא דואג שהעבודה מתבצעת, שוכר את שירותיהם של אנשי המקצוע, מגבש צוות מקצועי ואמין והוא איש הקשר שלכם מרגע תחילת העבודה ועד המוצר המוגמר".

הדר שמעוני, שמעוני בנייה ויזמות

הדר שמעוני הוא קיבוצניק מגבעת חיים מאוחד, והנדסאי בניין בהכשרתו. למעלה מ-10 שנים הוא עוסק בתחום הבנייה. החברה שלו נותנת מענה רחב של ניהול פרוייקטים ופיקוח, תכנון וביצוע שיפוצים למוסדות ואנשים פרטיים, וייעוץ וליווי הנדסי. "אני והאנשים שלי מלווים את הבנייה או השיפוץ מההתחלה ועד הסוף עם דגש על מקצועיות ויחס אישי, מבחירת האנשים ועד איכות החומרים.

למה צריך לשים לב כשבוחרים קבלן?
"ראשית, חשוב לשים לב שמדובר בקבלן רשום ושהוא מפוקח. חשוב לוודא שאנשי המקצוע שהוא עובד איתם הם אנשים מקצועיים ולוודא מראש את איכות החומרים איתם הוא עובד. לא פעם יצא לי להגיע ללקוח כדי לתקן עבודה קודמת שנעשתה אצלו וניתן היה לראות שהשתמשו בחומרים זולים, אם זו צנרת שגרמה לטפטוף, שימוש בדבק לחיפויים שאחרי תקופה לא ארוכה נפתח או גימורים לא יפים. חשוב לוודא שהקבלן עובד עם חברות מוכרות שנותנות אחריות כתובה. כמו כן נסו לסגור כמה שניתן את קצוות התוכנית מראש כולל התשלום הסופי. אני נתקל בהמון סיפורים של אנשים שסיימו פרויקט עם קבלן רשלן שאינו מקצועי בסכום שונה לחלוטין ממה שסיכמו תחילה".

"חשוב לי להבין את החלום של הלקוח ולעשות הכל על מנת להגשים לו את זה"

מה מבדיל אותך מקבלנים אחרים?
"בהשכלתי ובהכשרתי אני הנדסאי בניין וקבלן רשום בפיקוח. לצד הכשרות נוספות בתחום, אני גם מנהל עבודה, עוזר ממונה בטיחות ומתכנן מערכות אינסטלציה. הניסיון הרב שצברתי לאורך השנים מהווה יתרון גדול מאוד. ספר החוקים והתקנים הוא קודש בשבילי, אחריות ומקצועיות הן ערך עליון. זה השם שלי. השירות שאני נותן מספק את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת – כל ההתקשרות והאחריות היא מולי ולא מול אנשי המקצוע. אין צורך לחפש רצף במקום אחד ואינסטלטור במקום אחר, אני עושה את הבדיקות והכל מפוקח בלי פשרות וזה מאוד נוח ללקוח. אני אוהב את העבודה שלי ואני אוהב את הלקוחות שלי. כשאני נפגש עם הלקוחות שלי חשוב לי שתהיה שקיפות ומעורבות מלאה בתהליך ובתוכנית העבודה עד לרמת החומרים איתם אני עובד. אני מאמין שבית הוא אינו רק מבנה, ארבע קירות, בית הוא משפחה, הוא חוויות, חשוב לי להבין את החלום של הלקוח ולעשות הכל על מנת להגשים לו את זה".

חברת שמעוני בנייה ויזמות

איך הגעת לתחום?
"מאז שאני זוכר את עצמי, אהבתי עבודת ידיים. התחלתי לעבוד כשיפוצניק אצלי בקיבוץ והתאהבתי בתחום. הלכתי ללמוד הנדסאות בניין והתחלתי לנהל פרוייקטים ממשלתיים בעלות של מיליוני שקלים. פיקחתי על לא מעט פרוייקטים והחלטתי שהגיע הזמן להיות עצמאי. היום לצד השיפוצים אני גם עושה עבודות ניהול ופיקוח. אני מפקח על כל פרויקט באופן אישי, כי זה הפרויקט שלי והשם שלי, ובעיקר כי אני אוהב את העבודה ואוהב לראות את הלקוחות מרוצים בסיום השיפוץ".

כמה זמן נמשך בממוצע כל פרויקט?
"זה מאוד תלוי. שיפוץ מקלחת יכול לקחת בין שבוע לשבועיים ושיפוץ בית יכול לקחת חודש ועד מספר חודשים. כמובן שניתן לעבוד גם בלוחות זמנים קצרים יותר, אבל זה לא יבוא אף פעם על חשבון איכות העבודה".

לדף הפייסבוק של שמעוני בנייה ויזמות היכנסו כאן

לדף האינסטגרם של שמעוני בנייה ויזמות היכנסו כאן

לייעוץ והכוונה ראשונית ללא עלות פנו להדר שמעוני בטלפון:

050-2056843

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר