ביזנס גלרי, צילום מרינה גאנופולסקי

מחפשים מקום לסדנאות וכנסים? חדר ישיבות? ביזנס גלרי הוא המקום המושלם עבורכם

יש לכם כנס? ישיבה חשובה רבת משתתפים? סדנה לעובדים? מחפשים את המקום המושלם והמפנק לכך? בדיוק בשביל זה נפתחה גלריית הבוטיק ביזנס גלרי. "אנשים מתרשמים ומציינים שמדובר במקום איכותי ואחרי שקיימו בו מפגש פעם אחת, הם מגיעים פעמים נוספות", מספר אבי דוד, אחד מבעלי המקום

פורסם בתאריך: 18.4.22 13:42

יש לכם הרצאה, כנס, אירוע עסקי או חתימה על חוזה ואין לכם את המקום המתאים לכך? בימים אלה נפתחה בנתניה גלריית הבוטיק ביזנס גלרי, מתחם התכנסויות וישיבות חדיש ומאובזר. בגלריה שלושה חדרים, חדר ישיבות ושני חדרי התכנסויות מעוצבים ומאובזרים בציוד מתקדם, הכולל מערכת הגברה, מקרן ומסך, שולחן ישיבות וציוד משרדי מלא, אקוסטיקה נעימה, אינטרנט אלחוטי, פינת הטענה לטלפונים ומחשבים ניידים.

המקום מתאים כמעט לכל מפגש, החל מימי עיון והדרכות, אירועי לקוחות וחברה, השקות מוצר או מותגים, קיום כנסים, מסיבות עיתונאים, העשרות והרצאות לעובדים וללקוחות,  פגישות הנהלה ודירקטוריון, חתימה על חוזים ועוד. כל חדר מעוצב בנפרד ובו כסאות ישיבה ושולחן ישיבות, את החדרים ניתן לסדר בהתאם למפגש. "כל חדר הוא ייחודי והושקעה בו מחשבה מלאה על מנת להתאים אותו לצרכי הלקוח", מסביר אבי דוד, אחד מבעלי המקום, שאחראי גם על העיצוב. "ניתן להזמין מגשי אירוח או לחלופין ארוחת צהריים חמה", הוא מציין.

ביזנס גלרי, צילום מרינה גאנופולסקי

כאמור, במקום שלושה חדרים:

בראשית – חדר ישיבות מאובזר עם שולחן ישיבות וכל הציוד המשרדי הנחוץ שכולל מדפסת, מגרסה וכמובן ברקו, לוח כתיבה והגברה מותאמת.

שמים – חדר כנסים שיכול להכיל 35-40 איש ומותאם לכנסים, קורסים, הדרכות אירועים ועוד.

ברק – חדר כנסים שיכול להכיל עד 30-25 איש, חדר אינטימי וחמים שמתאים למפגשים יותר אינטימיים וקטנים.

אבי דוד מספר על התגובות שהם מקבלים למקום: "אנשים מדגישים שהמקום מעורר השראה, ותורם להצלחת המפגש, הישיבה, הכנס, או ההדרכה. אומרים לנו שהמקום מאוד מקצועי ומזמין. אנשים מתרשמים ומציינים שמדובר במקום איכותי ואחרי שקיימו בו מפגש פעם אחת, הם מגיעים פעמים נוספות ואף ממליצים לקולגות ולחברים שלהם".

ביזנס גלרי, צילום מרינה גאנופולסקי

אחד הדברים בהם גאה אבי הוא המטבחון המאובזר והמעוצב, שנותן הרגשה של בית ופתוח לטובת באי המקום. במטבחון מגוון משקאות חמים וקרים לרבות סוגי קפה מיוחדים, מיץ תפוזים לסחיטה (בעונה), עוגות ועוגיות עם/בלי סוכר, עם/בלי גלוטן וחלב רגיל/סויה בטעמים. "מאוד חשובים לנו המקצועיות והשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו", מוסיף אבי.

מי הלקוחות שלכם?
"יש לנו לא מעט עורכי דין שמבקשים לחתום על חוזים ומחפשים מקום בו הם יכולים לשבת עם הלקוחות שלהם במשך שעתיים שלוש. יש לא מעט חברות שמבקשות לקיים אירועים, הרמות כוסית וכן השתלמויות. מגיעים אלינו מכל הארץ וזאת לאור המיקום הנוח והנגיש. המקום שלנו נמצא בסמוך לשדרה ירוקה, עם חנייה חופשית בסביבה וניתן להשכיר את המקום לפי שעות או ימים".

ביזנס גלרי

ביזנס גלרי

כתובת: רחוב גיבורי ישראל 34 מתחם WE POLEG.

יצירת קשר: נייד אבי – 050-8611324, מאיר – 054-207-3301 טלפקס – 077-4115411.

מייל: [email protected]

אתר: www.avibg.co.il


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר