טיפול של ד"ר מאלק נאסראלדין צילום פרטי
טיפול של ד"ר מאלק צילום פרטי

לא צריך לטוס לטורקיה בשביל חיוך מושלם במחיר הוגן: הכירו את רופא השיניים ד"ר דניאל מאלק

תחת קורת גג אחת מעניק ד"ר נסראלדין את כל הטיפולים בשיטות המתקדמות ביותר: שיקום פה מלא, שתלים דנטליים, כתרים, יישור שיניים עם פלטות שקופות, וציפוי זרקוניה שהפך פופולרי מאוד

פורסם בתאריך: 1.8.22 11:09

למעלה מ-25 שנות ניסיון יש לרופא השיניים, ד"ר דניאל מאלק, והוא נחשב לאחד מרופאי השיניים הוותיקים והמקצועיים שיש. הלקוחות של ד"ר מאלק מגיעים אליו מכל רחבי הארץ: מהמרכז, מהצפון, הדרום וכמובן ירושלים, שם מצויה המרפאה שלו. בעבודתו הוא משלב מקצועיות, לצד קדמה ויחס אישי, ובעיקר דואג שכל אחד מהלקוחות שלו ייצא מהמרפאה עם חיוך מושלם.

"אני נותן את השירות המקצועי ביותר, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובזמן הקצר ביותר שניתן", הוא מציין. "לצד המקצועיות, מאוד חשוב לי היחס האישי והאנושי שאני נותן ללקוחות שלי. אני מתייחס לכל מקרה באופן אישי ומכיר את הלקוחות באופן פרטני".

ד"ר מאלק נאסראלדין צילום פרטי

ד"ר מאלק צילום פרטי

תחת קורת גג אחת במרפאה בירושלים, מעניק ד"ר מאלק את כל הטיפולים הרפואיים והאסתטיים תוך שימוש בשיטות המתקדמות ביותר כיום בתחום: שיקום פה מלא, השתלות דנטליות, סתימות, כתרים, יישור שיניים עם פלטות שקופות, שיניים תותבות, טיפולי חניכיים, טיפולי שורש, עקירות ועוד. הוא מתמחה בעיקר בשתלים דנטאליים וציפוי זרקוניה. "אני שם דגש במרפאה על רפואת שיניים מתקדמת וחדשנית ביותר", הוא מדגיש.

אך למרות הניסיון רב השנים ד"ר מאלק, לא מפסיק ללמוד והוא ממשיך לצאת לקורסים והשתלמויות על מנת לתת ללקוחות שלו את הטיפול האיכותי והחדשני ביותר. "סוד ההצלחה זה לימודים ולכן אני עובר הרבה קורסים בארץ ובחו"ל", הוא מסביר ומציין שלאחרונה תחום שתופס יותר ויותר זה ציפוי זרקוניה. "מדובר באחת השיטות החדשניות ביותר, זו שיטה בעלת רמת דיוק גבוהה ומראה טבעי", הוא מסביר ומציין שהטיפול מיועד ללקוחות מגיל 21 ומעלה. "מדובר בכתרים איכותיים שמיוצרים מזרקונים טבעיים, הם יחסית קלים ומעניקים תוצאה יפה ומאוד אסטטית. יש לי לקוחות שבמשך שנים התביישו לחייך ועכשיו הם לא מפסיקים וזה העלה להם את הביטחון ושינה להם את הנראות. מדובר בטיפול בטוח וכמעט ללא כאבים אשר מיועד למי שיש לו בעיה בצבע השיניים, שיניים צהובות, רווחים בין השניים או שחסרות לו שיניים וכדומה. אנחנו מלבישים את הציפוי וזה נותן חן גדול".

הרבה אנשים טסים לטיפולים בטורקיה בגלל המחיר. מה אתה חושב כל כך?
"בשנים האחרונות עשינו קפיצה גדולה בנושא טיפולי השיניים בכלל וציפוי החרסינה בפרט ואני חושב שאין סיבה לטוס לטורקיה. ראשית, הטיפולים בארץ הרבה יותר מקצועיים ושנית אנחנו מתחרים במחירים עם טורקיה. כך למשל עלות ציפוי זרקוניה של פה שלם עומדת אצלנו על סכום של 30,000 שקלים בלבד, שזה מחיר אטרקטיבי לכל דבר ואנשים מעדיפים לבוא אלינו ולקבל את הטיפול הטוב ביותר".

ד"ר דניאל מאלק

כתובת: רחוב יפו 97, בניין כלל, ירושלים.
ליצירת קשר בטלפון ובוואטסאפ – 0529571554

לשליחת הודעת וואטסאפ ליחצו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר