מימין מיכאל זינגרמן, ליאור מיכאל ודורון שבח צילום גלי כורם
מימין מיכאל זינגרמן, ליאור מיכאל ודורון שבח צילום גלי כורם

סיפורה של קרן הגידור "אודיסאוס": שלושת החברים שמציעים לכם אפיקי השקעה יצירתיים מבוססי טכנולוגיה

קרן הגידור אודיסאוס הוקמה על ידי שלושה שותפים אשר הכירו לראשונה בכיתה המדעית הטכנולוגית אי שם בחטיבת הביניים ומאז צועדים ביחד. לאחר שרות צבאי משמעותי הן כלוחמים והן במודיעין החליטו השלושה לייצר אלגוריתם שאינו תלוי במצב השוק שמטרתו לייצר תשואה יציבה לאורך זמן ובמצבי שוק משתנים

פורסם בתאריך: 9.1.24 09:58

בשנים האחרונות, תופסות ההשקעות האלטרנטיביות תאוצה ויותר ויותר משקיעים זונחים את השוק הסחיר ומחפשים אפיקי השקעה יצירתיים בהם יוכלו להשקיע את כספם מתוך מטרה להניב תשואות גבוהות. אחד מאפיקי השקעה אלה הינה, קרן הגידור אודיסאוס – קרן השקעות פרטית, המנוהלת על ידי אנשי מקצוע מובילים, מציעה לציבור המשקיעים, להשקיע במגוון תחומים ותחת השגחתם של אדמיניסטרטור חיצוני, ושל רואי החשבון של הקרן.

קרן הגידור אודיסאוס

קרן הגידור אודיסאוס

"קרן הגידור היא קרן השקעות פרטית שאינה מחויבת בתשקיף ומטרתה לייצר תשואה במצבי שוק שונים – בדשדוש, עליה או ירידה, מה שמאפשר את גיוון שוק ההשקעות ויצור תחרות", מסביר מיכאל זינגרמן, מנכ"ל הקרן . "חשוב לדעת, שכלל קרן גידור אינה מתאימה לכל אחד וכי פעמים רבות בכדי להצטרף אליה יש סכום השקעה מינימלי של 200 אלף שקלים, כאשר מספר המשקיעים והניצעים מוגבל על פי דין".
כאמור, קרן גידור היא קרן השקעות פרטית, אשר משתמשת לרוב במגוון כלים, כגון אמצעי גידור פיננסים ובמגוון שווקים ואפיקי השקעה באסטרטגיות מגוונת כגון השקעות ערך, מסחר אלגוריתמי, מסחר אקטיבי וכו'. קרן הגידור אודיסאוס הוקמה לפני למעלה משנה על ידי שלושה שותפים: מיכאל זינגרמן, דורון שבח וליאור מיכאל, אשר הכירו לראשונה בחטיבת הבינים בפתח – תקווה ומאז הם צועדים ביחד. לאחר מספר שנים בהשקעות ומסחר ומיד לאחר סיום השירות הצבאי (צנחנים ומודיעין), החליטו השלושה לייצר אלגוריתם "אלגו" שאינו תלוי במצב השוק ואשר מטרתו לייצר תשואה יציבה לאורך זמן ובכל מצב בשוק. "הקרן התחילה מתוך רצון לעזור למשפחה ולחברים לנהל את הכסף בצורה אחראית ומניבה והתגלגלה עם הרבה מוטיבציה וסקרנות לקרן גידור מצליחה שצומחת וגדלה", מסביר מיכאל.
חשוב לדעת, שקרנות גידור לרוב גובות מהמשקיעים דמי ניהול ודמי הצלחה. "אשר משקפים את המקצועיות והיכולות של מנהלי הקרנות בשאיפה להשיג תשואות עודפות על השוק", מסביר מיכאל, אשר מציין שבדרך כלל נושא דמי ההצלחה עובד לפי שיטת ה- HIGH WATER MARK – מנגנון שנועד להבטיח שלא יילקחו דמי הצלחה על רווח שנעשה יותר מפעם אחת.

ליצירת קשר:

טלפון: 052-280-3699

אימייל – [email protected] 

לינקדין – https://il.linkedin.com/company/odysseus-hedge-fund

אתר – https://odysseus-hedgefunds.com/

לדף הפייסבוק היכנסו כאן 

# האמור לעיל מיועד למטרות מידע ודיון בלבד ואינו מהווה כל חלק מכל הזמנה, הצעה למכירה או הרשמה ל- או שידול לכל הצעה לקנות או להירשם ל- כל זכות בקרן. אין באמור לעיל משום פניה כלשהי לציבור או הזמנה להשקעה כלשהי, אלא הצגה כללית ועקרונית בלבד של האפשרות להצטרף לקרן וזאת על מנת שמעוניינים להשקיע יוכלו לבחון האם להצטרף לקרן וזאת אם וככל שיוצגו להם כל תנאי ורכיבי הקרן ולאחר שהשותף הכללי יבחן האם לקבלם כמשקיעים בקרן. ההשקעה בקרן תעשה לכל היותר על ידי 50 משקיעים תושבי ישראל שאינם "משקיעים מתוחכמים" ו/או "משקיעים כשירים" כהגדרתם בדיני ניירות ערך ("משקיעים כשירים") והצעה להשקעה בקרן תעשה לכל היותר לעד 35 ניצעים שאינם כשירים ב- 12 חודשים. הקרן אינה מציעה הבטחה לתשואה כלשהי, התחזיות עשויות שלא להתממש ו/או להתממש באופן שונה מהותית מהצפוי כתלות בגורמים שונים וביצועי העבר אינם ערובה לביצועי הקרן בעתיד. ההשקעה בקרן הינה בהתאם לתנאי הסכם השותפות המוגבלת והסכמים נוספים שייחתמו בין השותף הכללי לבין המשקיע. שום התחייבות משפטית מחייבת לא תיווצר, תשתמע ו/או ותוסק ממצגת זו. ההשקעה בקרן טומנת בחובה סיכונים כמפורט בהסכמי השותפות וכן סיכונים נוספים הנובעים מחשיפה לניירות ערך ו/או לנכסים פיננסים. האמור הנו למטרת אינפורמציה כללית וחומר רקע בלבד ואין בו כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו של כל משקיע. המידע והתכנים במצגת זו מסופקים "AS IS" ללא אחריות ו/או מצג מכל סוג שהוא.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר