משרד תיווך בראש העין. תמונה ממאגר shutterstock
משרד תיווך בראש העין. תמונה ממאגר shutterstock

משרד תיווך בראש העין: הכירו את אפיקי נדל"ן

תהליך קניה או מכירה שלך נכס הוא תהליך מורכב הכרוך בעלויות משמעותיות. לכן, חשוב להתלוות בסוכני נדל"ן מקצועיים, בעלי ניסיון ויושרה שיבטיחו כי תבצעו עסקה מצוינת. משרד אפיקי נדל"ן בראש העין, הוא אחד המשרדים המקצועיים והאיכותיים באזור שדואג לכל אחד מלקוחותיו באופן אישי ובגובה העיניים

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:05

משרד תיווך הנדל"ן 'אפיקי נדל"ן' בראש העין הוא אחד המשרדים המובילים והמוערכים בעיר. המשרד פועל מתוך המשימה להעריך את העסקאות השוות בכל רגע נתון, הנכסים המשתלמים והטובים ביותר עבור מחפשי הדירות, ולמקסם את ערכו של הנכס שהלקוח מוכר וכן ולסייע בשיווקו ובמכירתו בתנאים של הלקוח.

עסקאות נדל"ן, הן מהעסקאות המורכבות ביותר שיש. במשרד אפיקי נדל"ן, מרכיבים את כל חלקי הפאזל בכדי לעזור ללקוחות המשרד להשיג את יעדיהם. לשם כך, צוות המשרד מיישם גישה חדשנית ומרעננת בכל אחד מתחומי המומחיות שלהם וממצבים את ערכם הבלתי ניתן לוויתור, עבור משקיעים, בעלי נכסים ורוכשים, הנעזרים בצוות בכדי לנווט בשוק הנדל"ן המורכב והמתפתח.

משרד אפיקי נדל"ן בראש העין הוא משרד בוטיק מקצועי המשרת קונים ומוכרי נכסים בראש העין והסביבה. המשרד מורכב מצוות של מתווכים מוכשרים:

יוסי חיים, בעלי המשרד, מגשר מוסמך לגישור נדל"ן  בעל ניסיון עשיר רב שנים בניהול נכסים, שיווק פרויקטים וייעוץ נדל"ן, ודגנית ידיד אל, מגשרת ויועצת נדל"ן בעלת ניסיון רב בתחום השיווק, מכירות ונדל"ן.

יוסי חיים. צילום: יוסי סודרי

יוסי חיים. צילום: יוסי סודרי

שניהם פועלים יחד כצוות מוביל ומנצח ומספקים מגוון רחב של בתים, מגרשים ודירות לקניה, מכירה והשכרה בראש העין והסביבה. המומחיות של יוסי ודגנית מתבטאת באיתור הנכסים הפוטנציאליים הטובים ביותר עבור הלקוחות בהתאמה אישית. המשרד מקדש מזה 16 שנה את ערכי הלקוח, ומציב דגש על מתן שירות איכותי ואישי, בגובה העיניים ללקוחותיו.

"אנו משרתים במהירות וביעילות את צרכי הרוכשים והמוכרים ברחבי העיר והסביבה, ומביאים אל השולחן ניסיון מקצועי רב שנים ומיומנויות רבות משולבות. אנו מאמינים כי הקשבה ואמון הם הבסיס לכל וחשוב לנו להבין את צרכי ורצון לקוחותינו. מגוון המיומנויות והידע שצברנו, מאפשרים לנו להציע סיוע מגובה ידע לכל היבט בעסקאות לקוחותינו" אומרים דגנית ויוסי, "בין אם הלקוח  מוכר או קונה נכס, נעזור  לו לבצע את השינוי הגדול, תוך מענה על כל השאלות והספקות שעולים אצלו  בדרך, ואנו נלווה  אותו בתהליך שהוא רגשי לחלוטין".

"רכישת בית, היא לרוב אחת העסקאות החשובות ביותר שעושים בחיים. לא לכולם יש את הידע והאינפורמציה המלאים מה שעשוי להוביל לבלבול וחוסר ביטחון בעסקה, ותפקידנו, בין היתר,  הוא להעניק ללקוח את מלוא הביטחון לצד מידע אמין ומהימן על מנת להתאים ללקוח את העסקה הנכונה והמתאימה בדיוק עבורו". הם מציינים.

"המפתח להצלחה שלנו הוא גישה מעשית לניהול, היכרות רבת שנים עם השוק המקומי, קשרים עם גורמי מפתח בעולם הנדל"ן ואסטרטגיות חכמות ומתקדמות, להבטחת העסקאות הטובות והמשתלמות ביותר ללקוחותינו". אומר יוסי חיים "הגישה המתקדמת מאפשרת לנו לטפל בכל פרט ופרט בעסקה, תוך תשומת לב קפדנית לצרכי ורצונות הלקוחות, מה שהופך את העסקה לחוויית מגורים טובה יותר.

"אנו מחזיקים במאגר נכסים בלעדי של מגרשים, בתים, דירות חדשות ודירות יד שניה, אותם אנו משווקים". יוסי מציין.

מהם תחומי ההתמחות של המשרד?

"אנו וותיקים ומנוסים מאוד, ומתמחים בייעוץ וליווי ללקוח ועזרה בתהליך המורכב של מכירת או רכישת בית, כולל בעסקאות מתמשכות ונכסים מיוחדים להשכרה, בתים פרטיים, וקוטג'ים מיוחדים. אנו עושים עבודה רבה בשיווק ומכירת הנכסים עבור הלקוחות שלנו, ומספקים להם שירותי תיווך מהתחלה ועד הסוף על כל הדרוש בהן, עד לרמה של חיבור הלקוח לאנשי מקצוע מובילים בתחומם: עורכי דין לתחום הנדל"ן, שמאים, אדריכלים, וכן הלאה".

"מרבית הלקוחות מגיעים אלינו דרך המלצות של לקוחות מרוצים, לקוחות חוזרים, מכרים וחברים, בזכות המוניטין שרכשנו בראש העין, העבודה המקצועית וההשקעה המוחלטת בכל אחד מהלקוחות.. את העסקה אנו תופרים מהתחלה ועד הסוף כאמור, כולל קבלת סיוע מבנק למשכנתאות בעת הצורך. בנוסף, אנו מבצעים המון עבודת שיווק לקידום הנכסים של הלקוחות למכירה, באמצעות שיתופי פעולה נרחבים עם משרדי תיווך נוספים מחוץ לעיר, שיווק אינטנסיבי בפייסבוק בעמודים ובקבוצות ייעודיות, במגוון אתרי אינטרנט ספציפיים לעסקאות הנדל"ן הרלוונטיות, ועוד.

הטיפול הטוב ביותר, הוא זה שמוביל לתוצאות מצוינות".

משרד תיווך אפיקי נדל"ן

כתובת המשרד: שד’ שלמה המלך 2, ראש העין

מעבר לאתר

אימייל: [email protected]

טלפון: 03-9383388

דגנית ידיד אל. צילום: יוסי סודרי

דגנית ידיד אל. צילום: יוסי סודרי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר