הקניון הגדול צילום יחצ

הקניון הגדול שאפשר למצוא בו הכל!!!

חג הפסח המתקרב הוא סיבה נוספת להגיע לעופר הקניון הגדול, אחד משלושת הקניונים המובילים בארץ

פורסם בתאריך: 10.4.22 11:15

חג הפסח הקרב או בשמו הנוסף, חג האביב וההתחדשות, הוא עוד סיבה להגיע לעופר הקניון הגדול בפתח תקוה. הקניון והחנויות הרבות מבשרות את בוא האביב, חלונות הראווה עוצבו והתחדשו בבגדים חדשים, במוצרים מזמינים ובעיקר באווירה חגיגית ונעימה.

קשה למצוא מישהו שלא אוהב להגיע לקניון, להסתובב בין הקומות ולרגע קטן להתנתק מהמולת היום. להיכנס לחנויות, למדוד חולצה או שמלה חדשה ולהתרשם מהקולקציה החדשה ולבסוף לקנח בבית קפה שווה, לבד או עם בן/בת הזוג או חברה טובה.

מדינת ישראל התברכה בלא מעט קניונים, חלקם גדולים יותר וחלקם פחות. עופר הקניון הגדול מקבוצת קניוני עופר, נחשב היום לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל ורק לאחר שמגיעים למקום ורואים את השפע הרב שיש בו, מבינים את הסיבה. הקניון הגדול משתרע על שלוש קומות מסחר ושטחו הכולל עומד על 80,000 מ"ר ובו למעלה מ-220 חנויות בינלאומיות. אם אתם חובבי קניות זה המקום בשבילכם. בין המותגים אותם תמצאו בקניון ניתן להזכיר את:

H&M, ZARA, ,footlocker, I Digital , TOUS ,DIESEL , I OPTIC,  SIS, Adika, Bershka, Adidas, Nike, Columbia, Pull&Bear, Pandora, The Children's Place, Swarovski, Nine West, Mango, Nautica, Timberland, STEVEN MADDEN ועוד.

כבר מהרגע הראשון כשמגיעים לקניון הגדול מגישים בנוח. זה מתחיל מהחנייה הנוחה, המקורה והנגישה, יש 1,850 מקומות חנייה!!. זה נמשך בקומות הרחבות והמוארות. הקניון נחשב לאחד ממקומות הבילוי האהובים על תושבי פתח תקוה והסביבה ומושך אליו אף מבקרים מכל הארץ.

בקניון אפשר למצוא זה לצד זה מבוגרים, נוער וילדים וזאת בזכות המגוון הגדול שהוא מציע, החל מחנויות אופנה בינלאומיות וישראליות, רשתות איפור ופארם, רשתות אופטיקה, HOT CINEMA אולמות קולנוע ברמה גבוהה, מסעדות מובילות ועוד. בפסח יפתח במקום SNOW PLAY – חוויית שלג לכל המשפחה שתכלול שלג אמיתי, אביזרים למשחק וסרט בכיכובם של אודי ואביעד. המתחם יפתח ב-15/04 בחניון החיצוני של הקניון הגדול ברחוב בזל והכניסה בתשלום. פרטים באפליקציית MY OFER.

ההגעה לקניון נוחה ונגישה על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פתח תקוה, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה שאמורה לפעול בסוף שנת 2022 ותחנה שלה נמצאת בכניסה לקניון. בנוסף, הקניון נמצא בלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה.

לצד הקניון המסחרי, המתחם כולל מגדל משרדים בן 14 קומות ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, מלון בוטיק בן 120 חדרים שבקומת הגג שלו יש בריכה ובר מושקע. מדובר במלון היחיד בפתח תקוה שנותן שירות ללקוחות עסקיים מענף ההייטק, לתושבי העיר, אורחים, באי בתי המשפט ובתי החולים הסמוכים.

הקומות התחתונות של המגדל מאוכלסות על ידי רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים; סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE,   מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות – מאובזרים ועם שירות מלא של חברת Regus; בבית הרופאים שר"פ – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות ובמקום נמצאים גם מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים ביניהן מכבידנט, מכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

נעמי סימן טוב מנכ"לית עופר הקניון הגדול פתח תקוה מסכמת: "אנו דואגים לחדש, להפתיע ולהביא ללקוחות את הקניון את החוויה המושלמת, לא רק במותגי אופנה, הנעלה, ואקססוריז, גם בחוויית הבילוי לכל המשפחה".

לאור בקשת הלקוחות תגברנו את שעות פעילות הקניון לקראת החג:
ימים רביעי, חמישי – 13-14/4 בין השעות: 9:30-23:00.
ערב חג יום שישי – 15/4 בין השעות: 8:00-16:00.
מוצ"ש 16/4 צאת החג – פתיחה כשעה מצאת החג עד שעה 23:00.
ימים ראשון – רביעי- 17-20/4, בין השעות: 9:30-22:00
יום חמישי – 21/4 ערב חג שני בין השעות: 8:00-16:00.
יום שישי 22/4 חג שני – הקניון סגור.
שבת 23/4 – אסרו חג/ מימונה – הקניון הגדול סגור.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר